|
MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
chelmek123
Moto-Amator forum
Dołączył: 07 Maj 2012
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubuskie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 21:24, 31 Maj 2012 Temat postu: uskok w obrotach |
|
|
witam czy moze mi ktos powiedziec co to moze byc jezeli zrobilem remont silnika i etka jest zamulona na starcie kazdego biegu oraz przy pełnym gazie traci moc tylko na pól manetki jest najsilniejsza i to jeszcze nie ta moc , oraz pomiedzy 3000-4000obr/min jest przeskok a mianowicie tak jak by zgasła i nagle odpaliła ale z przybytkiem mocy.... ?????? prosze o pomoc moim zdaniem to lewe powietrze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Binladen
Moderator
Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 793
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa/Dźbów/Dąbie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 21:56, 31 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Co wy żeście się tak usrali na to lewe powietrze , najpierw podstawowe rzeczy , gaźnik , czystość gaźnika , ustawienie , poziom paliwa , zapłon , dolot , kranik . Dodam jeszcze od siebie tyle że każda MZ , ma muła od 3000tyś obr , powyżej tej wartosci jest szał gaci ,
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
chelmek123
Moto-Amator forum
Dołączył: 07 Maj 2012
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubuskie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 22:14, 31 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
no kur... nie wiem juz sam co jest zapłon wyregulowany gażnik czyszczony pływak ustawiony odpala od kopa i nawet na jałowym cieżko sie wkreca jak dam gaz to buczy i po chwili łapie no i ten uskok wczesniej nie bylo tego to co może być? a to ze do 3000 miały mula to wiem
pomóz bo nie wyrobie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
chelmek123
Moto-Amator forum
Dołączył: 07 Maj 2012
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubuskie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 22:16, 31 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
a dodam jeszcze ze nie chce wejsc do konca na obroty
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motorzysta86
Moderator
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 7:52, 01 Cze 2012 Temat postu: Re: uskok w obrotach |
|
|
chelmek123 napisał: |
witam czy moze mi ktos powiedziec co to moze byc jezeli zrobilem remont silnika i etka jest zamulona na starcie kazdego biegu oraz przy pełnym gazie traci moc tylko na pól manetki jest najsilniejsza i to jeszcze nie ta moc , oraz pomiedzy 3000-4000obr/min jest przeskok a mianowicie tak jak by zgasła i nagle odpaliła ale z przybytkiem mocy.... ?????? prosze o pomoc moim zdaniem to lewe powietrze
|
A dokładnie co zmieniałeś w silniku?? Bo u nie każdego remont silnika oznacza wymienienie wszystkich podzespołów na nowe, naprawa wału i szlif cylka.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
chelmek123
Moto-Amator forum
Dołączył: 07 Maj 2012
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubuskie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 16:33, 01 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
wał tlok pierscienie łozyska simeringi i oring . i robiłem honowanie cylindra
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
chelmek123
Moto-Amator forum
Dołączył: 07 Maj 2012
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubuskie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 11:40, 03 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
jednak miałem racje lewe powietrze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|