Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dawidqwerty1993
Moto-Amator forum
Dołączył: 14 Cze 2011
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wlkp Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 13:17, 01 Kwi 2012 Temat postu: Ustawienie zapłonu |
|
|
Witam może mi ktoś wytłumaczyc jak się ustawia zapłon na platynkach w mz etz 250? ta podstawka cała i kondensatorem platynkami i tp jest wkładana w takie otworki więc co tam jest do ustawiania? jedynie platynki czy tak?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
motorzysta86
Moderator
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 15:14, 01 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Cała tarcza jest przesuwna, czyli kąt zapłonu zmieniasz. A platynki reguluje się na rozwartość styków.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dawidqwerty1993
Moto-Amator forum
Dołączył: 14 Cze 2011
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wlkp Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 16:10, 01 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
ok, dzieki a jak uszykuje sobie ten punkt 2,5mm przed GMP to wtedy platynki powinny się zacząć rozwierać czy być w maxymalnym punkcie czy jak?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motorzysta86
Moderator
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 19:01, 01 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
1 musisz ustawić przerwę na platynkach a 2 wtedy regulować kąt wyprzedzenia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dawidqwerty1993
Moto-Amator forum
Dołączył: 14 Cze 2011
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wlkp Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 19:04, 01 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Przerwe mam ustawioną tam 0,35mm
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dawidqwerty1993
Moto-Amator forum
Dołączył: 14 Cze 2011
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wlkp Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 22:28, 01 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
http://www.mzetz.fora.pl/warsztat,13/regulacja-zaplonu,844.html ustawiłem wg tego co koles tu napisał i jest problem bo zrobiłem na maxa w prawo podstawe platynek a one otwieraja sie gdzies 3,5 mm przed gmp a regulacji juz nie ma dalej i co teraz? Motocykl pracuje równo ale czytałem ze takie ustawienie grozi zużyciem silnika odpiszcie mi czy to prawda i co mam zrobić
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motorzysta86
Moderator
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 8:24, 02 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Punkt zapłonu regulujesz zawsze zaczynając od zmiany rozwartości przerwy na platynach na 0.3 mm a później regulacja kąta wyprzedzenia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dawidqwerty1993
Moto-Amator forum
Dołączył: 14 Cze 2011
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wlkp Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 18:11, 02 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Matko, ile razy mam tłumaczyć? Ustawiłem platynki ale nie idze ustawić zeby otwierały się 2,5mm przed gmp bo regulacji brakuje i co jest w zwiazku z tym nie tak? doslownie minimalnie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dawidqwerty1993
Moto-Amator forum
Dołączył: 14 Cze 2011
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wlkp Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 18:25, 02 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
chodzi o to ze nie moge ustawic kata wyprzedzenia na 2,5mm bo regulacji brakuje jak ustawie na maxa w prawo to i tak jest około 3,5mm rozwarcie przed gmp
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motorzysta86
Moderator
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 21:52, 02 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Naucz się czytać ze zrozumieniem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
BOOSTER212
Moto-Senior
Dołączył: 04 Lip 2011
Posty: 225
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 10:29, 03 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
a czym mierzysz kat wyprzedzenia zaplonu??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
BOOSTER212
Moto-Senior
Dołączył: 04 Lip 2011
Posty: 225
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 10:16, 05 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
jak moto chodzi dobrze i wkreca sie na obroty, nie kopci to bym tak zostawil.
ewentualnie mozesz te podstawke pilnikiem podszlifowac by miala wiekszy zakres regulacji.Powinno byc wtedy ok
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|