|
MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Binladen
Moderator
Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 793
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa/Dźbów/Dąbie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 18:25, 18 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Musisz mieć lekkie zwarcie cewki z masą, luz jakiś przewód jest lużny albo przetarty.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
MrokaS
Moto-Amator forum
Dołączył: 04 Sie 2011
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Cięcina Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 11:33, 19 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
ale jak tu teraz to posprawdzac nie ogarniam juz tego motoru, silnik z 250 a rama z ts 250 i nie wiem jaka to jest instalacja ojciec mi mowil ze mozliwe ze instalacja jest 6voltowa(regulator napiecia) i od tego moze mi sie grzać albo prostownik diodowy jest zepsuty
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez MrokaS dnia Pią 11:45, 19 Sie 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Binladen
Moderator
Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 793
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa/Dźbów/Dąbie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 20:20, 20 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Przyjrzyj się zapłonowi , jeśli silnik ETZ to masz alternator , jeśli TS to prądnica , było by łatwiej gdybyś podsunął jakieś wskazówki zdjecia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|