|
MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krystianskrobek19
Moto-Maniaq
Dołączył: 13 Lut 2010
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 22:18, 17 Kwi 2010 Temat postu: zapłon problem mz etz 150 |
|
|
Witam... Mam kolejny problem z moja etką, bawiłem się z tym ładowaniem od strony zapłonu ale to i tak nie przuniosło pożytku. Rozstawił mi sie zapłon, prubuje go ustawić ale nie moge za bardzo. Raz ustawiłem tak że ładnie wchodziła na obroty, nie przerywała tylko że gdy jechałem to była strasznie wolna tak jakby ja coś trzymało. A drugi raz ustawiłem tak że szybciej jechała ale strzelała w gaźnik i przerywała. Jak mam dokładnie ustawić zapłon bez używania jakis tam czujników albo czegoś. Znacie jakis prosty sposób na dobre ustawienie zapłonu??? Proszę o pomoc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
motorzysta86
Moderator
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 23:56, 17 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
masz elektroniczny czy klasyczny??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
krystianskrobek19
Moto-Maniaq
Dołączył: 13 Lut 2010
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 9:42, 18 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
no taki na platynki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motorzysta86
Moderator
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 9:45, 18 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
czyli musisz ustwic zarowno wyprzedzenie jak i przerwe na przerywaczu.
Podejrzewam ze jak uswisz przerwe to motorek powinien palic. bo punkt zaplonu najdokladnie ustwisz czujnnikiem zegarowym.
Co do przerwy ustawiasz tlok w gornym martwym punkcie, ale tak troseczke przed. bierzesz szczeliniomierz platkiem 0.35 regulujesz odstep miedzy przerywaczem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|