|
MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MarioMz
WYMIATACZ
Dołączył: 24 Lip 2006
Posty: 827
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Legnica
|
Wysłany: Nie 22:20, 03 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
jak nie potrzebuje powietrza?? ma mniej kabli pod maską i sa dobrze uszczelnione
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany: Nie 22:29, 03 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
no nie potrzebuje, bo do zaplonu wystarczy same sprężenie... i powiedziałem TEORETYCZNIE
|
|
Powrót do góry |
|
|
MarioMz
WYMIATACZ
Dołączył: 24 Lip 2006
Posty: 827
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Legnica
|
Wysłany: Pon 8:27, 04 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
a no chyba ze tak
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
soldyy
Moto-Maniaq
Dołączył: 20 Lip 2006
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 13:29, 04 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
mati71 napisał: |
no nie potrzebuje, bo do zaplonu wystarczy same sprężenie... i powiedziałem TEORETYCZNIE |
No chwila ale coś musi być spręzane
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pon 14:45, 04 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
no ropa jest sprężana.... a jak wiadomo nie potrzebuje do zaplonu iskry, bo wybucha i bez tego....
|
|
Powrót do góry |
|
|
soldyy
Moto-Maniaq
Dołączył: 20 Lip 2006
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 20:34, 05 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
Cytat: |
no ropa jest sprężana.... a jak wiadomo nie potrzebuje do zaplonu iskry, bo wybucha i bez tego.... |
Nie nie spręzane jest powietrze a w GMP następuje wtrysk oleju napędowego do cylindra pod wysokim ciśnieniem i w momencie wtrysku następuje zapłon. Tak że musi być powietrze chyba
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pon 21:43, 11 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
Do spalania potrzebne jest powietrze, ale z lekcji chemii czy fizyki na pewno to wiecie
|
|
Powrót do góry |
|
|
lukas1333
Moto-Amator forum
Dołączył: 15 Lip 2008
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 11:49, 15 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
ciągnik jest jak kombajn pompa w ciągniku wytwarza takie wielkie ciśnienie że ropa sama sie pali pomyśl jakie to musi byś duże ciśnienie żeby ROPA sie zapaliła..... a po drugie to ropa gorzej sie pali od benzyny
|
a świeca żarowa np. jest na rozruch w fortschnicie
a tak w reście to są potrzebne do ciepłego powietrza.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
..::|v|ee::ee|<::..
Moderator
Dołączył: 30 Maj 2008
Posty: 252
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łosice
|
Wysłany: Wto 18:08, 15 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
lukas1333 napisał: |
ciągnik jest jak kombajn pompa w ciągniku wytwarza takie wielkie ciśnienie że ropa sama sie pali pomyśl jakie to musi byś duże ciśnienie żeby ROPA sie zapaliła..... a po drugie to ropa gorzej sie pali od benzyny
|
a świeca żarowa np. jest na rozruch w fortschnicie
a tak w reście to są potrzebne do ciepłego powietrza. |
w kazdym dieslu ropa zapali poprzez sprezanie nie tylko w ciagniku
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
shark2
Offroad
Dołączył: 16 Maj 2006
Posty: 339
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Czw 23:06, 17 Lip 2008 Temat postu: lol |
|
|
LoL ;-P
swiece zarowe do ogrzewania komor ;-) bosh czy inne bzdury ;-)
Diesel dziala tak:-P Sa potrzebne rozne czynniki do zapalenia sie ropy. I kazd ama wplyw, Kompresja, temperatura to przedewszystkim, do tego moze jeszcze dosjc np.: stopien wymieszania z powietrzem.
Rozruch starego diesla jaksi starych mercow np zachdoiz tak ze zapala ci sie kotnrolak swiec zarowych zaraz po przekreceniu kluczyka na zaplon czekasz doslwonie 2-3 sec az sie zagrzeja. One sie rozgrzewaja do czwerwnosci. (silnik zimny) KIedy rozpylona ropa zetkeni sie z powierzchnia tej swiecy zwieksza sie jej temp zaplonu, Kompresja (ktora jest nizsza niz jak jest silnik cieply) zalatwia swoje, jest to ulatwienie kompresji odpalenie silnika. Puzniej swiece nie sa juz grzane i osiagaja temp pracy silnika. W nowych dieslach ten proces zachodzi automatycznie. (grzanie swiec itp itd)
W ciagniku masz silnik wankla (troche inna zasada dzialania) polecam google.pl - Ale swieca spelnia podobna role, tak samo kompresja zalatwia tu calosc.
Latwo to sprawdzic, mamy zimnego diesla i jak dorazu szybkim ruchem kluczyk damy an starter to silnik chwile sie kreci zanim zapali bo sie swiece grzeja i dopeiro jak osiagna temp odpala;-) (1-2-3sec)
Jak jest cieply to odpali odraz bo jest jeszcze wysoka komrpesja i podniesioan temp zaplonu ropy.
w zimie diesle ciekzo potrafia odpalac zglaszcza bardzo mroznej - bo w ropei wytraca sie parafina i zatyka filtry, wtryski, a czasem nawet przewod paliwowy. Wtedy nalezy lac uszlachjetniacze do benzyny dostempen na kazdej stacji lub jak to keidys robili na pelny zbiornik robpy laliz 5 L benzyny co odradzam, inni strosuaj tez denaturat ;-)
DObrym wyjsciem zalac jest verve na orlenie, albo ultimate diesel na bp te palwia trzyamja sie dorze nawet do -40C
co do dielsa na wode, oczywscie diesle dziala na wodzie podobnie jak benzyniak.
jak ktos nie wierzy to --> [link widoczny dla zalogowanych]
ja sam testowalem ten patent w dieslu (stary merc) i owszem dziala ;-)
Na swoim fiacie testowalem jzu urzadzenie wytwarzajce wodor i bezporosrednio wprowadazlem go z mieszanka paliwa do gaznika. Efekt? Silnik pracuje ale ciekzo to opanowac trzba by zrobic urzadznie do stgerowania skladem mieszanki.
zreszta juz mozna sobie sammeu zbudowac ogniwa paliwowe ;-) albo kupic ;-D
[link widoczny dla zalogowanych]
ja zbudowalem ale nie mam czasu dopracowac ;-)
[link widoczny dla zalogowanych] pierwsza wersja ;-) zrobiona w 3 min ;-D tak tlyko by sobie postrzelac z "wodoru" ;-)
Druga wrsja jzu byla wykonana sluchdnie i dawla w kij gazu ;-) i starczalo na zasilanie fiata 125p ;-D
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
zyrafao2
Moderator
Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 3843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z Katowic Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 8:39, 18 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
No i nasz kolega wyjaśnił o co chodzi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mayor
Moto-Amator forum
Dołączył: 30 Sie 2008
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ostrów wlkp Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 14:26, 06 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
silnik wankla w ciągniku ciekawe pierwsze słysze z tego co wiem ostatnią marką ktura produkuje silniki wankla została mazda a ona raczej nie produkuje ciągników
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|