|
MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zbyszek91
Moto-Amator forum
Dołączył: 05 Sie 2008
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szwagrów/Połaniec Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 15:57, 15 Sie 2008 Temat postu: patent na slizgające sie sprzegło Mz etz 150 |
|
|
ak każdy wie sprzęgło w mz etz 150 nie jest zbyt zadowalające. Prawdopodobnie winą slizgającego sie sprzegla jest spręzyna dociskowa która nie jest zwyklą spręzyną tylko jest spręzyną talezową a te mają to do siebie ze nie zawsze równomiernie dociskają na tarcze co powoduje slizganie sie ich. Słyszalem od kumpla o patencie aby przerobic orginalny docisk na docisk od wsk 175 w którym jest jedna centralna spręzyna ale to wymaga sporo przeróbwk. Ja natomiast wpadlem na pomysl aby wynienic srodkowy zabierak sprzegla i aparat dociskowy od mz ts 150 w któreym są zwykle spręzynki> Z tego co widzialem to kosz jest taki sam a inne są tylko zabierak i docisk. Jeszcze tego nie patentowalem i dlatego wrzucam ten pomysl na forum to moze razem cos wymyslimy moze ktos cos dopowie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
..::|v|ee::ee|<::..
Moderator
Dołączył: 30 Maj 2008
Posty: 252
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łosice
|
Wysłany: Pią 19:59, 15 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
najleprzym patentem jest zrobienie tego sprzegla raz a dobrze, jak dobrze je zrobisz to ci sie nie bedzie slizaglo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
zyrafao2
Moderator
Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 3843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z Katowic Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 20:08, 15 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Ja robiłem taki patent w silnikach 2sówach że lałem bardzo mało oleju żeby tarcze sprzegła nie były cały czas smarowane i wtedy sprzegło działało dobrze ale taki patent robiłem dopiero wtedy jak było sprzegło na wykończeniu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
..::|v|ee::ee|<::..
Moderator
Dołączył: 30 Maj 2008
Posty: 252
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łosice
|
Wysłany: Pią 20:17, 15 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
ja tez tak robilem i w mz :Dale wkoncu zrobilem i jest git
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ostap
WYMIATACZ
Dołączył: 26 Maj 2006
Posty: 911
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie, podlasie
|
Wysłany: Sob 0:26, 16 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
a nie lepiej wymienic sprezyne dociskowa? ja wymienilem na nowa w simsonie i dalem tez nowe przekladki bo stare byly wyslizgane - o tarczach chyba niemusze wspominac
do simsona niektozy daja dwie tarcze albo 1 dodatkowa tarcza - simson tez ma nienajleprze sprzeglo a po tuningu to juz co sezon trzeba zagladac i dlatego te dwie sprezyny, +1 tarcza. niewiem czy tak mozna tez w mz zrobic
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|