Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fihu
Moto-Amator forum
Dołączył: 20 Cze 2007
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Krasnystaw k. Lublina
|
Wysłany: Pon 13:29, 22 Paź 2007 Temat postu: Przeróbka cylindra simson na 4ro kanałowy |
|
|
witam, chciałbym przedstawić patent który co prawda nie ja wymyśliłem lecz wykonuje go i to od dłuższego czasu wszyscy są zadowoleni. Choć jest to dosyc popularna przeróbka, mało osób wie jak ją nalezy robić.
Potrzebne narzędznia to:
*wiertarka - najlepiej z biegami ponieważ jak czasami złapiemy krawędź potrafi łape wykręcić
*wiertło - jedno dobre lub pare zwykłych,słabszych`
*imadło
*pilniczek, papier ścierny, ewentualnie dobrze jest mieć kamyki szlifierskie
oprócz tych rzeczy trzeba mieć sporo odwagi/doświadczenia ponieważ bardzo łatwo można zepsuć cylinder.
[link widoczny dla zalogowanych]
dobzre zacząć - w dobrym mejscu do podstawa na początku bedzie wam szło bardzo łatwo - nie myslcie że tak ciągle. łatwo będzie do czasu kiedy nie dowiercicie się do tulei cylindra wtędy będzie ciężko wiercić ale wszystko da się zrobić. Otwór w gładzi cylinrda ma wyjśc pomiędzy seryjnym kanałem płuczącym a kanałem dolotowym
[link widoczny dla zalogowanych]
Moja aukcja w takim właśnie cylindrem - dodatkowe kanały i inne przeróbki
[link widoczny dla zalogowanych]
PS: nie ponosze odpowiedzialności za szkody wyrządzone nieumyślnym dokonaniem takiej przeróbki !!!!
W razie jakichkolwiek pytań proszę pytać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Fihu
Moto-Amator forum
Dołączył: 20 Cze 2007
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Krasnystaw k. Lublina
|
Wysłany: Sob 22:55, 09 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Oto mój cylinderek. Chętni licytować
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kam@$
Moto-Vip
Dołączył: 30 Gru 2006
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 9:36, 10 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Fihu napisał: |
Oto mój cylinderek. Chętni licytować
[link widoczny dla zalogowanych] |
No no elegancko dorobiłeś,były problemy z wybijaniem tulei?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
eryk
Moto-Maniaq
Dołączył: 17 Wrz 2006
Posty: 93
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: TORUŃ / CHEŁMNO
|
Wysłany: Nie 19:21, 10 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
ooo zajefajny! a jak wiercicie to jak najdalej od zamków pierścieni słyszałem że komuś wpadał pierścień w kanał po takim tuningu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Fihu
Moto-Amator forum
Dołączył: 20 Cze 2007
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Krasnystaw k. Lublina
|
Wysłany: Nie 19:55, 10 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Nic nie bedzie wpadało wsystko zostało pozadnie wykonane i dokładnie obliczone. Pełen profesjonalizm
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
eryk
Moto-Maniaq
Dołączył: 17 Wrz 2006
Posty: 93
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: TORUŃ / CHEŁMNO
|
Wysłany: Nie 21:18, 10 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
zrobił bym sobie takie cóś w mz 150 ale co przez to uzyskam??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Fihu
Moto-Amator forum
Dołączył: 20 Cze 2007
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Krasnystaw k. Lublina
|
Wysłany: Pon 14:56, 11 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Wszystko pisze na aukcji. Silnik mniej się grzeje, ładniej się kręci i wyżej przez co wzrasta moc i Vmax - efekt baaardzo odczuwalny
Ile byście dali za cylinderek na aukcji? (jest on wykonany bardzo dobrze)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
eryk
Moto-Maniaq
Dołączył: 17 Wrz 2006
Posty: 93
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: TORUŃ / CHEŁMNO
|
Wysłany: Pon 15:06, 11 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
"dolotowego/ssącego nie polerowałem - jak wiemy nie robi się tego, ponieważ pogarsza to osiągi - choć wydawać się może z pozoru, że odwrotnie." <-- nie?? ja zawsze poleruje! nie na lustro ale żeby niebył taki chropowaty! czytałem w kilku źrudłach takich jak motox.pl itp. i wszędzie mówią aby polerować! (tylko nie na lustro)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Fihu
Moto-Amator forum
Dołączył: 20 Cze 2007
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Krasnystaw k. Lublina
|
Wysłany: Pon 18:08, 11 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
teoche tych grudek zejchałem ale wole juz zostawić żeby nie przedobrzyć
to ile byście wzięli za niego?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
eryk
Moto-Maniaq
Dołączył: 17 Wrz 2006
Posty: 93
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: TORUŃ / CHEŁMNO
|
Wysłany: Pon 21:20, 11 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
jeżeli jest do szlifu to z 80 zeta wydaje mi się
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Fihu
Moto-Amator forum
Dołączył: 20 Cze 2007
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Krasnystaw k. Lublina
|
Wysłany: Wto 15:32, 12 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
No ktoś jeszcze niech się wypowie ... bo to może przedmówca go licytuje <zart>
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
eryk
Moto-Maniaq
Dołączył: 17 Wrz 2006
Posty: 93
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: TORUŃ / CHEŁMNO
|
Wysłany: Wto 23:16, 12 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Przysięgam że nie. Od kiedy mam drugie moto prawie nic do mz-ki nie kupuje. A jak jeszcze niebyło to nowa opona, owiewki, pierdoły, polerowanie itp.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|