 |
MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Wto 0:35, 11 Maj 2010 Temat postu: Jaki silnik wejdzie pod rame WSK 125? POMÓŻCIE!!! |
|
|
Witam wszystkich..... mam crossa WSK125 i wszystko bylo ok ale teraz jest dla mnie za słaby i szwankuje troche... myślałem nad silnikiem CZ 350 ale pewnie nie wejdzie pod rame WSK... szukam jakiegoś nie drogiego(takiego żebym sam mógł sobie zrobic) silnika powyżej 125ccm. taki żeby można bylo poszalec w lesie i w ogóle... słyszałem że silnik MZ 250 wejdzie a czy silnik MZ250 różni sie czyms od silnika MZ TS 250? wiem wiem było pełno już takich tematów ale nikt nie dał jak dla mnie ostatecznej odpowiedzi aaa czy trzeba bedzie wzmacniac rame albo zębatke? sorry za błędy ort. Pozdrawiam i pomóżcie!
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Wto 0:37, 11 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
aaa jak wiecie cos to piszcie na moje gg 11019452!!!
|
|
Powrót do góry |
|
 |
motorzysta86
Moderator

Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 9:10, 11 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
jezeli wstawisz silnik od CZ 350 to rama ci nie wytrzyma i peknie na spawach, tak samo z MZ 250...
ogolnie rama WSK 3 nienadaje sie do wiekszych silnikow gdyz peka i sie gnie.
Trzeba ja wzmacniac wszystko jest na polmocie: [link widoczny dla zalogowanych]
Dobra baza do ciezkich silnikow sa ramy CZ 350 lub Jawa TS. Ciezkie ramy wytrzymujace duze katowanie.
przerobka takiej ramy to masz poczytaj: http://www.mzetz.fora.pl/nasze-sprzety,11/mz-250-streetfighter-inna-niz-wszystkie,6039.html
A co do ramy WSK to mozesz wkrecyc silnik od WSK 175 jednak te silnik nie wytrzymuja zbyt dlugo katowania. jeszcze mozesz pomyslec nad silnikiem TS 150 lub ETZ 150.
Silnik MZ ETZ 250 rozni sie tym ze lozyska walu sa smarowane mieszanka a silnika TS 250 ze szkrzyni biegow. Silnik TS jest bardziej wytrzymalszy niz ETZ.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez motorzysta86 dnia Wto 9:12, 11 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Wto 11:32, 11 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
ooo wielkie dzięki.. tylko nie chce podwyższać Twojego zdania ale na innym forum mówili mi że silnik MZ250 wchodzi ladnie robili tak i jezdzili pare sezonów... tez myslałem nad czymś takim.. aa jak cos by było za słabo to by mi tato spawarką coś dorobił.... wiesz na silnikach sie nie znam ale bardziej mi chodziło czy silnik MZ TS 250 ma takie same uchwyty albo jak to sie tam nazywa jak MZ250. bo koles mówił że od MZ250 wejdzie ładnie a ja mam do kupienia silnik MZ TS 250 i to sie różni czymś(ale nie w środku tylko na zewnątrz) bo jak nie to zaryzykuje i kupie zamocuje troche sie po spawa i bedzie jazda!
|
|
Powrót do góry |
|
 |
motorzysta86
Moderator

Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 11:51, 11 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
jak niewzmocnisz ramy to ci ja pognie. trzeba wymienic belke pod zbiornikem na rurk gruboscienna i mocowanie tylnego wachacza bo go wylamie.
ale nie powiedzialem ze silnik nie podejdzie od MZ do ramy Wsk'a.
napisalem ze to nie ma sensu na dluzszy czas.
MZ a MZ TS moze sie roznic gaznikiem,deklami i innym czesciami. w sroduku tez zalezy. skrzynia TS jest 4 biegowa a MZ moze byc 5...
Spotkalem sie z tym ze ludzie pisza ze silnik MZ to silnik ETZ a to blad.silnik ETZ jest modyfikacja silnika MZ. posiada kilka udoskonalen.
co do uchywtow to to samo. TS a ETZ ma te same uchwyty..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Wto 13:19, 11 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
rozumiem. a dużo bedzie kosztowało te wzmocnienia? a jak myslisz jaki bedzie dobry silnik taki na wypad na różne pola,lasy i takie tam? oczywiscie nie mowie o jakis tam skokach napewno jakies beda ale to takie małe...bo moge sie jeszcze zamienic na CZ350 ale ona jest ciężka i sie bedzie źle jezdziło...
|
|
Powrót do góry |
|
 |
motorzysta86
Moderator

Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 13:31, 11 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
mysle ze niedrogo, zalezy czy masz troche rurek,elektrod i tarcz do kątówki.
Nie, nie bierz silnika CZ jest ciezki i duzo pali. Lepszy jest MZ jest lzejszy i jest ciut lepsza konstrukcją. jak dobrze wkomponujesz silnik w rame to bedziesz mial zajebisty sprzet
Nie zapomnij ustwic silnika tak zeby zebatka silnika byla ustwiona prosto do zebatki tylnej!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Wto 13:50, 11 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
to wlasnie planuje;D a tak to: KOLEŚ JESTEŚ WIELKI;D
|
|
Powrót do góry |
|
 |
motorzysta86
Moderator

Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 14:08, 11 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
bo tez kiedys przerabialem ramy pod inne silniki to moge podzielic sie wiedza na ten temat
Jakbys mial problem z przerobkami to mozesz pisac na moj numer gg. bedzie szybciej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Wto 15:13, 11 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
spoko... jeszcze raz wiekie dzięki!!!
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|