|
MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
damian1024
Moto-Amator forum
Dołączył: 11 Kwi 2010
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: WOLIN Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 19:42, 11 Kwi 2010 Temat postu: WSK 125 PRAWDOPODOBNIE ZANIKA ISKRA/ NIE SSIE PALIWA |
|
|
Witam!!!
Mam wske 125 w ramie od crossa, jezdzilem nia okolo 20km i siadla. Mianowicie wska ma zainstalowana cewke zaplonowa taka jaka wystepuje w ogarach czy wskach 175. Zastosowałem tą cewke poniewaz gdy kuppilem silnik nie bylo cewki odpowiedzialnej za iskre przy module zaplonowym dltego tez postanowilem zamontowac w/w cewke, bo nie posiadalem oryginalnej; iskra jest zadowalajaca, gdy silnik byl na chodzie odpalalem go reka w kazdej chwili; potem miałem problem z iskra, lecz przyczyna byl brak masy na cewce zaplonowej, szybko sobie z tym poradzilem, jeszcze przez jakis czas dzialala. Raptem stanał mi w trasie, dopchalem go do chaty, sprawdzilem czy moze cewka ponownie utracila mase, i tak bylo - odnowilem mase i iskra zaczeła zanikac. Zdjołem magneto by sprawdzic czy nie ma przebcia na przewodach czy cewkach swietlnych; okazalo sie ze kondensator moze miec przebicie gdzyz przewod byl przetarty przy samej glowce kondensatora - wymienilem go na (chyba) w pelni sprawny z wski 175; Iskra jest lepsza niz byla lecz maszyna nie chce palic
Gaznik(przeczyszczony), swieca(nowa),cewka(mam 3) dzalaja
Wydje mi sie ze mogl przestawic sie wal, i nie ma synchronizacji
Jak podam paliwo po cylindra bezposrednio to nawet nie zapyrka, mimo ze gdy przyloze swiece do cylindra w fajce to jest iskra jak trza -- to raczej odpada
Jednyym pomyslem, ktory jescze przyszedl mi do glowy jest zwarcie na przerywaczu, przez co po wkreceniu swiecy do glowica zanika iskra (rozchodzi sie po masie)...
Prosze o pomoc, gdyż nie mam juz absolutnie zadnych pomyslow
Z góry dziekuje, prosze o szybko odpowiedz, bo juz siedze jak na szplikach.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez damian1024 dnia Nie 20:30, 11 Kwi 2010, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
motorzysta86
Moderator
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 20:52, 11 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
mozesz miec juz zuzyty mloteczek przerywacza i jest na nim przebic.
Ale stawiam na to ze nie wyregulowales przerwy dobrze miedzy mloteczkiem a kowadelkiem(platynki).
Ogolnie to tak:
-wymien kondensator na nowy
-zmien przeywacz na dobrego stanu
-wyreguluj przerwe
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
damian1024
Moto-Amator forum
Dołączył: 11 Kwi 2010
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: WOLIN Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 21:02, 11 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Przerwa ustawiona prawidłowo, kondensator sprawny, a na przerywacz nie zwróciłem dokładnej uwagi, ale sprawdzę - bo ten czynnik mi również wydaje się najprawdopodobniejszym
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motorzysta86
Moderator
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 21:11, 11 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
ewntulanie jesli za mocno smarowales krzywke magneta to olej mogl sie dostac na oske mloteczka i teraz robi zwarcie.umnie cos takiego bylo kilka razy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Binladen
Moderator
Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 793
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa/Dźbów/Dąbie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 21:22, 11 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
a ile masz luzu na korbowodzie , bo moze byc tak ze ci sie wał rozsypał i masz za duzy luz i nie chce zapalic , ale jak nalewasz benzyny przez strzykawke to powinna zapyrkac , wymien przerywacz albo jak kto woli platynki , tak jak pisał kolega wyzej , albo moze cewka sie juz przepaliła i nie daje dobrej iskry i pokombinuj ze swieca
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
damian1024
Moto-Amator forum
Dołączył: 11 Kwi 2010
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: WOLIN Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 7:19, 12 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Tak jak wyzej napisalem wyzej: swieca jest nowa, a cewki mam 3 kazda sprawdzalem - nie ma roznicy co widac po iskrze, a tego filcu smarujacego kszywke chyba tam nawet nie ma bo jak, kiedy krzywka jest na magnecie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Binladen
Moderator
Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 793
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa/Dźbów/Dąbie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 9:43, 12 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
krzywka to jest taki garbik , napewno zobaczysz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
damian1024
Moto-Amator forum
Dołączył: 11 Kwi 2010
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: WOLIN Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 18:01, 12 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Ale dokladnie w ktorym miejscu sie ona znajduje?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motorzysta86
Moderator
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 20:13, 12 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
to jest piasta magneta, tak to potocznie mozna nazwac...a jak nie smarowales to juz mloteczek przerywacza masz do wymiany i napewno przerwa sie zmniejszyla i nie pali. to trzeba smarowac co iles tam kilometrow w zaleznosci jak czesto jezdzimy bo jednak szybko sie bez smarowania mloteczek przerywacza zuzywa...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
przemekp42
Moto-Maniaq
Dołączył: 21 Lis 2009
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 20:22, 12 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
A zapłon masz dobrze ustawiony?? Nie przestawił Ci się??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
damian1024
Moto-Amator forum
Dołączył: 11 Kwi 2010
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: WOLIN Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 21:34, 12 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Chodzi wam o krzywik na magnecie, z nim wszystko w pozrzadku, zalozylem oryginalna cewke iskrowa i iskra jest idealna (b. mocna); kombinowalem z zaplonem jak tylko moglem, odezwal sie jednynie jak zplon byl ustawiny w pozycji kiedy silnik dzialal; posadzilem brata na wske 175 podpiolem linka crossa i jazda na zaciąg, odezwal sie na 1. dostal normalnych obrotow i prr pr pppp p p p p i koniec z jazdy; jedbyna przyczyna moze byc skrecenie walu jak na moje oko, prosze ow eryfikacje mojej diagnozy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motorzysta86
Moderator
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 22:03, 12 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
hm ktoras generacja walow miala czopy na wieloklinie (np SHL 125) wprasowywane w przeciwwagi, tylko nie pamietam czy bylo tak ze wszystkimi WSKami, ale jest mozliwe ze wal jest przekrecony juz.
Najlatwiej sprawdzisz w ktorym momencie masz iskre.
Cos podobnego robisz jakbys ustwaial zaplon, i patrzysz jezezli w gornym martwym punkcie tloka jest iskra na swiecy tzn ze jest oke, a jak wogole w innym punkcie to out wal.
Moze byc pekniety pierscien i nie masz sprezania w cylindrze lub uszczelniacze na wale ci poszly..
A nei prosciej bylo kupic cewke zaplonowa do WSKi 125 z allegro czy indziej?? koszt chyba z 20 zlotych i nie trzeba nic przeabiac
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez motorzysta86 dnia Pon 22:08, 12 Kwi 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|