|
MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bennos
Moto-Amator forum
Dołączył: 20 Paź 2010
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 20:14, 28 Gru 2010 Temat postu: Wsk 125 Skrzynia i gaźnik |
|
|
Siemka mam pytanie wyskakuje czasami pierwszy bieg w mojej ws-ce gdy pod tryb jedynki a tulejkę podłożę podkładkę to czy się to zmieni??I jeszcze jedno mam wsk-e i gaźnik nie jest podłączony do filtr normalnie goły ze tak powiem i gdy zapalam muszę przytkać gaźnik ręką bo inaczej nie zapali.Wkręciłem do oporu śrubę od powietrza i nic nie daje.Możecie mi powiedzieć co to jest??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
motorzysta86
Moderator
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 21:24, 28 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
brak tłumika szmerów i ssania.
jak podłożysz podkładkę to nic Ci to nie da, a wałki przestana sie obracać.
Jeżeli 1 wyskakuje to znaczy że już masz wyrobione sprzęgło kłowe na trybie. Musisz albo wymienić albo przeszlifować zęby na nowo.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez motorzysta86 dnia Wto 21:27, 28 Gru 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
bennos
Moto-Amator forum
Dołączył: 20 Paź 2010
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 19:20, 02 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
chodzi o ten [link widoczny dla zalogowanych] tryb czy o ten [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motorzysta86
Moderator
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 1:29, 03 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
ten i przejrzyj wąs automatu. Jeżeli jest wyrobiony (wyślizgany) kwalifikuje się do wymiany, a jeżeli rusza się w otworze to należy go delikatnie zaklepać punktakiem od strony która ma wgłębienie.
I przed remontem przejrzyj schemat budowy skrzyni WSK
A tak mówiąc szczerze to te tryby z allegro wszystkie są do szlifowania...ich stan to dost a nie bdb....
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez motorzysta86 dnia Pon 1:31, 03 Sty 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|