Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
daro23
Moto-Maniaq
Dołączył: 27 Paź 2009
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 17:54, 29 Lis 2009 Temat postu: mz ts instalacja |
|
|
witam to ważne potrzebuje schemat instalacji do mz tropic 250 zapłon z młoteczkami prosze o pomoc a i mz tropic musi miec akumulator ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
kkamikazee
Moto-Amator forum
Dołączył: 08 Paź 2008
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Podhale motocross Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 19:08, 29 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
mz tropic miały zapłon tylko z "młoteczkami" a schemat to znajdziesz w google mz ts musi miec akumulator....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
daro23
Moto-Maniaq
Dołączył: 27 Paź 2009
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 20:12, 29 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
mugł byś mi wypisac co musi miec do odpalenie cewke akumulator i elektroniczny regulator napięcia ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
zyrafao2
Moderator
Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 3843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z Katowic Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 15:27, 30 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Cewke silnikową, cewkę butelkową, platynki, kondensator, instalacja, świeca i regulator napięcia... [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
daro23
Moto-Maniaq
Dołączył: 27 Paź 2009
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 17:19, 30 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
a regulator napięcia i cewka muszą byc 6 v bo mam regulator i cewke od etz 12 v ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
zyrafao2
Moderator
Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 3843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z Katowic Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 20:37, 30 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
No to lipa musi być 12v bo tam masz wszędzie 6v
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
daro23
Moto-Maniaq
Dołączył: 27 Paź 2009
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 20:50, 30 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
właśnie ja mam regulator i cewke 12 v od etz 250 ts ma hyba zapłon 6 v czyli nie uchodzi na tym sie zastanawiam bo mam od etz wszystko oprucz magneta i akumulatora o od ts mam magneto i iskrownik
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
zyrafao2
Moderator
Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 3843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z Katowic Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 10:39, 01 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Nie uchodzi musi być wszystko 6V
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
daro23
Moto-Maniaq
Dołączył: 27 Paź 2009
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 17:23, 01 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
to który zapłon mi radzicie dac ? od ts czy orginalny od etz ?? mam tre części co pisałem wyżej a moje mz to mz etz 250 czy dac zapłon jawki 50
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
OsteR9019
WYMIATACZ
Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 18:52, 01 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Pogubiłem sie troche w tym co masz, jakie mz i jakie od czego części, jak możesz to montuj wszystko 12V od ETZ, lepsza iskra itd.. i ETZ nie ma magneta jak już to wirnik.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
daro23
Moto-Maniaq
Dołączył: 27 Paź 2009
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 20:56, 01 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
podobno mz etz uchodzi na samym elektronicznym regulatorze napiecia bo kolega muwił rze regulator i cewka i akumulator
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
OsteR9019
WYMIATACZ
Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 16:31, 02 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
jeśli ma w sobie odpowiedni układ prostujący to możliwe, jednak na klasycznym mechanicznym nie da rady
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|