|
MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukasz7871
Moto-Amator forum
Dołączył: 11 Lip 2012
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 12:29, 29 Lip 2012 Temat postu: Mały problem ze skuterkiem 4t.. |
|
|
Mam Zipp Triad2, taki skuterek 4t. Otóż tydzień temu wymieniłem w nim wał na nowy, bo na starym raz był luz na łożyskach a raz nie zależy od obrotu co oznaczało, że był pokrzywiony. Po remoncie ładnie palił i chodzi ładnie wręcz lepiej niż nowy. Ale kilka razy gdy potrzebowałem go szybko odpalić bo nie zawsze aku trzyma i paliłem go z buta to nie zawsze odpala mi zaraz. ostatnio próbuje go zapalić, po tym jak godzine temu go zgasiłem i kopie go i kopie i.... po 5 minutach kopania zapalił . Nie wiem kurcze co jest jak już go odpalę to ładnie chodzi i się wkręca. Jak ustawiałem gaźnik wykręciłem śrubkę o 1,5 obrotu i ładnie chodził i ładnie się wkręcał więc uznałem, że nie będę go już regulował. Czy może to być wina ssania elektrycznego? oderwały mi się od niego kable przy samym gaźniku, ale pozapinałem je z powrotem ale nie wiem czy dobrze bo tam są niebieski i żółty kabel a przy ssaniu 2 styki nie oznaczone. A z tym odpaleniem to nie zawsze tak ciężko pali.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
motorzysta86
Moderator
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 17:41, 29 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
A zawory ustawiłeś dobrze??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
lukasz7871
Moto-Amator forum
Dołączył: 11 Lip 2012
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 10:18, 30 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
zaworu ustawiałem z kumplem szczelinomierzem, a wałek rozrządu też dobrze ustawiony magneto w pozycji T i wałek największym otworem do góry
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Binladen
Moderator
Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 793
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa/Dźbów/Dąbie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 21:25, 31 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Kiedyś widziałem taką przypadłość w tych ustrojstwach że zawory się zacierały w prowadnicach , może u ciebie nie może złapać kompresji albo coś , albo po prostu iskry mu brakuje , wtedy możliwe że cewki się grzeją.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|