|
MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
motorzysta86
Moderator
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 20:29, 16 Mar 2010 Temat postu: 2T Performance Tuning |
|
|
Mila do poczytania lektura dla tunerow sprzetow 2T niestety w jezyku ang. 200 stron porad z rysunkami i wzorami.
mimo wszystko warto sobie sie zapoznac z taka lektura zanim zaczniemy tunningowac sprzet.
DL: [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez motorzysta86 dnia Wto 20:58, 16 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
OsteR9019
WYMIATACZ
Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 23:47, 23 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Inny bezpośredni link jakby komuś nie chciało się odliczać
Jeszcze taki jeden jak zrobić z MZ ścigawke
>> [link widoczny dla zalogowanych] <<
szkoda tylko że wszystko po angielsku.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez OsteR9019 dnia Śro 0:02, 24 Mar 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motorzysta86
Moderator
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 0:52, 24 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Co do tej MZ tunningu to wszystko znane. podpilowanie tloka,inne pierscienie,poprawienie dolotu,zwezk,poprawienie okien,dyfuzor itp. Jednym slowem znane
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
OsteR9019
WYMIATACZ
Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 21:00, 24 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Może znane jak dla kogo, tu jest typowo do mz, chociaż potem by nie było pytania ile mm podpiłować.
No i jest coś o dodatkowym kanale i membranie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motorzysta86
Moderator
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 22:23, 24 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Wiesz spotkalem sie z takimi ludzmi ze jak juz podpiluje tlok to moc wzrasta ogromnie...a wiekszosc skupia sie na jednym a tunning musi byc przemyslany.tego nie mozna zrobic w godzine bo pozniej z silnika nie ma co zbierac. Dlatego sa tego typu pytania bo czesc lubi miec podane wszystko na tacy,ale zeby poszukac to nie ma juz gdzie bo google gryzie wrecz przeciwnie nie chcem tu nikogo obrazac ale tak to wyglada.
A co do tego tunningu to zawsze wiedza sie przyda, ale nie robil bym tego z MZ. Te silnik jest dobrze i tak zrobiony fabrycznie, skupil bym sie bardziej na polerce kanalow w cylindrze, poprawienie odlewow a nie jako takim tunningu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|