|
MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Nie 12:31, 17 Cze 2007 Temat postu: 50cmm vs. 70cmm różnica obrotów |
|
|
witam mam takie pytanie czy jest różnica miedzy obrotami miedzy cylindrami o pojemnosci 50 a 70cm
czytalem tak na innym forum ale tam pisało ze jest na cylindze 60/4 a powiedzmy jak by byl 60/2
ja bede mial 70/2 RZT tak wiec jakie bedo obroty
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
ostap
WYMIATACZ
Dołączył: 26 Maj 2006
Posty: 911
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie, podlasie
|
Wysłany: Nie 12:59, 17 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
trudno mi powiedziec, nawet nie wiem czy chodzi ci o maxymalne obroty silnika czy przy jakich osiagnie max moc, ale
ksiazkowo: 50ccm osiaga max moc przy 5500obr/min a 70ccm przy 6000obr/min, cylindry z wieksza iloscia kanalow pluczacych na jeszcze wyzszych obrotach
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
gucio
Street
Dołączył: 04 Wrz 2006
Posty: 442
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Daszewic
|
Wysłany: Nie 13:35, 17 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
tez bede miał niedługo RZT702rs
maxymalne obroty beda gdzies około 12tys moze 11
wiem ze na tym cylku jesli masz 4b skrzynie to na 3 biegu idzie wykrecic 11tys obrotów na minute tojest moc ale to bedzie osiagniete przy dobrym osprzecie jak amal 21 wał z wypełniaczami tłoki mza i wogóle tłumik pozadny wiec mozna na tym sprzecie frówac na stronie rzt jest ten cylek i max momet pokazany tam jest chyba 8500ibr/min ale w praniu zawsze wychodzi wiecej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Nie 13:36, 17 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
Ja mysle ze pojemnosc tu niema wiekszego znaczenia... raczej chodzi tu o X kanalów płuczących i ich wielkosc
P.S 70ccm poprostu jest bardziej elastyczna niz 50ccm
hahaha 11tys. ma biegu powiem tylko jedno... buhahahaha
a mam pytanie przecierz jak kupujesz zestaw RZT to juz masz tłok więc po co do niego kupowac MZA
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Nie 20:16, 17 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
ja bedze mial taki silnik
nowe kartery
wal z wypelniaczami mza
lozyska chyba niemieckie
gaźnik do s70 zwykly
cylinder 70na2 rzt
rura z allegro za 75zl sportowa (pewnie jakis syf)
skrzynia 5b lang
zembatka 7z
zaplon 12v elektr.
sprzeglo s70
Wiec jak to pójdzie
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jacky
Street-race
Dołączył: 08 Sie 2006
Posty: 490
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kęty
|
Wysłany: Nie 20:32, 17 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
troszke taki ni jaki ten zestaw
gaznik jak masz dac zwykly to w starym zmien dysze glowna na wieksza i bedzie git i nie bedzie czeba kupowac nowego
jak masz kupowac pseudo sporta z allegro to lepiej zostaw stara bo jest o niebo lepsza od tego syfu
skrzynia 5 lang to do takiego zestawu troszke sie nie zgra, bo simek nie bedzie mial zbyt wystarczajaco duzu mocy, do niej trzeba 70/4 lub 70/6 do tego amal 21 i leovince, w tedy to bedzie full wypas, a jesli nie to simek bedzie mial mula na piatce
i te kartery sa nie potrzebne, stare mozna rozwiercic i bedzie duzo lepiej
a poza tym to bedzie ok
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|