|
MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ostap
WYMIATACZ
Dołączył: 26 Maj 2006
Posty: 911
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie, podlasie
|
Wysłany: Sob 20:18, 02 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
wspólczuje ja mam simsona 70ccm zebatke 16 jade 68-71 i co ty na to?? nikt nie wie dlaczego tylko tyle jechal tyle przed i po remoncie
slyszalem o blokadach w simkach ale u cibe to moze byc wina
-nagaru ktuóry nazbieral sie na cylindrze tam gdzie zaklada sie kolanko tlumika - tylko ze u ciebie ma duzo mocy wiec odpada chyba
-za mala dysza główna - moze ten starszy pan zmienil zeby jeszcze mniej palil
-a sprawdz predkosc z samochodem bo moze po prostu licznik źle wskazuje
-z tylu gaźnika (od strony filtra) sa male diurki jedna jest zaplombowana(niby powinna byc ale niektozy wyciagaja i podobno lepiej chodzi ja zrobie to na wiosne) spróbuj ja wydlubac bedzie szlo dodatkowe powietrze na rozpylacz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany: Wto 18:58, 19 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
co do tej blokady to jest. Pierwsza jest w gaźniku i bo sam miałem przy swoim simku, 2 to kolanko, 3 cylinder miał do połowy zaślepione okna (wydechowe i przelotowe) Kupilem komplet pilników i było po blokadach. Kupiłem gaźnik BING 17 i teraz spokojnie 80 ciągnie. mój simek jest z 1996 roku i fabrycznie byla to wersja 60km/h z blokadami. Więc ci co sie nie znają niech nie mówia ze nie ma blokad bo sie ośmieszają. Świadczy to tylko o ich niewiedzy na temat simsonów.
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Pon 21:55, 01 Sty 2007, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
gucio
Street
Dołączył: 04 Wrz 2006
Posty: 442
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Daszewic
|
Wysłany: Wto 19:38, 19 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
zalezy tez od wersji binga
mój kuzyn ma chyba 1006 takie oznaczenie i leci około 60km/h
ej mam takie pytanko bo kuzyn sie sprzecza zemną
to tak ja waże około 67kg
kuzyn 48kkg niewiem dokładnie niechwali się ale patyk jest
i jego simkiem ja lece 60km/h i może troszke więcej przy dobrym wietrze
a on pier**** mi że z nim simeq leci 70km/h i jeszcze mówi że niedawał maxa gazu czy to mozliwe bo mi się zdaje tzn. chyba oczywiste że takiej różnicy niebędzie znacznej...????
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
zyrafao2
Moderator
Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 3843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z Katowic Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 22:34, 19 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
Moja jawka z roku 1974 i jechałem nią 80Km/h max zamkłem licznik i czym tu sie chwalić a calibrą jechałęm 260km/h a normalnie ma 240km/h ale mam plan głowicy, A ostatnio jechałem jak sie troche dotarła calibra to jechałem 270km/h
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Śro 18:45, 20 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
jestem moderatorem na forum o simsonach które liczy ok 300 osób. Był tam opisywany podobny przypadek. Jedną z fabrycznych blokad które zapamiętałem to kolanko włożone za głęboko do tłumika. Porównaj z kolegami czy nie masz "krótszego" tłumika
|
|
Powrót do góry |
|
|
gucio
Street
Dołączył: 04 Wrz 2006
Posty: 442
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Daszewic
|
Wysłany: Śro 21:20, 20 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
ej niechodzi mi o mojego simqa moje śmiga śmiało i bieze kuzyna...
mi chodziło ze na jego simqu ja jade 60 a on 70 i czy to możliwe przy takiej małej... różnicy masy:) między mna a kuzynem???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Czw 1:22, 28 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
Co do zebatki to miala 15z kupilem 16z i jedzie 5-10 km\h szybciej.A kolanko wchodzi do tlumika ok 3cm.Nawet na jedynce rozpedzie sie na chwile na caly gaz to nadal jest to brzeczenie i tak jest na kazdym biegu dopuki nie osiagnie sie obrotow w ktorych jest ten smieszny dziek brzeczenia:(
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Czw 2:24, 28 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
Jest mi to znajome, ja nawet na moim silniku(mam jawkę) który jest całkiem nowy bez żadnych blokad jadę tylko 60 po prostej. I też przy maksie zaczyna mi brzęczeć, ale czasem tak na starym silniku miałem że na wysokich onrotach nie szło jeździć bo brakowało paliwa w gaźniku. Pewnie już ci to wsyzstko radzili, a co do gaźnika to w seryjnym gaźniku jest 1 blokada, ale jej zdjęcie(a raczej rozwiercenie) daje śladowe efekty.
Również zapłon jest ważny, tyle ciekawe że silnik pracuje spójnie na niższej prędkości więc nie można mówić o złym stanie.
A co do cylka 60ccm to powiem ci że mój kolega już 3 raz wymienia pęknięte pierścienie w swoim 60ccm za 80zł, niemieckie musiałbyś oryginalne kupić co daje duże pole do popisu, lecz jest niezmiernie drogie.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pon 1:47, 22 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
blokada niestety nie jest w gazniku zalozylem gaznik kumpla i nadal ten sam problem
|
|
Powrót do góry |
|
|
zyrafao2
Moderator
Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 3843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z Katowic Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 10:02, 27 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Moze juz masz wychlastany cylinder lub pierscienie i niema takej siły
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Muszy
Moto-guruu
Dołączył: 05 Lut 2007
Posty: 288
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ostrowiec Św
|
Wysłany: Wto 20:37, 06 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
...w simku nie ma zadnych blokad przynajmniej w tych starszych...
...na nominalnym cylindru i tłoku simek leci 55 km/h...
... im wiekszy szliw cylindra tym Vmax sie zwieksza...
...a jesli chcesz jezdzic szybciej to kup sobie wiekszy cylinder 60 lub 70 cm zmien zebatki wyczysc kanały dolotowe i wylotowe kup gaznik Bing...
i wtedy poleci moze z 80km/h
ale najlepiej to kupic sobie wiekszy motor:D
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Muszy
Moto-guruu
Dołączył: 05 Lut 2007
Posty: 288
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ostrowiec Św
|
Wysłany: Wto 20:41, 06 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
...osobiscie jednak nie jestem zwolennikiem takich przeróbek gdyz silnik ma wtedy mniejsza zywotnosc...
jak zmienisz cylinder na wiekszy i dasz w pizde to moze ci wał pierdoln*c i po ch*j robic sobie dodatkowej roboty...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|