|
MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fihu
Moto-Amator forum
Dołączył: 20 Cze 2007
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Krasnystaw k. Lublina
|
Wysłany: Nie 12:13, 21 Paź 2007 Temat postu: Cylinder MZ 150 /4 |
|
|
witam. dowiercał może ktoś z was dodatkowe kanały płuczące w cylindrze 150cm3? ciężko idzie? ja zajmuje się narazie 50tkami - dowiercam w simsonkach i jawkach z czym nie ma wiekszego problemu a tu nagle propozycja zrobić coś takiego w mz... co wy o tym myślicie? jakim wiertłom to robić? fi8/7? ile byście wzięli za taka robote na moim miejscu? od cylka simsonowskiego biorę 25zł ... tu widze będzie sporo więcej roboty...
piszcie wszystko co wiecie na ten temat ... proszę o szybkie odpowiedzi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
zyrafao2
Moderator
Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 3843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z Katowic Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 13:38, 21 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
Bierzesz wiertło do metalu i HEJA, wiertarke, dobra do tego z określeniem prędkości obrotu główki wiertarki ja robiłem podobne coś takiego do malucha powiększałem otwór w gazniku
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Fihu
Moto-Amator forum
Dołączył: 20 Cze 2007
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Krasnystaw k. Lublina
|
Wysłany: Nie 14:45, 21 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
to sie wie ja robie to samo pare razy w tygodniu
chodzi mi o rozmiar wiertła, czy mam zaczynać tak jak np w simsonkach? czyli wiercić mam na przeciw okna wylotowego (wtedy jest najlepszy efekt), pomiędzy seryjnym płukiem a kanałem dolotowym?
aha i jeszcze o ile najlepiej radzicie obnizyc okno dolotowe i podwyzyc dolotowe? (pytam się o takie rzeczy bo pierwszy raz bede robił w mz interesują mnie przede wszystkim konkretne odpowiedzi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
zyrafao2
Moderator
Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 3843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z Katowic Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 15:20, 21 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
Ja bym walnoł tam FI8 tak jak w takich simsonkach itp... ja bym wiercił na przeciwko okien dolotowych i powiększał drogi dolotowe w cylku
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ostap
WYMIATACZ
Dołączył: 26 Maj 2006
Posty: 911
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie, podlasie
|
Wysłany: Nie 22:17, 21 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
Fihu, to my ciebie powinnismy pytac skoro robisz w simkach to w mz tak samo tylko grubsze wiertlo nieco, o 3-5mm podmiosl bym okno wydechowe, i podciac tlok 2-3mm
respect, ja mam dodatkowy cylek s70 ale jakos boje sie wiercic ze mi krzywo wyjdzie albo co.. juz z rok wierce te kanaly hehe, moze ty mi wytlumaczysz jak mam wiercic?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Fihu
Moto-Amator forum
Dołączył: 20 Cze 2007
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Krasnystaw k. Lublina
|
Wysłany: Pon 13:09, 22 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
założe nowy temat o przeróbkach cylindrów do simsona na cztery kanały żeby OT nie robić
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|