Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
droppoll
Moto-Amator forum
Dołączył: 06 Mar 2010
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 20:40, 28 Gru 2010 Temat postu: Dysza gaźnika |
|
|
Jaką powinienem dać dyszę do gaźnika 24mm. Quad to 4t i ma 150ccm pojemności proszę o pomoc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
droppoll
Moto-Amator forum
Dołączył: 06 Mar 2010
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 12:06, 30 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
a i jeszcze jedno jaki lakier polecacie do pomalowanie kanałów w cylindrze prose o dopowiedź
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motorzysta86
Moderator
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 16:02, 30 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
pomalowanie kanałów w cylindrze> inteligentny pomysł i co t o Ci da??
kanałów sie nie maluje a poleruje.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
matisl
Administrator
Dołączył: 29 Sty 2006
Posty: 3175
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olkusz
|
Wysłany: Czw 17:33, 30 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
24mm, to średnica gardziela?? ciezko bedzie dobrac dysze, bo i gwint sie musi zgadzac i srednica
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
droppoll
Moto-Amator forum
Dołączył: 06 Mar 2010
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 18:24, 30 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
kanały sie maluje lakierem czytałeś artykułu pana Sałka. a gaźnik jest orginalny tylko na dyszy niema oznaczenia a ja chciałbym sie dowiedzieć jaką dać żeby miał więcej mocy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motorzysta86
Moderator
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 19:16, 30 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
droppoll wiesz co się dzieje z lakierem gdy w pobliżu jest 200 stopni??....Pali się i nic z niego nie zostaje. Nawet tzw srebrol nie wytrzymuje więc ja na Twoim miejscu nie szedł na łatwiznę tylko wypolerował kanały, skorygował brzegi. To tak samo jak pomalujesz tuleje cylindra sprayem do uszczelniania. Wiesz co później się dzieje...mikro otworki w tulei w której zbiera się film olejowy który zmniejsza tarcie nie ma punktu zaczepienia, zwiększa się tarcie tłok się zaciera i ....i tak trzeba szlif zrobić.. to przykład co sie dzieje jak idzie sie na łatwiznę w tuningu.
Przeczytałeś jego jeden artykuł czy więcej???? Poczytaj książki lepiej:
- Zwiększanie osiągów silników-doc. dr. inz. Cz. Kordziński (to oczym pisze Sałek dawno było w tej książce przed tym jak on zaczął pisać)
- gaźniki motocyklowe-Rafał Dmowski.
- Two Stroke Performance Tuning - A. Graham Bell
Jeszcze jest książczka Grigoriev ale po rosyjsku.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
droppoll
Moto-Amator forum
Dołączył: 06 Mar 2010
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 16:26, 31 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
a czym proponujesz to wypolerować papierem już sie gładziej nie da
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motorzysta86
Moderator
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 18:15, 31 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
pasta polerska jest a szlifujesz 2000 wodnym papierem na połysk, później pastą.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
droppoll
Moto-Amator forum
Dołączył: 06 Mar 2010
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 19:32, 31 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
no wiem już mi ręce odpadają
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ostap
WYMIATACZ
Dołączył: 26 Maj 2006
Posty: 911
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie, podlasie
|
Wysłany: Nie 2:42, 16 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
napisałeś Quad 4t - to czterotakt i zawory to co tam polerować?? jeśli sie nie mylę masz do polerowania chyba tylko dolot i wydech więc przy takiej wielkości to papier 2000 i pasta polerska
w dwutaktach mamy jeszcze kanały ssące wzdłuż tulei cylindra i tam jest kłopot z polerką więc nie wiem czemu ci ręce opadają
co do dyszy to możesz kupić oryginalną i przewiercić u zegarmistrza na rozmiar większą ma wiertła co 0.05mm - choć tego nie polecam bo jakoś źle mi było wyrególować motor tak ajk by tylko rozkalibrował dysze i nei spełniały swojego zadania - możesz dać mu dysze i niech zobaczy jaki rozwiertak wchodzi a jaki nie i juz bedziesz mniej wiecej wiedział jaką dysze kupić
i powodzenia w regulacji i dostrajaniu tego..
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez ostap dnia Nie 2:49, 16 Sty 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|