|
MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Sob 23:24, 10 Lut 2007 Temat postu: [etz150]tlok 3 pierscienie |
|
|
czy taki tlok dodaje mocy gdzie mozna taki dostac??
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
pavel007
Moderator
Dołączył: 07 Lip 2006
Posty: 543
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z mzetz.fora.pl
|
Wysłany: Sob 23:53, 10 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
można szamemu wyciąć 3 rowek. jak chcesz wiecej pocztytac o tym to wejdź na [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Nie 13:19, 11 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
A etz 150 może chodzić na jednym pierścionku, mój kolega w swoim tak miał, kupił i gdy zdejmował cylinder zobaczył że ma 1 pierścionek, a jeszcze motocykl jechał ok. 110km/h
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Nie 17:26, 11 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
nie mozliwe chyba ze zalozyl jeden pierscien bo jak dwa to gdzie sie podzial ten drugi mial by caly tlok i cylinder porysowany i pewnie wogle by nie chodzil nie mial by kompresji i by napewni nie szedl 110km/h .......a co do tego tloku z 3 pierscieniami to ja bym wolal kupic bo zrobic to ciezko precyzyjna robota
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Nie 17:44, 11 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
Mozliwe- pierścień załozony miał wiekszy niż potrzeba więc kompresja była.
|
|
Powrót do góry |
|
|
zyrafao2
Moderator
Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 3843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z Katowic Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 21:26, 13 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
Bedzie śilna, bedzie miała leprzą kompresje no i jakaś letrza prędkość
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Muszy
Moto-guruu
Dołączył: 05 Lut 2007
Posty: 288
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ostrowiec Św
|
Wysłany: Wto 22:00, 13 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
...kumpel miał tak w SHL 175 to zaorał pole od miedzy hehe...
... i przy okazji zatarł maszyne...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
siro13
Moto-Senior
Dołączył: 25 Gru 2006
Posty: 212
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: tkc
|
Wysłany: Wto 23:51, 13 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
pewnie bedzie miala lepsza kompresje, ale musisz tez pomyslec ze 3 pierscien bedzie robic wieksze tarcie i dlatego moze sie troche mocniej grzac. poza tym wiadomo ze jezeli zwiekszamy kompresje to po dupie dostaje wal, sprzeglo itd. ogolnie przeniesienie napedu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Toniu3546
Crossman
Dołączył: 13 Sty 2007
Posty: 509
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 11:09, 14 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
Siro, daj spokój co innego splanować głowice a co innego dać trzeci pierścień, zurzycie silnika będzie minimalnie większe, a nawet niewidoczne
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
siro13
Moto-Senior
Dołączył: 25 Gru 2006
Posty: 212
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: tkc
|
Wysłany: Śro 16:16, 14 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
moze bedzie niewiele wieksze, moze bedzie duzo wieksze. ciezko to oceniac, ale napewno bedzie wieksze niz gdybys tego nie zrobil
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
zyrafao2
Moderator
Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 3843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z Katowic Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 17:36, 14 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
Mały temat wam moge doradzic mierzyćie jakiś pierśćien jaką ma szerokość bierzecie szlifierke i muśićie zmierzyć długość pierśćienia i długość kamienia na szlifierce i jadziemy z tym koksem tylko po zakonczeniu wypłucz i wyczyść dobrze tłok z opiłków bo moze porobić rysy na cylinderku a w tym momencie jest nieciekawa sprawa kłania się szlif
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Toniu3546
Crossman
Dołączył: 13 Sty 2007
Posty: 509
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 21:40, 14 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
Przy takim wycinaniu szlifierką łatwo się machnąć i tłok do wyjeba*** najlepiej zrobic to na tokarce
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|