Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ostap
WYMIATACZ
Dołączył: 26 Maj 2006
Posty: 911
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie, podlasie
|
Wysłany: Czw 22:56, 22 Lut 2007 Temat postu: ETZ251-->ETZ301 300ccm |
|
|
Czy prubował ktos rozwiercic cylinder z 243ccm do 291??
[link widoczny dla zalogowanych]
tu jest tlok do ETZ301 wystarczy zrobic szlif na 75,5 mm.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Muszy
Moto-guruu
Dołączył: 05 Lut 2007
Posty: 288
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ostrowiec Św
|
Wysłany: Czw 23:03, 22 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
...sa orginalnie robione cylindry na 300 cm...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Czw 23:45, 22 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
Ojjj chyba ładnie się zbiera z takim cylindrem. Fajna sprawa, może kiedys do swojej taki zapodam:-) Ale to jak mocy braknie:p
|
|
Powrót do góry |
|
|
Muszy
Moto-guruu
Dołączył: 05 Lut 2007
Posty: 288
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ostrowiec Św
|
Wysłany: Czw 23:54, 22 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
...pewnie sie lepiej zbiera ale i wał dostaje po dupie na takim cylindrze...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ostap
WYMIATACZ
Dołączył: 26 Maj 2006
Posty: 911
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie, podlasie
|
Wysłany: Pią 0:18, 23 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
Muszy napisał: |
...pewnie sie lepiej zbiera ale i wał dostaje po dupie na takim cylindrze... |
nie, wal podobno w ETZ301 byly takie same a przyrost mocy to 3KM, ale lepiej sie zbiera
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Łukasz89
Moto-Maniaq
Dołączył: 14 Sty 2007
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pią 13:41, 23 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
i pewnie będzie tyle palić co jawa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Muszy
Moto-guruu
Dołączył: 05 Lut 2007
Posty: 288
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ostrowiec Św
|
Wysłany: Pią 13:44, 23 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
...raczej nie bedzie duzo wiecej palic jak sie dobrze wyreguluje to bedzie ok...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
zyrafao2
Moderator
Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 3843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z Katowic Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 14:59, 23 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
Moja Jawka pali 2litry na 100km<jupi> a Ogar 200 to weżmie mi kur..., hu... jeba... w dup... rucha... i hu... spale go w piz... wezmie mi Hu... 3Litry na 100km
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Łukasz89
Moto-Maniaq
Dołączył: 14 Sty 2007
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pią 17:54, 23 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
mój ogar tez pali 3 litry ale mam cylinder 60 ccm
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
zyrafao2
Moderator
Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 3843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z Katowic Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 18:28, 23 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
No a mój Ogar ma cylinder 50ccm:( Jawka tak samo i pali 2litry na 100km i odtej pory co jawke mam to nawet niewzieła 2,1Litra a do Ogara to strach go odpalać bo zaraz niebedzie jeszcze troche i mi wciągnie korek od wlewu tak doji tej benzyny
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pią 19:03, 23 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
Jawka moze i pali 2l/100 ale jawa 350 to pali może i 6,7 litra na 100.
|
|
Powrót do góry |
|
|
zyrafao2
Moderator
Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 3843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z Katowic Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 20:29, 23 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
Ale to czemu Ogar wezmie mi 3l benzyny a Jawka 2litry jak to są te same silniki o pojemnośći 50ccm
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|