|
MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MARCIN11125
Moto-Amator forum
Dołączył: 06 Lis 2007
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: krasnopol
|
Wysłany: Pon 18:26, 10 Gru 2007 Temat postu: jak wstawić |
|
|
siemka chcem stunigować ogara. wstawić silnik od wsk. jak to zrobić, najszybcie i bez durzyh przerubek. sorry za błędy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
gustaw
Moto-Maniaq
Dołączył: 13 Cze 2007
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 18:47, 10 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
nie da sie bez przeróbek . nie łatwiej wsk sprawić sobie będzie bezpieczniejsza od tego ogara
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
domczak
Street-race
Dołączył: 29 Lip 2007
Posty: 483
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ST.BIELSKO
|
Wysłany: Pon 23:47, 10 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
to wez sobie ten silnik prowizoryczie zamontuj i popartz ja z dziurami tymi z tylu jak pasuja to powsadzaj i poprzykrecaj jak nie to wywierc nowe i wez sobie w glowicy przez te zeberka przez jedno srob dziure zagnij taka grubsza blache przykrec ja tam i przyspawaj doi ramy i bedzie silnik sie trzymal pewnie a tylnie kolo sobie bedziesz musial obrocic (chyab bo to zalezy jaki masz ten ogar) bo w wsce jest na odwrot lancuch itp niz w polskich ogarkach tylko GUSTAW taki ogar moze bedzie i mniej pewny ale bedzie szybciej przyspieszal i wiekszego bedzie mial v-maxa(chodzby przez zebatki inne) i jest rama z ogara o wiele lzejsza
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
gustaw
Moto-Maniaq
Dołączył: 13 Cze 2007
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 0:20, 11 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
ja bym tam wolał sie nie wywalić n ogarku przy prędkości 100km/h bo koło stanęło w miejscu przez cienka oponę co w efekcie jest mniejsza przyczepnością , V-max wzrośnie ale nie koniecznie dużo jak 100 poleci to będzie dobrze .jak już robisz to rób z głową żeby twoi rodzice cię przewijać nie musieli .Pamiętaj o tym żeby silnik był w poziomie i był mocno przykręcony .odwracajc koło musisz zrobić blokadę bębna
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
domczak
Street-race
Dołączył: 29 Lip 2007
Posty: 483
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ST.BIELSKO
|
Wysłany: Wto 0:38, 11 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
gustaw ale jak ma ogarka tego z silnikiem czeskim to nie musi przestawiac kola bo tam jest wlasnie na odwrot niz w tych polskich i tak samo jak w wsce(jak kolego interesuje to mam do sprzedania rame z wski za 80 zł stan idealny pomalaowana i piekkna )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
gustaw
Moto-Maniaq
Dołączył: 13 Cze 2007
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 19:00, 11 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
nie napisał jakiego ma ogara a może ogar 205
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Riva
Moto-Amator forum
Dołączył: 10 Lis 2007
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 21:37, 11 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
Ja nie polecam takiej kombinacji.
Ogar jest za lekki i zbyt mało stabilny do takiego silnika. Przy prędkości powiedźmy 90 jechać na ogarze to ja bym się bał - jakaś dziura, nie koniecznie duża i odlatujesz. Jak śmigałem 65 km/h ogarem po polnych drogach to śmierć w oczach. No a jak na normalne drogi to wątpię żeby panowie posterunkowi nie zauważyli.
No chyba że wstawić silnik "do szaleństw" na koło ładnie można by stawić czy inne tricki, ale na dłuższą metę nie radzę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jacky
Street-race
Dołączył: 08 Sie 2006
Posty: 490
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kęty
|
Wysłany: Wto 23:28, 11 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
hehe na ogarku bys sie bal jechac a co powiesz na motorynke z silnikiem wsk 175 czy etz 150 sa tacy "pomyslowi" ludzie co na tym jezdza
a co do ogarka 125 to dlugo tez na tym nie pojezdzisz, coprawda to silnik wsk ale swoja moc ma a rama tez ma pewna wytrzymalosc i od zrywow palenia laczka itp moze nie wytrzymac i pokrzywic sie czy peknac dlatego lepiej jest kupic orygilalna wsk wyzucic co zbedne i jezdzic taka jest moja opinia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|