Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE
Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

jak zwiękrzyć moc
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Strona Główna -> Tuning motocykli
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
elivis
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pon 21:15, 25 Lut 2008    Temat postu:

Właśnie panowie!! bo niechc otwierac nowego tematu, a mam MZ 250 co zrobić aby zwiększyć moc?? o zebatkach wiem!! jak mógł by mi ktoś po kolei napisać co i jak!! odpadają przerubki związane z rozpolawianiem silnika!!!a naprzykład filtr stożkowy ma jakiś sens?? daje moc? a może jakiś inny tłumik?? albo skracanie kolanka i o ile?? prosze o pomoc!!

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez elivis dnia Pon 21:19, 25 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ostap
WYMIATACZ
WYMIATACZ



Dołączył: 26 Maj 2006
Posty: 911
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie, podlasie

PostWysłany: Czw 16:52, 28 Lut 2008    Temat postu:

stozek nie da ci mocy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zyrafao2
Moderator
Moderator



Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 3843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Katowic
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 9:20, 29 Lut 2008    Temat postu:

Włąsnie stąrzek na 50ccm nie daje zadnej mocy jedynie jak masz już pojemność 60ccm to wtedy możesz dać stąrzka ale na 60ccm też bym nie dał bym wolał dać do jakiegoś pizdzika o pojemności np 125 Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kwahoo
Moto-guruu
Moto-guruu



Dołączył: 12 Kwi 2006
Posty: 279
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 13:00, 29 Lut 2008    Temat postu:

Kam@$ napisał:
Odchudzić tłok,wstawić podkowę,wstawić membranę,wybić tuleje z cylindra dowiercić dodatkowe płuki no jest tego dużo więcej wymieniać nie będę.

Jesli nie powiększysz kanału dolotowego do skrzyni w dół (lub nie podetniesz płaszcza tłoka) to założenie zaworu membranowego spowoduje spadek mocy. Zresztą generalnie służy on do poprawy przebiegu mocy, a nie zwiększania jej wartości.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
elivis
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pią 16:00, 29 Lut 2008    Temat postu:

zyrafo ale ja mam 250tke a nie 50tke! więc co moge zrobic?? jakie przeróbki???!!!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zyrafao2
Moderator
Moderator



Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 3843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Katowic
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 11:57, 01 Mar 2008    Temat postu:

A no właśnie nie przeczytałem dokładnie jakiego masz moto, ja na twoim miejscu bym zrobił tak: cylek do szlifu tłok nowy oczywiście dowiercić nowe kanały w cylku, skrócić odrobinkę tłok, temat jak dobrze pamiętam jest na forum, głowice splanować ale tylko o 1mm, wał do odchudzenia, dorobić 1 kanał na tłoku na 4 pierscień, łożyska sportowe czyli łożyska brązowe, odchudzić kosz sprzegłowy i to by wystarczyło Wesoly a stąrzek to weś wsać nie da ci to zawiele mocy ale zawsze coś jest.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kwahoo
Moto-guruu
Moto-guruu



Dołączył: 12 Kwi 2006
Posty: 279
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 12:14, 04 Mar 2008    Temat postu:

zyrafao2 napisał:
dorobić 1 kanał na tłoku na 4 pierscień, łożyska sportowe czyli łożyska brązowe

Jeśli ma to być wysokoobrotowy silnik to pierścieni musi być jak najmniej. Pewnym rozwiązaniem jest jeden pierścień w kształcie litery L, a w pozostałe rowki powciskane kołki, żeby nie było przedmuchów.
Łożyska brązowe? O ślizgowe (zamiast tocznych) ci chodzi? Które? I jak mają być smarowane?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zyrafao2
Moderator
Moderator



Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 3843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Katowic
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 13:41, 04 Mar 2008    Temat postu:

O takie mi łorzyska chodzi a smarowane by były normalnie tak jak zwykłe łożyska w 2sówach a ja dałem 4 pierścień i moc jest odczuwalna dlatego że ma większą kompresje.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MZ150_91ETZ
Moto-Maniaq
Moto-Maniaq



Dołączył: 11 Sty 2008
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Wto 15:18, 04 Mar 2008    Temat postu:

jebnij cylinder od 175 wtedy moc wieksza

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rozek13
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 06 Gru 2007
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Otwock

PostWysłany: Śro 20:04, 05 Mar 2008    Temat postu:

a ja bym proponował sprzedac wsk i kupic etz 250/251

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gacek
Moto-Maniaq
Moto-Maniaq



Dołączył: 08 Maj 2008
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: Mielec

PostWysłany: Śro 15:12, 28 Maj 2008    Temat postu:

chłopcy jeśli chodzi o mz 251 to mam na ten temat duuużo do powiedzienia.... testowałem to na 2 mz <LOL> jak chcecie pogadać to wbijajcie na Tuning motocykli ---> *** TUNING MZ 251 ***

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Gacek dnia Śro 15:13, 28 Maj 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
xSZKIELETx
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 21 Sie 2009
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 17:19, 12 Lis 2009    Temat postu:

"Jeśli ma to być wysokoobrotowy silnik to pierścieni musi być jak najmniej. Pewnym rozwiązaniem jest jeden pierścień w kształcie litery L, a w pozostałe rowki powciskane kołki, żeby nie było przedmuchów."

Można to gdzieś na jakiśm zdjęciu zobaczyć jak to wygląda w przypadku mz 250ts???


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Strona Główna -> Tuning motocykli Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Strona 2 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin