|
MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
elivis
Moto-Amator forum
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Pon 21:15, 25 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Właśnie panowie!! bo niechc otwierac nowego tematu, a mam MZ 250 co zrobić aby zwiększyć moc?? o zebatkach wiem!! jak mógł by mi ktoś po kolei napisać co i jak!! odpadają przerubki związane z rozpolawianiem silnika!!!a naprzykład filtr stożkowy ma jakiś sens?? daje moc? a może jakiś inny tłumik?? albo skracanie kolanka i o ile?? prosze o pomoc!!
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez elivis dnia Pon 21:19, 25 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
ostap
WYMIATACZ
Dołączył: 26 Maj 2006
Posty: 911
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie, podlasie
|
Wysłany: Czw 16:52, 28 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
stozek nie da ci mocy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
zyrafao2
Moderator
Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 3843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z Katowic Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 9:20, 29 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Włąsnie stąrzek na 50ccm nie daje zadnej mocy jedynie jak masz już pojemność 60ccm to wtedy możesz dać stąrzka ale na 60ccm też bym nie dał bym wolał dać do jakiegoś pizdzika o pojemności np 125
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kwahoo
Moto-guruu
Dołączył: 12 Kwi 2006
Posty: 279
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 13:00, 29 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Kam@$ napisał: |
Odchudzić tłok,wstawić podkowę,wstawić membranę,wybić tuleje z cylindra dowiercić dodatkowe płuki no jest tego dużo więcej wymieniać nie będę. |
Jesli nie powiększysz kanału dolotowego do skrzyni w dół (lub nie podetniesz płaszcza tłoka) to założenie zaworu membranowego spowoduje spadek mocy. Zresztą generalnie służy on do poprawy przebiegu mocy, a nie zwiększania jej wartości.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
elivis
Moto-Amator forum
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Pią 16:00, 29 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
zyrafo ale ja mam 250tke a nie 50tke! więc co moge zrobic?? jakie przeróbki???!!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
zyrafao2
Moderator
Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 3843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z Katowic Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 11:57, 01 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
A no właśnie nie przeczytałem dokładnie jakiego masz moto, ja na twoim miejscu bym zrobił tak: cylek do szlifu tłok nowy oczywiście dowiercić nowe kanały w cylku, skrócić odrobinkę tłok, temat jak dobrze pamiętam jest na forum, głowice splanować ale tylko o 1mm, wał do odchudzenia, dorobić 1 kanał na tłoku na 4 pierscień, łożyska sportowe czyli łożyska brązowe, odchudzić kosz sprzegłowy i to by wystarczyło a stąrzek to weś wsać nie da ci to zawiele mocy ale zawsze coś jest.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kwahoo
Moto-guruu
Dołączył: 12 Kwi 2006
Posty: 279
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 12:14, 04 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
zyrafao2 napisał: |
dorobić 1 kanał na tłoku na 4 pierscień, łożyska sportowe czyli łożyska brązowe |
Jeśli ma to być wysokoobrotowy silnik to pierścieni musi być jak najmniej. Pewnym rozwiązaniem jest jeden pierścień w kształcie litery L, a w pozostałe rowki powciskane kołki, żeby nie było przedmuchów.
Łożyska brązowe? O ślizgowe (zamiast tocznych) ci chodzi? Które? I jak mają być smarowane?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
zyrafao2
Moderator
Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 3843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z Katowic Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 13:41, 04 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
O takie mi łorzyska chodzi a smarowane by były normalnie tak jak zwykłe łożyska w 2sówach a ja dałem 4 pierścień i moc jest odczuwalna dlatego że ma większą kompresje.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
MZ150_91ETZ
Moto-Maniaq
Dołączył: 11 Sty 2008
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Wto 15:18, 04 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
jebnij cylinder od 175 wtedy moc wieksza
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
rozek13
Moto-Amator forum
Dołączył: 06 Gru 2007
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Otwock
|
Wysłany: Śro 20:04, 05 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
a ja bym proponował sprzedac wsk i kupic etz 250/251
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gacek
Moto-Maniaq
Dołączył: 08 Maj 2008
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: Mielec
|
Wysłany: Śro 15:12, 28 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
chłopcy jeśli chodzi o mz 251 to mam na ten temat duuużo do powiedzienia.... testowałem to na 2 mz <LOL> jak chcecie pogadać to wbijajcie na Tuning motocykli ---> *** TUNING MZ 251 ***
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Gacek dnia Śro 15:13, 28 Maj 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
xSZKIELETx
Moto-Amator forum
Dołączył: 21 Sie 2009
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 17:19, 12 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
"Jeśli ma to być wysokoobrotowy silnik to pierścieni musi być jak najmniej. Pewnym rozwiązaniem jest jeden pierścień w kształcie litery L, a w pozostałe rowki powciskane kołki, żeby nie było przedmuchów."
Można to gdzieś na jakiśm zdjęciu zobaczyć jak to wygląda w przypadku mz 250ts???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|