Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tebu
Moto-Maniaq
Dołączył: 17 Sie 2009
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jarosławiec Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 18:10, 15 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Wracając do WSK
podobno można założyć lżejsze koło zamachowe (dzięki temu szybciej wkręca się na obroty)- da to mocy czy tylko odejmnie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
zyrafao2
Moderator
Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 3843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z Katowic Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 19:25, 15 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Co ? koło zamachowe w WSK dobre naprawdę dobre najpierw proszę mi pokazać koło zamachowe w WSK potem możemy gadać na temat tuningu owszem można spalnować koło dwumasowe (zamachowe) tak zwanie je odchudzić lecz to tylko przychodzi na przyspieszenie, dostaje lepsze wkręcanie się na obroty itp...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tebu
Moto-Maniaq
Dołączył: 17 Sie 2009
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jarosławiec Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 17:46, 16 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
wszycy nazywają koło zamachowe więc i ja tak mówię
ja czytałem że nadaje się do WSK koło zamachwe (dwumasowe) z CHARTA.
podobno nic nie trzeba przerabiać a jest mniej awaryjne- oczywiście wszystko podobno trzeba będzie to sprawdzić w praktyce
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
zyrafao2
Moderator
Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 3843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z Katowic Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 22:41, 16 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Ale koło zamachowe a magneto jest to co innego... koło dwu masowe to jest jak to ci wytłumaczyć jak by kosz sprzęgłowy wiem że profesionalnie tego nie wytłumaczyłem ale tak będzie najprościej a magneto to jest do wytwarzania iskry... a tak po za tym jak ty byś chciał odchudzić te koło?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
OsteR9019
WYMIATACZ
Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 0:48, 17 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Ja powoli tracę wiare w człowieka. Koło nie dość ze zamachowe to jeszcze dwumasowe w charcie. Magneto pełni role koła zamachowego ale to i tak mimo wszystko jest dwusuw, to magneto dużo nie waży motor i bez tego by jeździł gdyby tylko miał inaczej rozwiązany zapłon, a z tamtąd nie ma już i tak co "odelżać"
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
zyrafao2
Moderator
Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 3843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z Katowic Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 10:26, 17 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Koło zamachowe jest to samo co koło dwumasowe ale ok... wiemy już o co chodzi chodzi o magneto... więc nie robimy już off topów
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
OsteR9019
WYMIATACZ
Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 14:33, 17 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Dokładniej to koło dwumasowe jest rodzajem koła zamachowego, ale żeby to wytłumaczyć trzeba by troche pisania.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tebu
Moto-Maniaq
Dołączył: 17 Sie 2009
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jarosławiec Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 19:40, 17 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Jak by dało się je odchudzić nawet o 1dag to i tak się opłaca.
W tuningu liczy się każda setna konia mechanicznego
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
OsteR9019
WYMIATACZ
Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 19:06, 18 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
dało by tyle co zwiększenie ciśnienia w kołach o 0,1 atmosfery
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rafał
Moto-Amator forum
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 20:32, 19 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Nie chce robic nowego tematu wec tu sie podłaczę mam pytanie czy opłaca sie kupic do mz 150 wiekszą zębatkę czy mniejszą i czy to coś da???????
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rafał
Moto-Amator forum
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 20:33, 19 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
przednią
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
OsteR9019
WYMIATACZ
Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 22:05, 19 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Da i nie jest to wcale dziwne, mniejsza z przodu leprze przyspieszenie, większa z przodu to większa prędkość w trasie mniejsze zużycie itd...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|