 |
MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zyrafao2
Moderator

Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 3843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z Katowic Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 10:59, 20 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Tak jak powiedział OsteR9019 im większa tym większa moc, im mniejsza to większa prędkość lecz moc spada...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
xSZKIELETx
Moto-Amator forum

Dołączył: 21 Sie 2009
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 15:50, 26 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Polecam dobry artykuł o zwiększaniu mocy opisany w "Świecie motocyki" [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
przemqs
Moto-Amator forum

Dołączył: 23 Gru 2009
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 19:29, 23 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
zamontuj przerzutki i łańcuch od rowera hahaha
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Eisen
Moto-Amator forum

Dołączył: 21 Lut 2010
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 0:05, 24 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Zeby twoja wsk miala więcej sily..hmmm cięzka sprawa. moze wlej eter lub alkohol etylowy... albo starego doczep:D Jeden koń więcej. No i zawsze mozesz zmienić silnik.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
droppoll
Moto-Amator forum

Dołączył: 06 Mar 2010
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 23:48, 12 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
żeby nie otwierać nowego tematu jak zwiększyć moc mz ts 150 splanować głowice o ile ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
zyrafao2
Moderator

Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 3843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z Katowic Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 23:55, 12 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Żeby wał nie miał tak ciężko to wystarczy 1.5mm
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
OsteR9019
WYMIATACZ

Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 12:24, 13 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Musisz zachować ten sam kształt komory spalania, żeby przestrzeń między tłokiem a powierzchnią planowaną w komorze była taka sama i żeby był ten sam kąt.
na zdjęciu widać o jaką powierzchnię chodzi
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
motorzysta86
Moderator

Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 19:12, 13 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
zadnych stozkow bo przez to silnik szybciej padnie.
Wiecej mocy w WSK:
-tarcza dociskajaca sprazyny sprzegla od WSK150 lub WFM
-dysza gaznika od WFM z 85 na 100
-robimy wydech metoda Tomasza Sałki
-struminnica miedzy gaznikiem a filtrem(mam cos takiego w Twin Sporcie, daje kopa poczawszy od wolnych obrotow)
-polerka i dopasowanie wszystkich kanałow
-korekcja kanalow w cylindrze
-swieca NGk i dobrze ustawiony zaplon
-opcjonalnie podpilowujemy tlok o 1,5 tylko do strony wlotu.
Osobiscie robilem to dla kumpla, WSK miala jeszcze lepsze przyspieszenie i Vmax
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez motorzysta86 dnia Sob 19:14, 13 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|