|
MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MARCIN11125
Moto-Amator forum
Dołączył: 06 Lis 2007
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: krasnopol
|
Wysłany: Pią 22:06, 04 Sty 2008 Temat postu: jak zwiękrzyć moc |
|
|
słuchajcie co zrobić zeby moja weska miała więcej siły
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
domczak
Street-race
Dołączył: 29 Lip 2007
Posty: 483
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ST.BIELSKO
|
Wysłany: Pią 23:46, 04 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
splanowac głowice filtr storzkowy wsadzic tłok mozesz spiłowac kolanko przyciac naprzykład !!! rzeczy ktore mozna wykonac jest cała masa
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kam@$
Moto-Vip
Dołączył: 30 Gru 2006
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 17:40, 06 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Odchudzić tłok,wstawić podkowę,wstawić membranę,wybić tuleje z cylindra dowiercić dodatkowe płuki no jest tego dużo więcej wymieniać nie będę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Janik_89
Moto-VIP
Dołączył: 27 Cze 2007
Posty: 150
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Okolice Lublina
|
Wysłany: Nie 19:50, 06 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Do czego służy i gdzie się montuje membranę o której pisał Kam@$. Czy do mz tez ją można wstawić??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kam@$
Moto-Vip
Dołączył: 30 Gru 2006
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 15:04, 07 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Membrana czyli zawór gaźnika montuje się nią zazwyczaj w cylindrze (tam gdzie przykręca się gaźnik zapomniałem jak to się nazywa ) im bliżej membrana tulei cylindra tym lepiej (większa moc) w Jawce montuje się nią tak:
[link widoczny dla zalogowanych]
po zamontowaniu membrany wystarczy tylko zamontować króciec własnej konstrukcji i przykręcić na to gaźnik po zamontowaniu moto powinno mniej palić i powinno mieć troszeczke więcej KM.
Ps Membrana-zapobiega wracaniu mieszanki z cylindra przez co likwiduje np. w Jawce tzw "plucie benzyną z gaźnika".
Ps.2 Autor zdjęcia Conqeror.
Pozdro
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kam@$ dnia Pon 15:04, 07 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
MARCIN11125
Moto-Amator forum
Dołączył: 06 Lis 2007
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: krasnopol
|
Wysłany: Czw 17:54, 10 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
bym chciał się zapytac czy rozwiercenie dysz w gaźniku to by zwiększyło moc czy nie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Janik_89
Moto-VIP
Dołączył: 27 Cze 2007
Posty: 150
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Okolice Lublina
|
Wysłany: Czw 20:27, 10 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Napewno, ale jak rozwiercisz za duzo to ci bedzie duzo palila. Ja jak zgubilem glowna dysze, to moja mz odpalala na chwile i zaraz ja zalewalo.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
eryk
Moto-Maniaq
Dołączył: 17 Wrz 2006
Posty: 93
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: TORUŃ / CHEŁMNO
|
Wysłany: Czw 21:33, 31 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
nie rozwiercajcie dysz!! będzie więcej palił a jak będą za duże to będzie się zalewał. Niepolecam już tak robiłem zato membrana w krućcu ssącym to dobry pomysł tylko od czego podpasować?? Mam w dt membrane Można w gaźniku zwiększyć stan paliwa na pływaku, wypolerować kanały, spiłować tłok, splanować głowice
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Fihu
Moto-Amator forum
Dołączył: 20 Cze 2007
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Krasnystaw k. Lublina
|
Wysłany: Pią 19:53, 01 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
to co wyżej
nikt jeszcze nie pisał o zmianach przełożenia. w zależności gdzie dużo jeździsz możesz włożyć sobie np przełożenia w teren lub na droge
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kam@$
Moto-Vip
Dołączył: 30 Gru 2006
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 9:40, 02 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Fihu napisał: |
to co wyżej
nikt jeszcze nie pisał o zmianach przełożenia. w zależności gdzie dużo jeździsz możesz włożyć sobie np przełożenia w teren lub na droge |
Zmiana zębatki zdawczej na 10z i z tyłu od Jawki gwarantuje że wsk z dwójki na koło pójdzie (to jest przełożenie w teren)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
eryk
Moto-Maniaq
Dołączył: 17 Wrz 2006
Posty: 93
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: TORUŃ / CHEŁMNO
|
Wysłany: Pią 0:23, 08 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
ja w mz dwie zembatki od ogara mam 12 zębów lekko zeszlifowane twożą taką gróbą jak orginalna tylko łańcuch musiałem skrucić polecam splanowanie głowicy a co myścicie o trzecim pierścieniu?? aha i jak będzie ktoś montował membrane to niech niezapomni żeby w krućcu ssącym zrobić zbiornik na mieszanka jak w dt.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez eryk dnia Pią 0:24, 08 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
zyrafao2
Moderator
Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 3843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z Katowic Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 9:25, 08 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Zmienić zębatke, spiłować tłok, kosz sprzęgłowy odchudzić, głowice splanować tylko o 1,5mm, spiłować kruciec, skrucić kolektor i będzie dobrze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|