|
MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kaziu-92
Moto-Amator forum
Dołączył: 30 Lip 2009
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 19:18, 30 Lip 2009 Temat postu: moc? |
|
|
witam wszystkich jestem nowy na forum;p
chciałem sie dowiedzieć jak można zwiekszyć moc silnika w motorze???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
OsteR9019
WYMIATACZ
Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 23:10, 30 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Dobrze że napisałeś chociaż w jakim motorze.
Powiedz jakim sprzętem dysponujesz? a może tak tylko pytasz teoretycznie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
zyrafao2
Moderator
Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 3843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z Katowic Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 23:51, 30 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
W jakim moto? jest dużo rzeczy które można coś z nimi zrobić a tak wugule zapraszam do działu POWITALNIA...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Młody
Moto-Maniaq
Dołączył: 24 Lip 2009
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kołobrzeg Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 8:52, 31 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Skoro autor tego tematu nie odpisuje wiec jak w temacie "moc" jak zwiekszyc przy jawie 350ts jakie sa tego "+" i "-"
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kaziu-92
Moto-Amator forum
Dołączył: 30 Lip 2009
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 10:58, 31 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
no ja mam nietypowy motor Beta cross 50 ccm;pp chciałem coś zrobić zeby był mocniejszy?
kolega mi doradził żebym zmienił zebatke tylną na większą
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
zyrafao2
Moderator
Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 3843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z Katowic Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 12:06, 31 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
No jak dasz większą będzie silniejszy ale v-max spadnie, splanuj głowice, może jakiś tłok inny... wał korbowy odchudzić, kosz sprzęgła odchudzić niektóre wałki ze skrzyni odchudzić, jakiś iny gaznik jest trochę tego tak samo dotyczy się jawy moc napewno będzie odczuwalna i to bardzo bardzo mocno
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
OsteR9019
WYMIATACZ
Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 12:59, 31 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
W jawie największego kopa daje przerobienie wału, przeróbka polega na tym że tłoki chodzą równo nie na zmianę jak to jest oryginalnie (stare wyścigowe jawy tak miały). Trzeba trochę inaczej podłączyć zapłon, podłączamy wszystko pod jeden przerywacz. Wystarczy wsiąść żeby zobaczyć plusy motor od razu na koło idzie. Ale minusy są takie że jeździsz tak z pół roku i wał się sypie, łożyska też nieźle dostają.
Z przeróbek które nie wpływają na trwałość silnika polecam polerkę kanałów wypełniacze w wale wypełniacz przestrzeni korbowej (podkowę), wypolerować skrzynie korbową, jeśli są jakieś nadlewy od formy to je usuwamy to wszystko w każdym 2 suwie można zrobić, poprawia osiągi ale nie wpływa na trwałość,
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez OsteR9019 dnia Pią 13:06, 31 Lip 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
jarek4550
Moto-Amator forum
Dołączył: 31 Lip 2009
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 21:34, 31 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Trzeba trochę inaczej podłączyć zapłon, podłączamy wszystko pod jeden przerywacz. Wystarczy wsiąść żeby zobaczyć plusy motor od razu na koło idzie. Ale minusy są takie że jeździsz tak z pół roku i wał się sypie, łożyska też nie źle dostają.
NIemożliwe ale jaja heheee co ty wiesz o jawie,nie wierzcie w to!! Będzie chodził tylko jeden tłok a drugi nie zapali, pierwszy raz spotkałem się z czymś takim:D smiech, płaczc i żal !!! radze się zastanowić co piszesz!!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Młody
Moto-Maniaq
Dołączył: 24 Lip 2009
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kołobrzeg Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 9:34, 01 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
hmmmm a splanowanie głowic?? Da to cos sa jakies tego efekty??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
zyrafao2
Moderator
Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 3843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z Katowic Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 10:35, 01 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Z splanowaniem są są tylko dostaje łożysko igiełkowe po ... ale przyrost mocy odczuwalny
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|