Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE
Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Ogar 205 tuning
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Strona Główna -> Tuning motocykli
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Zorg
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 22:10, 10 Maj 2009    Temat postu: Ogar 205 tuning

Siemka wszystkim. Chciałem się zapytać, jakie można zrobić przeróbki w Ogarze 205, żeby miał więcej mocy i dysponował większą prędkością. Z góry dzięki za wszelkie sugestie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
OsteR9019
WYMIATACZ
WYMIATACZ



Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 19:52, 11 Maj 2009    Temat postu:

Nadmuchaj koła po 4 atmosfery jeździj po gładkim jak stół asfalcie i z górki wtedy będzie większa prędkość.
A tak na poważnie to ten sprzęt jak jest trochę zużyty to mocno traci, nie ma pojemności którą by mógł ewentualne braki nadrobić. Co mogę poradzić jeśli chcesz podejść poważnie do tematu.
Silnik na drobno rozłożyć, wszystkie nowe łożyska i uszczelniacze, szlif cylindra, polerowanie kanałów w cylindrze i komory wału, wał do regeneracji albo nowy lub używany w dobrym stanie i coś co da najwięcej czyli planowanie głowicy jednak to znacznie skróci żywotność silnika.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez OsteR9019 dnia Pon 19:54, 11 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Szuman
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 27 Sty 2009
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bielsk Podlaski
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 21:12, 11 Maj 2009    Temat postu:

i zdejmij wszystko co zbędne dla zmniejszenia masy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lenar90
Moto-Vip
Moto-Vip



Dołączył: 01 Cze 2008
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 22:08, 11 Maj 2009    Temat postu:

i diete !! i to ostrą albo kup poważny motor 50cm(sima) albo coś większego. ja się bawiłem też tak i powiem tyle że jeden plus że się człowiek uczy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zorg
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 22:10, 11 Maj 2009    Temat postu:

A mam jeszcze pytanie odnośnie tego czy dałoby rade zrobić tak, aby było ładowanie akumulatora?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Szuman
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 27 Sty 2009
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bielsk Podlaski
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 22:14, 11 Maj 2009    Temat postu:

a prądnice masz?? do tego regulator napięcia i jeszcze pare dodatków. nie opłaca się nawet i tym myslec. a tak na marginesie to daj se spokuj z ,,tuningowanie" ogara tylko kup sobie etz 150 na poczatek bo wiosen masz podejrzewam troche malo na powazniejszy sprzet

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zorg
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 22:23, 11 Maj 2009    Temat postu:

a masz może jakiś schemat albo jakąś instrukcje do tej instalacji?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Qbol
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 04 Sty 2009
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 17:09, 04 Cze 2009    Temat postu:

Znasz Pana Sałka? Napisał on artykuł jak z komara zrobić ściganta. JAest tam wprawdzie mowa o silniku S -38 ale jak pisze Sałek to samo można zastasować w np 023 - ten co masz . Bezpiecznie mozesz uzyskać 4KM. Potem silnik sie rozlatuje . Pozdro!!!
P.S : Każdy tuning wpływa bardzo na Ogarka - wiem bo sam mam takiego po tuningu. Najpierw remont potem tuning bo nie nacieszysz się nim wogule. Ogólnie mówiąc to w tych machinach wszystko przystosowane jest do mocy fabrycznej ( z małym marginesem). NIe trzeba osiągać 4KM żeby silnik się sypał . To co napisałem nie miało zniechęcić - tuningując Ogara poznasz wszystkie jego słabe punkty .


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
eryk
Moto-Maniaq
Moto-Maniaq



Dołączył: 17 Wrz 2006
Posty: 93
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TORUŃ / CHEŁMNO

PostWysłany: Wto 19:41, 16 Cze 2009    Temat postu:

Cylinder 60ccm, polerka kanałów, przyspieszenie napełniania kanałów poprzez piłowanie tłoka.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
manius
MZ-RACERRRRRR
MZ-RACERRRRRR



Dołączył: 01 Cze 2006
Posty: 669
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nosówka kolo Rzeszowa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 21:09, 16 Cze 2009    Temat postu:

omg....kup se Jawe TS

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lenar90
Moto-Vip
Moto-Vip



Dołączył: 01 Cze 2008
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 21:57, 16 Cze 2009    Temat postu:

albo jak nie jesteś 18 latowy + bez A to Simka

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
manius
MZ-RACERRRRRR
MZ-RACERRRRRR



Dołączył: 01 Cze 2006
Posty: 669
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nosówka kolo Rzeszowa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 10:35, 17 Cze 2009    Temat postu:

oooo,to juz lepsza propozycja;) albo etka 150 zarejestrowana na 50 Jezyk

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Strona Główna -> Tuning motocykli Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin