Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Zorg
Moto-Amator forum
Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 22:10, 10 Maj 2009 Temat postu: Ogar 205 tuning |
|
|
Siemka wszystkim. Chciałem się zapytać, jakie można zrobić przeróbki w Ogarze 205, żeby miał więcej mocy i dysponował większą prędkością. Z góry dzięki za wszelkie sugestie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
OsteR9019
WYMIATACZ
Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 19:52, 11 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Nadmuchaj koła po 4 atmosfery jeździj po gładkim jak stół asfalcie i z górki wtedy będzie większa prędkość.
A tak na poważnie to ten sprzęt jak jest trochę zużyty to mocno traci, nie ma pojemności którą by mógł ewentualne braki nadrobić. Co mogę poradzić jeśli chcesz podejść poważnie do tematu.
Silnik na drobno rozłożyć, wszystkie nowe łożyska i uszczelniacze, szlif cylindra, polerowanie kanałów w cylindrze i komory wału, wał do regeneracji albo nowy lub używany w dobrym stanie i coś co da najwięcej czyli planowanie głowicy jednak to znacznie skróci żywotność silnika.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez OsteR9019 dnia Pon 19:54, 11 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Szuman
Moto-Amator forum
Dołączył: 27 Sty 2009
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bielsk Podlaski Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 21:12, 11 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
i zdejmij wszystko co zbędne dla zmniejszenia masy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
lenar90
Moto-Vip
Dołączył: 01 Cze 2008
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 22:08, 11 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
i diete !! i to ostrą albo kup poważny motor 50cm(sima) albo coś większego. ja się bawiłem też tak i powiem tyle że jeden plus że się człowiek uczy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zorg
Moto-Amator forum
Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 22:10, 11 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
A mam jeszcze pytanie odnośnie tego czy dałoby rade zrobić tak, aby było ładowanie akumulatora?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Szuman
Moto-Amator forum
Dołączył: 27 Sty 2009
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bielsk Podlaski Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 22:14, 11 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
a prądnice masz?? do tego regulator napięcia i jeszcze pare dodatków. nie opłaca się nawet i tym myslec. a tak na marginesie to daj se spokuj z ,,tuningowanie" ogara tylko kup sobie etz 150 na poczatek bo wiosen masz podejrzewam troche malo na powazniejszy sprzet
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zorg
Moto-Amator forum
Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 22:23, 11 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
a masz może jakiś schemat albo jakąś instrukcje do tej instalacji?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Qbol
Moto-Amator forum
Dołączył: 04 Sty 2009
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 17:09, 04 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Znasz Pana Sałka? Napisał on artykuł jak z komara zrobić ściganta. JAest tam wprawdzie mowa o silniku S -38 ale jak pisze Sałek to samo można zastasować w np 023 - ten co masz . Bezpiecznie mozesz uzyskać 4KM. Potem silnik sie rozlatuje . Pozdro!!!
P.S : Każdy tuning wpływa bardzo na Ogarka - wiem bo sam mam takiego po tuningu. Najpierw remont potem tuning bo nie nacieszysz się nim wogule. Ogólnie mówiąc to w tych machinach wszystko przystosowane jest do mocy fabrycznej ( z małym marginesem). NIe trzeba osiągać 4KM żeby silnik się sypał . To co napisałem nie miało zniechęcić - tuningując Ogara poznasz wszystkie jego słabe punkty .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
eryk
Moto-Maniaq
Dołączył: 17 Wrz 2006
Posty: 93
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: TORUŃ / CHEŁMNO
|
Wysłany: Wto 19:41, 16 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Cylinder 60ccm, polerka kanałów, przyspieszenie napełniania kanałów poprzez piłowanie tłoka.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
manius
MZ-RACERRRRRR
Dołączył: 01 Cze 2006
Posty: 669
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Nosówka kolo Rzeszowa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 21:09, 16 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
omg....kup se Jawe TS
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
lenar90
Moto-Vip
Dołączył: 01 Cze 2008
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 21:57, 16 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
albo jak nie jesteś 18 latowy + bez A to Simka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
manius
MZ-RACERRRRRR
Dołączył: 01 Cze 2006
Posty: 669
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Nosówka kolo Rzeszowa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 10:35, 17 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
oooo,to juz lepsza propozycja;) albo etka 150 zarejestrowana na 50
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|