|
MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Nie 17:33, 06 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
Sportowy gaźnik typu bing, splanowanie głowicy, skrócenie tłoka, polerka kanałów dolotowych, płuczących. To chyba wszystko no i ta zmiana przełozeń
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany: Sob 21:42, 10 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
A jesli nie chodzi okase, nie wazne jak cena to jak mozna zrobić zeby lepiej szła, tylko nie piście żeby kupic inny motor, chodzi o etz 150.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Toniu3546
Crossman
Dołączył: 13 Sty 2007
Posty: 509
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 10:10, 11 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
Poczytaj sobie na stronkach o dwusuwach, pełno jest tego w necie, ale w ETZ 150 to się nie opłaca, zyskasz może 3-4 konie, a będzie paliła dużo więcej niż 250, takie jest moje zdanie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Nie 13:20, 11 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
THX.
Pozdro!
|
|
Powrót do góry |
|
|
Muszy
Moto-guruu
Dołączył: 05 Lut 2007
Posty: 288
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ostrowiec Św
|
Wysłany: Nie 17:25, 11 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
... ja bym dysz nie rozwiercał kumpel miał tak w ETZ250 to mu paliła ok 16-18l/ 100 km... mozna wypolerowac kanały wlotowe i wylotowe...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pią 11:16, 02 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
ja bym nic nie planowal, ani nie rozwiercal. to zalezy od katow otwarcia okien skrzyni korbowodowej, tloka itd... dlugi temat. przerobilem po swojemu 250, na wysokich obrotach czuje jak kolko podrywa, przy wysunietym tylnim kole o jakies 15 cm kole do tylu! pozdro
|
|
Powrót do góry |
|
|
manius
MZ-RACERRRRRR
Dołączył: 01 Cze 2006
Posty: 669
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Nosówka kolo Rzeszowa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 15:35, 03 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
byl kiedys taki tuning dosyc obszerny..bodajze na 2takt,nie moge teraz znalezc tej stronki ale palila etka wtedy wiecej niz jawa 350..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Nie 12:13, 04 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Ile 15l na 100 to ciekawe jaka miała w tedy moc.
|
|
Powrót do góry |
|
|
shark2
Offroad
Dołączył: 16 Maj 2006
Posty: 339
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Pon 23:57, 26 Mar 2007 Temat postu: Luol |
|
|
moja 251 zamyka licznik bez dopalacza na benzynce 95 z mixolem ;-)
i pali srednio 3.7-3.8 do 4.2 L
jedyne co w niej robilem to polerka kanalu dolotowego, pozadna regulacja gaznika i zaplonu, oraz odpowiednie zaprogramowanie zaplonu ;-) ale bez programowalnego zaponu uzyskasz tez 140km/h
Pozatym skoro wyciskasz 115 ;-) to mozesz sprobowac oprocz polerki kanalu dolotowego przykoric troche okienka w cylindrze (wzrosnie spalanie ale i moc) dzieki takim przerubkom zurzycie silnika nie wzrosnie. No wiadomo planowanie glowicy ale to juz efekt krotkotrwaly wienc nie wchodzi w gre.
DO tego mozesz wymienic zembatki biegu 4 i 5 ;-) w celu rozwiniecia wiekszych predkosci ;-)
No i wiaodmo to trzbea wiencej mocy silnika ale o to mozesz zadbac modyfikujac wal korbowy. Tzn (podkowka, i wywiercenie odpowiednio 3 otworow w przeciwnej polowie walu) dzieki temu wiekszy zamach, przy 1000-1200 rpm troche bardziej odczuwalne sa wibracje, ale tomozesz sobie inna poduszke zastosowac. hehe no i pamietaj by dobremieszanki olejowe robic ;-) bo jak mocno sie nagrzeje a bendziesz dluugo bedziesz jechal na max predkosci i powyzej 5000rpm to moze ci wywalic wal korbowy pod motor ;-D
Chociaz mysle ze w 150 hymm.. ciekawe;) no jak by nie patrzec w 251 wywalilo ;-D
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|