|
MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Szuman
Moto-Amator forum
Dołączył: 27 Sty 2009
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bielsk Podlaski Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 15:37, 25 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
tak czytam i się trochę śmieję. po pierwsze dwie tarcze z MZ mijają się z celem ponieważ wydajność pompy może okazać się zbyt niska. Po drugie chyba nie wiecie w jakim celu nawierca się tarcze. ma to jedynie sens przy tarczach wentylowany ponieważ otwory służą do odprowadzania gazów zbierających się między klockiem a tarczą w czasie hamowania. jeśli tarcza nie jest wentylowana otwory są zasłonięte po obu stronach klockami więc to nie ma sensu.
co do montażu tarczy z mz do cz to przerabiałem ten temat u siebie. bedą potrzebne lagi, koło i cały układ hamulcowy od mz. pułki zostają od cz. górę lag należy delikatnie stoczyć aby dopasować do pułki górnej a w pułki dolne wpacować tuleję z milimetrowej blachy (średnice otworów w pułce górnej i dolnej w cz są różne zaś w mz takie same)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|