Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rafał
Moto-Amator forum
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 13:14, 04 Sie 2009 Temat postu: Podwójna tarcza |
|
|
Mam pytanie czy w mz etz 150 da rade zrobic podwójną tarcze z przodu?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
zyrafao2
Moderator
Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 3843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z Katowic Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 19:04, 04 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Tak da się lecz to jest nie opłacalne w sumie może i opłacalne bo to sprawy montażu są tanie ale nie ma po co tego robić bo i tak ci to nic nie da
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
OsteR9019
WYMIATACZ
Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 0:30, 05 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
W MZ przy jednej tarczy koło i tak prawie sie zatrzymuje (aż pisk z opony) nawet ze 100km/h, migdałki zatrzymują sie na zębach (mówię tu o tarczy nawiercanej bo taką testowałem). Dwie tarcze to by było przegięcie dzwonka, są nie potrzebne bo i tak ich sie nie wykorzysta, poza tym z dwiema tarczami motor wygląda jakby ważył z 200 kilo albo i więcej, najlepiej zamontować wentylowaną nieco droższa ale motor staje jak wryty
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
zyrafao2
Moderator
Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 3843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z Katowic Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 10:42, 05 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Eeee po co kupywać kupić 2 lub 3 porządne wiertła np: z tytanu i samemu powiercić
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
OsteR9019
WYMIATACZ
Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 20:15, 05 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Takt można powiercić samemu, nawet nie wykluczone że będzie równo, wszystkie otwory w tej samej odległości taki sam wzór itd. Sam o tym myślałem.
Ale, od razu mówię że nie wiem czy to prawda, nawiercana tarcza chyba jest z trochę innych materiałów tak słyszałem, i zwykłej chyba nie można przerobić, podkreślam że nie wiem tego na 100%
A jeśli dobrze pamiętam to nawiercana kosztowała 75 a zwykła 60 PLN, różnica tylko 15, a ile kosztują dobre wiertła
POZDRAWIAM
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
zyrafao2
Moderator
Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 3843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z Katowic Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 20:48, 05 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Ja wierciłem w aucie i wszystko wymierzałem itp... 1 tarcze robiłem 40minut a teraz nie dawno robiłem u siebie dziury 30minut w BMW i mam zamiar zrobić jeszcze jakieś wzorki tylko nie wiem czy mi nie pęknie tarcza bo u mnie wszystko jest gorące
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
OsteR9019
WYMIATACZ
Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 22:08, 05 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
no to wychodzi na to że źle słyszałem
I jeszcze upewniłem sie w tym że polski mechanik zrobi wszystko
A ile dało to nawiercanie, widać dużą różnice w drodze hamowania np: ze 100 do 0 ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
zyrafao2
Moderator
Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 3843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z Katowic Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 16:11, 06 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Nie zużywają się tak tarcze bo są cały czas wentylowane i lepsza droga wyhamowania
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Stantmaszin
Moto-Amator forum
Dołączył: 04 Lis 2009
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 21:13, 04 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Nie wiem gdzie napisać, to napiszę tu.
A więc chcę przerobić CZ 350 na tarczę. Myślałem nad montażem lagów + koła + zacisku, tarczy i pompy od ETZ 251, czy może maci inne patenty ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
zyrafao2
Moderator
Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 3843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z Katowic Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 21:43, 04 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Kup kompletne zawieszenie od mz powinno pasować w główkę ramy itp...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Stantmaszin
Moto-Amator forum
Dołączył: 04 Lis 2009
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 21:54, 04 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Już znalazłem na innym forum. Trzeba przerabiać, bo lagi od mz są innej średnicy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
zyrafao2
Moderator
Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 3843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z Katowic Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 12:29, 05 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Aha, no to możesz kupić z główką i starą uciąć a nową wspawać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|