|
MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Sob 14:45, 19 Sie 2006 Temat postu: przymulona MZ |
|
|
mianowicie moja MZ na niższych obrorach jest przymulona tak do 3000-4000 obrotów i dopiero póżniej gwałtownie przyśpiesza.
Czy to może być przyczyna gażnika może jest on zabródzony i trzeba go przeczyścić?
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany: Sob 15:52, 19 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
moze to byc gaznik wez kompresor i go przedmuchaj i wyczysc dysze moze to cos da jak nie to pisz pomozemy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Sob 18:25, 19 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
Z tego co wiem to etka w tym zakresie obrotów nie ma chęci sie zbierać dopiero po 4000tys. obrotow pokazuje co potrafi.Moim zdaniem to normalne, jednak gdy ten problem jest duży to może być coś nie tak rzeczywiście.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Sob 19:10, 19 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
no też tak niedawno gdzieś czytalem. przeczyściłem bo było już coraz gorzej ona jak zapaliła to było trzeba odrazu dawać więcej gazu a teraz po przeczyszczeniu też jest przymulona (ale to żeczywiście jest już w jej żywiole) ale chodzi już inaczej.przy spokojnym ruszaniu i póżniej przy gwałtownym przyśpieszaniu na 1 zrywa ładnie piasek na drodze. wcześniej tak nie było.a i na wyższych biegach jest silniejsza.
|
|
Powrót do góry |
|
|
zyrafao2
Moderator
Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 3843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z Katowic Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 21:49, 21 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
Może masz jusz tłumnik zapchany ale choćiarz wondpie ale lepiej sprawdz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Czw 15:35, 24 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
możliwe że tłumik jest zapchany bo poprzedni właściciel lał olej do paliwa w skali 2.5:50 zamiast 1:50.
jakbyście wiedzieli co to może być to piszcie
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Czw 16:44, 24 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
skoro tak. to bardzo możliwy jest en tłumik-sprawdź caly układ wydechowy od kolanka począwszy jak nie to to moze gdzieś iskre gubi?? a na wyższych obrotach już nie..
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pią 13:37, 25 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
a mi sie wydaje ze powodem moze byc rozladowany akumulator ja tez tak mialem i nie wiedzialem co robic przeczyscielem gazniki itd. dopiero pozniej zauwazylem ze akumulator trzeba podladowac
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pią 18:31, 25 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
moze i akumloator ale wtedy by miała problemy z paleniem na kopke i nie wkrecała by sie wogule w obroty wiec to nie to [/i]
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Sob 8:12, 26 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
akumulator to to nie jest ponieważ mam nowy akumulator i jest dobrze naładowany.
kumpel powiedział że to może być zapłon ??
Odkręce kolanko i zobacze jak będzie chodzi bez tłumika to wtedy będe wiedział czy warto czyścić cały tłumik. Jak to nie pomoże to będe się pytał dalej.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Sob 8:58, 26 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
U mnie jest to samo powyzej 4 tys. nabiera checi na dynamiczna jazde.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Nie 11:16, 27 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
no bez tłumika to samo a raczej jeszcze głośniej a pozatym to ten model chyba tak ma.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|