Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE
Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

przymulona MZ
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Strona Główna -> Tuning motocykli
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Sob 14:45, 19 Sie 2006    Temat postu: przymulona MZ

mianowicie moja MZ na niższych obrorach jest przymulona tak do 3000-4000 obrotów i dopiero póżniej gwałtownie przyśpiesza.
Czy to może być przyczyna gażnika może jest on zabródzony i trzeba go przeczyścić?
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Sob 15:52, 19 Sie 2006    Temat postu:

moze to byc gaznik wez kompresor i go przedmuchaj i wyczysc dysze moze to cos da jak nie to pisz pomozemy Wesoly
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Sob 18:25, 19 Sie 2006    Temat postu:

Z tego co wiem to etka w tym zakresie obrotów nie ma chęci sie zbierać dopiero po 4000tys. obrotow pokazuje co potrafi.Moim zdaniem to normalne, jednak gdy ten problem jest duży to może być coś nie tak rzeczywiście.
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Sob 19:10, 19 Sie 2006    Temat postu:

no też tak niedawno gdzieś czytalem. przeczyściłem bo było już coraz gorzej ona jak zapaliła to było trzeba odrazu dawać więcej gazu a teraz po przeczyszczeniu też jest przymulona (ale to żeczywiście jest już w jej żywiole) ale chodzi już inaczej.przy spokojnym ruszaniu i póżniej przy gwałtownym przyśpieszaniu na 1 zrywa ładnie piasek na drodze. wcześniej tak nie było.a i na wyższych biegach jest silniejsza.
Powrót do góry
zyrafao2
Moderator
Moderator



Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 3843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Katowic
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 21:49, 21 Sie 2006    Temat postu:

Może masz jusz tłumnik zapchany ale choćiarz wondpie ale lepiej sprawdz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Czw 15:35, 24 Sie 2006    Temat postu:

możliwe że tłumik jest zapchany bo poprzedni właściciel lał olej do paliwa w skali 2.5:50 zamiast 1:50.

jakbyście wiedzieli co to może być to piszcie
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Czw 16:44, 24 Sie 2006    Temat postu:

skoro tak. to bardzo możliwy jest en tłumik-sprawdź caly układ wydechowy od kolanka począwszy jak nie to to moze gdzieś iskre gubi?? a na wyższych obrotach już nie..
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Pią 13:37, 25 Sie 2006    Temat postu:

a mi sie wydaje ze powodem moze byc rozladowany akumulator ja tez tak mialem i nie wiedzialem co robic przeczyscielem gazniki itd. dopiero pozniej zauwazylem ze akumulator trzeba podladowac
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Pią 18:31, 25 Sie 2006    Temat postu:

moze i akumloator ale wtedy by miała problemy z paleniem na kopke i nie wkrecała by sie wogule w obroty wiec to nie to [/i]
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Sob 8:12, 26 Sie 2006    Temat postu:

akumulator to to nie jest ponieważ mam nowy akumulator i jest dobrze naładowany.

kumpel powiedział że to może być zapłon ??

Odkręce kolanko i zobacze jak będzie chodzi bez tłumika to wtedy będe wiedział czy warto czyścić cały tłumik. Jak to nie pomoże to będe się pytał dalej.
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Sob 8:58, 26 Sie 2006    Temat postu:

U mnie jest to samo powyzej 4 tys. nabiera checi na dynamiczna jazde.
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Nie 11:16, 27 Sie 2006    Temat postu:

no bez tłumika to samo a raczej jeszcze głośniej a pozatym to ten model chyba tak ma. Confused
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Strona Główna -> Tuning motocykli Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin