|
MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Wto 16:01, 24 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
tej rury do konca nie zrobiłem bo mam kolanko enduro to do góry i nie mmogłem go skrucić a zrobięm 2 dziury w głuszniku i rozbiłęm końcówkę
a jak mi przyjdzie nowy tłok to myślkę roziercić cyla na 4 lub 6 płukiów tylko nie wiem czy to ma sens
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
gucio
Street
Dołączył: 04 Wrz 2006
Posty: 442
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Daszewic
|
Wysłany: Wto 18:03, 24 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
powiem tak tez mam simsona enduro tez wydech do góry
i zrobiłem pełna przeróbke AoA1 czyli skrucenie kolanka o 3cm (ja skróciłem o 6cm)
2dziury w wyciszaczu oczywiście tym co jest przy wylocie sa tam, 2 wyciszacze i trzeba przewiercić ten co jest zaraz przy wylocie i ta rurka co leci w srodku tzn końcówka wydechu to ona zweża sie w tłumiku trzeba ja poszezyć
dodatkowo można jeszcze zrobic dziurke 6mm w tym pierwszym wyciszaczu w tym drugim powinły być 2dziurki po 10mm
jesli zrobiłes poprawnie AoA1 czyli dziurki w tym wyciszaczu od strony końca wydechu to to niezmniejszyło ci mocy wrecz powinło dodać..
najpierw zakładaj tłok i powiedz czy pomogło bedziemy szukac dalej ale wydaje mi sie że to tałok do wymiany tylko
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Śro 6:46, 25 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
wydech dobrze zrobiłęm wiem ze to nie jego wina bo na nim tydzien jeździłęm i dobrze było to tłóok ale op mozę w pt mi przyjdzie i keszcze jedno czy opłaca mi sie wiercić kanały w cylu
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Czw 8:41, 26 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
jak bedziesz wiercił kanały w cylku to odrazu przydałby sie szlif ( sam robiłem tak u siebie i bez szlifu ciezko było ) XD
a czy sie opłaca... jesli lubisz jazde na wysokich obrotach i masz dobry gaznik ( przynajmniej rozwiercony 16N1 ,a najlepiej jakis amal ) to ta przeróbka jest dla ciebie ale jesli nierobiłes tego nigdy lub nie czujesz sie na siłach nierób tego bo mozesz cylek rozwalic...
P.S najlepiej sprubuj na jakims starym cylku
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Czw 14:08, 09 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
zmien dysze,na pewno sie dlawi czysz nie??
|
|
Powrót do góry |
|
|
ostap
WYMIATACZ
Dołączył: 26 Maj 2006
Posty: 911
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie, podlasie
|
Wysłany: Pią 1:47, 10 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
po co odkopales..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|