Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE
Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

simek po tuningu osłabł pomocy!!!
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Strona Główna -> Tuning motocykli
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Sob 15:29, 21 Kwi 2007    Temat postu: simek po tuningu osłabł pomocy!!!

Witam
Mam problem z simsonem s 51, a mianowicie jest trochę podrasowany ma filtr storzkowy, większą dyszę, cylinder 60ccm, większą zębatkę zdawczą, tłumnik przerobiony na aoa1, świece z długim gwintem i podkładkami.
Coś zkusiło mnie żeby z niego wycisnąć więcej i w internecie znalazłem plany polepszenia go, jak do tej pory działał świetnie. Zrobiłem w nim tak:
- wypolerowałem kanały w cylindrze bo wiadomo nie były zbyt gładkie po fabrycznej produkcji
- podciąłem tłok o 3 mm od strony gaźnika i zaostrzyłem troszkę, aby paliwo miało spad
Po tych przeróbkach gdy złożyłem moto bardzo osłabł i nie wiem czym to moze byc spowodowane dlatego bardzo proszę o odp.

Dziękuje
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Sob 17:31, 21 Kwi 2007    Temat postu: aha i jak wchodzi na wysokie obroty to bardzo stuka

aha jak wchodzi na wysokie obroty to stuka
Powrót do góry
shark2
Offroad
Offroad



Dołączył: 16 Maj 2006
Posty: 339
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Lublin

PostWysłany: Sob 17:54, 21 Kwi 2007    Temat postu: lol

nie potrzebnie ciales tlok ;-D lepiej bylo okientka w garnku troche zeszlifowac zeby byly tkaei okragle ;-)

ja na twoim miejscu tloka bym wogle nie ruszal ;-) pozatym czemu podciales z jednej strony ? musi byc dobre odprowadzanie spalin jeszcze ;-)

ale i tak lepiej zaloz zwykly tlok ;-)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gucio
Street
Street



Dołączył: 04 Wrz 2006
Posty: 442
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Daszewic

PostWysłany: Sob 21:13, 21 Kwi 2007    Temat postu:

źle żeś zrobił podcinajac go o 3mm góra 2 sie piłuje i to jest dużo...
shark2 napisał:


pozatym czemu podciales z jednej strony ? musi byc dobre odprowadzanie spalin jeszcze Wink


podcinac tłok od strony wydechu nie ma sensu Jezyk spaliny wylatuja nad tłokiem a nie pod Wesoly
docierałes prawidłowo tego cylka i czy ten cylek to polska 60ccm???
jesli tak to sorry ale dałeś ciała ...
polskie cylki sa robione z odzysku jak najtaniej zeby wyszły i poprostu tłok robi sie jak masło po rozgrzaniu...
proponuje kupic tłok firmy MZA niemiecka firma tuningowa te tłok sa dostepne u pana kniazwia z simson.strona.pl Wesoly
i powinło byc juz ok


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ostap
WYMIATACZ
WYMIATACZ



Dołączył: 26 Maj 2006
Posty: 911
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie, podlasie

PostWysłany: Sob 22:26, 21 Kwi 2007    Temat postu:

nowy tlok i biedzie chodzil dobrze - za duzo podcieles 1mm wiele zmienia

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Nie 0:07, 22 Kwi 2007    Temat postu:

ale ja to robiłęm wg planu z niemieckiej str tuningowej a tło9k po przeróbce miał mieć 46,7mm i tak zrobiłęm
Powrót do góry
gucio
Street
Street



Dołączył: 04 Wrz 2006
Posty: 442
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Daszewic

PostWysłany: Nie 11:15, 22 Kwi 2007    Temat postu:

moze przy bardziej wyczynowych cylkach takie podcinanie wysokie tu podciencie o 3mm było stanowczo za duże
gdybys miał np. amala 21 cylka RZT70 i wał z wypełniaczami to takieprzeróbki śmiało rób ale nie w polskiej 60ccm...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Nie 12:22, 22 Kwi 2007    Temat postu:

to jest 60 almot
Powrót do góry
ostap
WYMIATACZ
WYMIATACZ



Dołączył: 26 Maj 2006
Posty: 911
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie, podlasie

PostWysłany: Nie 15:01, 22 Kwi 2007    Temat postu:

ale jaka ta za 260zl czy tańsza? 3mm to za duzo, pozatym jak przerabiales z tej niemieckiej strony to tam trzeba jeszcze tlumik przerabiac przede wszystkim gaznik Amal zalozyc i cylinder przegobic to wszystko dopiero daje efekt

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gucio
Street
Street



Dołączył: 04 Wrz 2006
Posty: 442
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Daszewic

PostWysłany: Nie 16:20, 22 Kwi 2007    Temat postu:

nom ostap ma racje w niemczech robia szerek kokretnych przeróbek dopiero to da efekt a nie przeczytałes ze 3mm to tyle ściełeś...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Nie 22:00, 22 Kwi 2007    Temat postu:

zrobiłęm też wydech tylko nie zrobiłem kanałów w cylku a reszte z tej str tak
Powrót do góry
gucio
Street
Street



Dołączył: 04 Wrz 2006
Posty: 442
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Daszewic

PostWysłany: Pon 15:14, 23 Kwi 2007    Temat postu:

czyli ze co zrobiłeś w wydechu coś ala de AoA1/2 ???
jeśłi zrobiłeś AoA1 przejdzie bo to jest do 2płukowców Wesoly
jesli AoA2 i masz tylko 2 płuki to masz odpowiedz Wesoly
w tłumiku spaliny powinły miec pewien stopien spreżenia jesli go nie ma silnik słabnie... wiec co robiłeś z tym tłumikiem???


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Strona Główna -> Tuning motocykli Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin