|
MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Sob 15:29, 21 Kwi 2007 Temat postu: simek po tuningu osłabł pomocy!!! |
|
|
Witam
Mam problem z simsonem s 51, a mianowicie jest trochę podrasowany ma filtr storzkowy, większą dyszę, cylinder 60ccm, większą zębatkę zdawczą, tłumnik przerobiony na aoa1, świece z długim gwintem i podkładkami.
Coś zkusiło mnie żeby z niego wycisnąć więcej i w internecie znalazłem plany polepszenia go, jak do tej pory działał świetnie. Zrobiłem w nim tak:
- wypolerowałem kanały w cylindrze bo wiadomo nie były zbyt gładkie po fabrycznej produkcji
- podciąłem tłok o 3 mm od strony gaźnika i zaostrzyłem troszkę, aby paliwo miało spad
Po tych przeróbkach gdy złożyłem moto bardzo osłabł i nie wiem czym to moze byc spowodowane dlatego bardzo proszę o odp.
Dziękuje
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany: Sob 17:31, 21 Kwi 2007 Temat postu: aha i jak wchodzi na wysokie obroty to bardzo stuka |
|
|
aha jak wchodzi na wysokie obroty to stuka
|
|
Powrót do góry |
|
|
shark2
Offroad
Dołączył: 16 Maj 2006
Posty: 339
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Sob 17:54, 21 Kwi 2007 Temat postu: lol |
|
|
nie potrzebnie ciales tlok ;-D lepiej bylo okientka w garnku troche zeszlifowac zeby byly tkaei okragle ;-)
ja na twoim miejscu tloka bym wogle nie ruszal ;-) pozatym czemu podciales z jednej strony ? musi byc dobre odprowadzanie spalin jeszcze ;-)
ale i tak lepiej zaloz zwykly tlok ;-)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
gucio
Street
Dołączył: 04 Wrz 2006
Posty: 442
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Daszewic
|
Wysłany: Sob 21:13, 21 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
źle żeś zrobił podcinajac go o 3mm góra 2 sie piłuje i to jest dużo...
shark2 napisał: |
pozatym czemu podciales z jednej strony ? musi byc dobre odprowadzanie spalin jeszcze
|
podcinac tłok od strony wydechu nie ma sensu spaliny wylatuja nad tłokiem a nie pod
docierałes prawidłowo tego cylka i czy ten cylek to polska 60ccm???
jesli tak to sorry ale dałeś ciała ...
polskie cylki sa robione z odzysku jak najtaniej zeby wyszły i poprostu tłok robi sie jak masło po rozgrzaniu...
proponuje kupic tłok firmy MZA niemiecka firma tuningowa te tłok sa dostepne u pana kniazwia z simson.strona.pl
i powinło byc juz ok
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ostap
WYMIATACZ
Dołączył: 26 Maj 2006
Posty: 911
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie, podlasie
|
Wysłany: Sob 22:26, 21 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
nowy tlok i biedzie chodzil dobrze - za duzo podcieles 1mm wiele zmienia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Nie 0:07, 22 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
ale ja to robiłęm wg planu z niemieckiej str tuningowej a tło9k po przeróbce miał mieć 46,7mm i tak zrobiłęm
|
|
Powrót do góry |
|
|
gucio
Street
Dołączył: 04 Wrz 2006
Posty: 442
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Daszewic
|
Wysłany: Nie 11:15, 22 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
moze przy bardziej wyczynowych cylkach takie podcinanie wysokie tu podciencie o 3mm było stanowczo za duże
gdybys miał np. amala 21 cylka RZT70 i wał z wypełniaczami to takieprzeróbki śmiało rób ale nie w polskiej 60ccm...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Nie 12:22, 22 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
to jest 60 almot
|
|
Powrót do góry |
|
|
ostap
WYMIATACZ
Dołączył: 26 Maj 2006
Posty: 911
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie, podlasie
|
Wysłany: Nie 15:01, 22 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
ale jaka ta za 260zl czy tańsza? 3mm to za duzo, pozatym jak przerabiales z tej niemieckiej strony to tam trzeba jeszcze tlumik przerabiac przede wszystkim gaznik Amal zalozyc i cylinder przegobic to wszystko dopiero daje efekt
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
gucio
Street
Dołączył: 04 Wrz 2006
Posty: 442
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Daszewic
|
Wysłany: Nie 16:20, 22 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
nom ostap ma racje w niemczech robia szerek kokretnych przeróbek dopiero to da efekt a nie przeczytałes ze 3mm to tyle ściełeś...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Nie 22:00, 22 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
zrobiłęm też wydech tylko nie zrobiłem kanałów w cylku a reszte z tej str tak
|
|
Powrót do góry |
|
|
gucio
Street
Dołączył: 04 Wrz 2006
Posty: 442
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Daszewic
|
Wysłany: Pon 15:14, 23 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
czyli ze co zrobiłeś w wydechu coś ala de AoA1/2 ???
jeśłi zrobiłeś AoA1 przejdzie bo to jest do 2płukowców
jesli AoA2 i masz tylko 2 płuki to masz odpowiedz
w tłumiku spaliny powinły miec pewien stopien spreżenia jesli go nie ma silnik słabnie... wiec co robiłeś z tym tłumikiem???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|