Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gacek
Moto-Maniaq
Dołączył: 08 Maj 2008
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: Mielec
|
Wysłany: Śro 14:56, 28 Maj 2008 Temat postu: *** TUNING MZ 251 *** |
|
|
elo wszystkim
właśnie robie remącik mojej ifie i "wymyślałem" pare fajnych możliwości podkręcenia silnika nie zmniejszając jego żywotności... i wkrótce już przetestuje jak sprawdziły sie moje ulepszenia i poprawki. <LOL>
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
BezglowyJezdziec
Moto-Amator forum
Dołączył: 07 Maj 2008
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 16:35, 28 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
na czym one polegały?;> rozpisz sie troche
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Janik_89
Moto-VIP
Dołączył: 27 Cze 2007
Posty: 150
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Okolice Lublina
|
Wysłany: Śro 16:45, 28 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
No właśnie napisz jakie to poprawki i ulepszenia...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gacek
Moto-Maniaq
Dołączył: 08 Maj 2008
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: Mielec
|
Wysłany: Śro 20:08, 28 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
hmmmm od czego by tu wam zacząć
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gacek
Moto-Maniaq
Dołączył: 08 Maj 2008
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: Mielec
|
Wysłany: Śro 20:10, 28 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
ale tak na serio to wolał bym poczekać aż to przetestuje no ale jak chcecie to macie...
1 korki w wale
2 rozpiłowanie kanałów
3 polerka kanałów
4 odlewany tłok z lekkiego stopu
5 strumiennica w krućcu
no i tam jeszcze pare takich gupotek
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Janik_89
Moto-VIP
Dołączył: 27 Cze 2007
Posty: 150
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Okolice Lublina
|
Wysłany: Śro 20:56, 15 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
Mógłyś pokazać jakoś jak wygląda strumiennica w krućcu gaźnika??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
xSZKIELETx
Moto-Amator forum
Dołączył: 21 Sie 2009
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 16:54, 12 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
To morze wiesz co można w MZ250 TS w silniku przerobić ???? Myśle nad polerką i powiększeniem kanałów w cylu oraz polerką całej komory spręrzania, skruceniem płaszcza tłoka od strony dolotu (tylko nie wiem o ile) oraz załorzeniem dwóch pierścieni zamiast trzech co zmniejszyło by opory tarcia albo ich zeszlifowanie z 2mm na 1,5mm no i gaźnik z tej starej razem z dolotem który miałem już przerobiony. I pytanie teraz czy bendą jakieś efekty z tego??? Nie interesuje mnie membrana itp bo to dla mnie troche przesada no bo poco mam pchać ponad 1500zł w tzw tuning jak moge sprzedać mz za 1000zł no i za 2500zł kupić crossa który będzie miał to wszystko...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mlody99
Moto-Senior
Dołączył: 09 Paź 2006
Posty: 235
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zamość
|
Wysłany: Wto 23:20, 01 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Po polerce kanałów, benzyna będzie się skraplała na powierzchni, polecałbym po polerce zrobić rysy w kształcie spirali....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
xSZKIELETx
Moto-Amator forum
Dołączył: 21 Sie 2009
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 15:06, 02 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
A o ile podciąć tłok od dolotu żeby polepszyć prace silnika a nie pogorszyć???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mlody99
Moto-Senior
Dołączył: 09 Paź 2006
Posty: 235
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zamość
|
Wysłany: Śro 17:57, 02 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
słyszałem, że ok 3mm nóżkę od strony dolotu.
ale nie jestem na 100 pewny.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
OsteR9019
WYMIATACZ
Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 19:27, 02 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
ciężko powiedzieć ile można przypiłować, ja osobiście kombinowałem z tłokiem w 250 i rzeczywiście moc i moment był i to konkret i bardzo nisko, ale zużycie paliwa rośnie niewspółmiernie do korzyści, jak podpiłujesz za dużo to w dolnym zakresie silnik nie będzie miał mocy będziesz musiał z wyższych obrotów ruszać, i trudniej sie uruchamia. Jeśli masz oryginał cylinder 251 nie 250 to fabryki już nie poprawisz. Nie polecam "skracania tłoka" lepiej zająć sie czymś innym, zlikwidować krawędzie w dolocie, polerka kanałów i zmniejszenie przestrzeni szkodliwej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
zyrafao2
Moderator
Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 3843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z Katowic Płeć: Mężczyzna
|
|
Powrót do góry |
|
|
|