Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE
Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

*** TUNING MZ 251 ***
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Strona Główna -> Tuning motocykli
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gacek
Moto-Maniaq
Moto-Maniaq



Dołączył: 08 Maj 2008
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: Mielec

PostWysłany: Śro 14:56, 28 Maj 2008    Temat postu: *** TUNING MZ 251 ***

elo wszystkim

właśnie robie remącik mojej ifie i "wymyślałem" pare fajnych możliwości podkręcenia silnika nie zmniejszając jego żywotności... i wkrótce już przetestuje jak sprawdziły sie moje ulepszenia i poprawki. <LOL>


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BezglowyJezdziec
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 07 Maj 2008
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 16:35, 28 Maj 2008    Temat postu:

na czym one polegały?;> rozpisz sie troche

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Janik_89
Moto-VIP
Moto-VIP



Dołączył: 27 Cze 2007
Posty: 150
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Okolice Lublina

PostWysłany: Śro 16:45, 28 Maj 2008    Temat postu:

No właśnie napisz jakie to poprawki i ulepszenia...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gacek
Moto-Maniaq
Moto-Maniaq



Dołączył: 08 Maj 2008
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: Mielec

PostWysłany: Śro 20:08, 28 Maj 2008    Temat postu:

hmmmm od czego by tu wam zacząć Jezyk Jezyk Jezyk

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gacek
Moto-Maniaq
Moto-Maniaq



Dołączył: 08 Maj 2008
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: Mielec

PostWysłany: Śro 20:10, 28 Maj 2008    Temat postu:

ale tak na serio to wolał bym poczekać aż to przetestuje no ale jak chcecie to macie...

1 korki w wale
2 rozpiłowanie kanałów
3 polerka kanałów
4 odlewany tłok z lekkiego stopu
5 strumiennica w krućcu

no i tam jeszcze pare takich gupotek


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Janik_89
Moto-VIP
Moto-VIP



Dołączył: 27 Cze 2007
Posty: 150
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Okolice Lublina

PostWysłany: Śro 20:56, 15 Paź 2008    Temat postu:

Mógłyś pokazać jakoś jak wygląda strumiennica w krućcu gaźnika??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
xSZKIELETx
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 21 Sie 2009
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 16:54, 12 Lis 2009    Temat postu:

To morze wiesz co można w MZ250 TS w silniku przerobić ???? Myśle nad polerką i powiększeniem kanałów w cylu oraz polerką całej komory spręrzania, skruceniem płaszcza tłoka od strony dolotu (tylko nie wiem o ile) oraz załorzeniem dwóch pierścieni zamiast trzech co zmniejszyło by opory tarcia albo ich zeszlifowanie z 2mm na 1,5mm no i gaźnik z tej starej razem z dolotem który miałem już przerobiony. I pytanie teraz czy bendą jakieś efekty z tego??? Nie interesuje mnie membrana itp bo to dla mnie troche przesada no bo poco mam pchać ponad 1500zł w tzw tuning jak moge sprzedać mz za 1000zł no i za 2500zł kupić crossa który będzie miał to wszystko...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mlody99
Moto-Senior
Moto-Senior



Dołączył: 09 Paź 2006
Posty: 235
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zamość

PostWysłany: Wto 23:20, 01 Gru 2009    Temat postu:

Po polerce kanałów, benzyna będzie się skraplała na powierzchni, polecałbym po polerce zrobić rysy w kształcie spirali....

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
xSZKIELETx
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 21 Sie 2009
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 15:06, 02 Gru 2009    Temat postu:

A o ile podciąć tłok od dolotu żeby polepszyć prace silnika a nie pogorszyć???

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mlody99
Moto-Senior
Moto-Senior



Dołączył: 09 Paź 2006
Posty: 235
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zamość

PostWysłany: Śro 17:57, 02 Gru 2009    Temat postu:

słyszałem, że ok 3mm nóżkę od strony dolotu.

ale nie jestem na 100 pewny.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
OsteR9019
WYMIATACZ
WYMIATACZ



Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 19:27, 02 Gru 2009    Temat postu:

ciężko powiedzieć ile można przypiłować, ja osobiście kombinowałem z tłokiem w 250 i rzeczywiście moc i moment był i to konkret i bardzo nisko, ale zużycie paliwa rośnie niewspółmiernie do korzyści, jak podpiłujesz za dużo to w dolnym zakresie silnik nie będzie miał mocy będziesz musiał z wyższych obrotów ruszać, i trudniej sie uruchamia. Jeśli masz oryginał cylinder 251 nie 250 to fabryki już nie poprawisz. Nie polecam "skracania tłoka" lepiej zająć sie czymś innym, zlikwidować krawędzie w dolocie, polerka kanałów i zmniejszenie przestrzeni szkodliwej.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zyrafao2
Moderator
Moderator



Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 3843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Katowic
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 22:49, 02 Gru 2009    Temat postu:

Moi drodzy na tym forum jest o piłowaniu tłoka, wystarczy opcja SZUKAJ i już jest Jezyk
ZAPRASZAM:
http://www.mzetz.fora.pl/patenty,43/pilowanie-tloka,3895.html
Juz takiego coś robiłem... efekt naprawdę bardzo dobry Jezyk


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Strona Główna -> Tuning motocykli Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin