Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE
Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Tuning silnika simson
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Strona Główna -> Tuning motocykli
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Pon 12:48, 09 Lip 2007    Temat postu: Tuning silnika simson

witam mam takie pytanie

co musial bym robic aby wlozych skrzynie 6-cio biegowa do simka

i czy gaźnik bing 17 jest duzo lepszy od gaźnika s70 i ile by mi na nim wiecej spalil
Powrót do góry
zyrafao2
Moderator
Moderator



Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 3843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Katowic
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 15:12, 09 Lip 2007    Temat postu:

No na tych gaznichkach to sie nie znam Jezyk ale na tuningu to sie znam Wesoly hehe przecież pracuje w firmie NEMESIS Wesoly hehe tak Wesoly skołuj sobie tłok kuty i pierscienie Wesoly , cylinder 60 lub 70 ale jak już taki cylek to już łorzyska muśisz kupić inne bo te zwykłe łorzyska nie wytrzymują na wale i sie rozpierda... a skrzyni 6 to jak sie nie mylę to sie nie da Wesoly zabraknie miejsca Wesoly coś jeszcze?? a a jak już sobie skołujesz te łorzyska to sie możesz splanować głowice Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ostap
WYMIATACZ
WYMIATACZ



Dołączył: 26 Maj 2006
Posty: 911
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie, podlasie

PostWysłany: Pon 21:40, 09 Lip 2007    Temat postu:

zyrafao2, bez obrazy ale o tuningu simsona to chyba duzo niewiesz Mruga Jezyk

kolcyk7, skrzynie 6 biegowe widzalem gdzies w necie ale w polsce ich nie dostaniesz a za ich cene drugiego simsona bys kupil, wystarczy ci 5 biegow ktore kosztuja 500zł, zeby wykozystac jej mozliwosci potrzebny bedzie cylinder 70ccm lub jeszcze wiekszy, wal MZA S70 z wypelniaczami i lozyska nawet SKF C3 dadza rade, gaznik Amal, bing by dal rade ale lepiej dolozyc 50 zl i miec jeszcze leprze osiagi,
gaznik s70 to sie od zwyklego rozni tylko dysza glowna i napisem, dysze mozesz za 3zl dokupic, a gaznik bing pali nawet mniej chyba ze tez dysze zmienisz, na standardowym simsonie podniesie nieco osiagi i zmniejszy spalanie
jak masz zamiar kupic tanszy cylinder s70 almotu to dokup tlok MZA bo ten z almotu to kupa i puchnie sam sie o tym przekonalem, ajak kupujesz cylinder RZT to potrzebny dobry tlumik lub chociaz przerobka starego ktora nawet bez tuningu warto wykonac np AoA1
jes jeszcze kosz S70 ktory podnosi predkosc o jakies 7kmh
jak zrobisz tak jak napisalem to 100km/h osiagniesz (oczywiscie mam na mysli te drozsze czesci)

w simsonie wystarczy tlok MZA za 35zł z dobrego odlewu K20, a nie za 600zl (tyle kosztuje dobry tlok do jakiegos enduro), ewentualnie do somsona mozesz kupic tlok z jednym chromowanym piersieniem


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Wto 15:55, 10 Lip 2007    Temat postu:

o skrzyni 6 to narazie nie mysle bo jeszcze jednego nie zrobilem sima a o gaźnik sie tylko tak pytam bo nie chce mic duzego spalania

ja teraz robie simka z nowym silnikiem
czesci kupilem u pana kniazia za 2500zl

nowe kartery 70
skrzynia 5b dluga
wal mza z wypelnieniami do 70cm
lozyska skf na wal z luzem c4 ale postanowilem kupic niemieckie na wal z luzem c3
kosz od 70
nowe tarcze cale sprzeglo
zembatka 17z
magneto i iskrownik 12v elektronik
i zamowilem wczoraj cylinder 70 rzt w nim jest jakis tlok z 1 pierscieniem
a gaźnik zwykly do 70cm
jeszcze kupie stozkowy filtr powietrza
rure mam to zwykla za 75zl chrom

co o tym myslisz??????????????????????
jeszcze jak bys mógl to zajrzyj bo dawalem kiedys temat o elektryce ale jakis placek stwierdzil ze nie ma do motory akumlatora 12v 10a
i myslal ze to od samochodu (10amper- down chyba do wózka inwalidzkiego Smile)i nabil tylko posty a nie ma ani jednej sensownej odpowiedzi

pozdrawiam
Powrót do góry
ostap
WYMIATACZ
WYMIATACZ



Dołączył: 26 Maj 2006
Posty: 911
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie, podlasie

PostWysłany: Wto 21:29, 10 Lip 2007    Temat postu:

no to tak:
zestaw zajebisty ale jest jedno ale.. ten gaznik od s70 to masz na mysli 16N3-5 ? nie mow ze go kupiles do cylka rzt 70... kombinuj amala i niemysl ze zwykly gaznik bedzie taki oszczedny przy takim tuningu, skoro biezesz stozek to wes wieksza dysze w S70 jest 72 ja sam do zwyklego cylka kupilem 76 (tylko zalozyc i wyregulowac)
co do lozysk C4 to akiej sa firmy? bo jak juz zamowiles to po co kupowac jeszcze raz tylko C3 ?? lepiej do gaznika dolozyc i karterow tez nie musiales nowych kupowac
wydech przerob na AoA2
jak masz gaznik 16N1 to mozesz go rozwiercic na 19N1 i dac wieksza dysze

a co do aku to musisz sie pytac o wymiary bo sa takie akumulatorki tylko sa wysokie i do simsona sie niezmiesci, moze 7,5 sie jakis znajdzie ale i cena nie bedzie mala, wydaje mi sie ze w simsonie wystarczy ten 5,5,
zobacz ten, sa wymiary napisane: [link widoczny dla zalogowanych]

PS jak jeszcze czygos niewiesz to pisz chetnie pomoge


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jacky
Street-race
Street-race



Dołączył: 08 Sie 2006
Posty: 490
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kęty

PostWysłany: Wto 21:44, 10 Lip 2007    Temat postu:

tak jak ostap pisze postaraj sie o amala naprawde sie oplaci przy takim osprzecie a spalanie bedzie nawet mniejsze niz na rozwierconym 16n...
i mogles zrezygnowac z tych karterow i kupic jakas lepsza rure np leo vince Mruga


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ostap
WYMIATACZ
WYMIATACZ



Dołączył: 26 Maj 2006
Posty: 911
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie, podlasie

PostWysłany: Wto 22:30, 10 Lip 2007    Temat postu:

a leo vince odradzam do 70ccm bo on jest pod 50ccm, a w polsce niema LV2, mozesz kupic wydech fi32 od p.Kniazia lub chociaz kolanko fi32 + dostrojenie wydechu (przesownaie dyfuzora)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Śro 15:14, 11 Lip 2007    Temat postu:

mysle o innej elektryce do simka i mi potrzeba 10amper bo w normalnej to wystarcza 2-3amper
a jesli chodzi o przeróbki wydechu a...cos tam cos tam to jak to mam zrobicc czy to sie da z tego co kupilem za 75zl
kartery wole nowe jak juz wszystko mam nowe bo tyle wam powiej ze w wiekszosci sa wyjechane siedliska na lozyska
na amala na razie nie mam kasy a jaka jest w nim dysza i gdzie kupywales 76 dysze?
lozyska byly w komplecie skf francuskie ale kupilem niemieckie
Powrót do góry
ostap
WYMIATACZ
WYMIATACZ



Dołączył: 26 Maj 2006
Posty: 911
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie, podlasie

PostWysłany: Pią 11:07, 13 Lip 2007    Temat postu:

przerobke tlumika dokladnie opisalem tutaj http://mzetz.fora.pl/simson-przerobka-tlumika-na-aoa1-t3234.html
a jaki masz tlumik pseldosport, MZA, czy wegierski?
dzysze 76 kupilem u p.kniazia w cennku ma tylko 70, 72 ale ma wszystkie rozmiary tylko piszesz jaki chcesz,
zalezy jaki amal - jaka masz srednice otworu tam gdzie gaznik przykrecasz?
c4 sa leprze moim zdaniem ale jak chcesz mozesz w koncu je sprzedac

ps o co chodzi z ta inna elektryka?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pią 19:53, 13 Lip 2007    Temat postu:

Siema. Mam simka s51n 3biegowego. Właśnie bede mu robil kapitalny remont wiec przy okazji chcialbym go wytuningowac. Mam na oku juz czesci do niego i chce abyscie mi powiedzieli co o nich sadzicie i ile moze na nich wyciagnac.
Cylinder RZT power 60 od pana kniazia (kaplet), wał korbowodowy 70 z wypelniaczami, kosz sprzegła 70, łozyska SKF z luzem C3, no i inne pierdoly typu simeringi i nowe uszczelki. Prosze o wasze porady i zdanie na temat tych czesci. obecnia simek na orginalnych czesciach wyciaga na maxa 75km/h
Powrót do góry
ostap
WYMIATACZ
WYMIATACZ



Dołączył: 26 Maj 2006
Posty: 911
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie, podlasie

PostWysłany: Pią 20:09, 13 Lip 2007    Temat postu:

trudno powiedziec ale ponad 90, przydal by sie jeszcze leprzy tlumik i gaznik jesli niemasz na to kasy to przerob tlumik na AoA2 i gaznik na 19N1-11

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pią 22:38, 13 Lip 2007    Temat postu:

2 lata temu kupywałem nowy Gaznik 16N3-5. W gazniku wymienil bym jedynie dysze. a tłumnik mam zamiar przerobic tak jak ktorys z kolegów poisal na tym forum a w przyszlosci mam zamiar wymienic na leo Vinc. narazie wstrzymam sie z tym wszystkim bo wystarcvzajaco kasy jeszcze nie mam. i mam pytanie... czy nie lepiej byloby kupic ETZ 150 za to co mialbym do simka dolozyc?
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Strona Główna -> Tuning motocykli Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin