Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gucio
Street

Dołączył: 04 Wrz 2006
Posty: 442
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Daszewic
|
Wysłany: Pon 18:41, 21 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
a żebyś wiedział ostamp simeq bedzie mneij awaryjny na np. sv90 mniejsze obroty wiekrze vmax
mniejsze obroty mneij sie zuzywa silnik i wogóle wiem co o tym
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
gucio
Street

Dołączył: 04 Wrz 2006
Posty: 442
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Daszewic
|
Wysłany: Pon 18:43, 21 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
hehe wiesz zyrafo taki tuning troche kosztuje ale wiesz co bys zronbił jak by cie simson wyprzedzał na drodze a ty lecisz 100 a simeq bieze cie jak nie wiem hehe
ja zakładam w simqa 70RZT koszt 380zł za cyla i bedzie 110km/h jak dopbrze powieje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
ostap
WYMIATACZ

Dołączył: 26 Maj 2006
Posty: 911
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie, podlasie
|
Wysłany: Pon 20:17, 21 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
gucio napisał: |
a żebyś wiedział ostamp simeq bedzie mneij awaryjny na np. sv90 mniejsze obroty wiekrze vmax
mniejsze obroty mneij sie zuzywa silnik i wogóle wiem co o tym  |
ale te czesci tuningowe sie szybciej zuzywaja przede wszystkim od stylu jazdy (nie mam na mysli polskich bo te to wogole..) - jakos niewieze ze majac taki cylek bedziesz jezdzil spokojnie
na jakims innym forum ktos pisal ze gadal z kims kto jezdzi na takim zestawie sv90 i po 2tys km odczuwa sie spadki na mocy i predkosci
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
gucio
Street

Dołączył: 04 Wrz 2006
Posty: 442
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Daszewic
|
Wysłany: Pon 21:31, 21 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
eee no cos ty...
az tak szybko mówie kwestia dotarcia i eksploatacj
ja wiem ze mój cylek niepożyje długo bo ja mam cięzka ręke XD
no ale z jednym sie zgodzicie im mniejsze obroty tym silnik ma dłusza żywotność
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
zyrafao2
Moderator

Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 3843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z Katowic Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 14:08, 22 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
Jak narazie to morzecie mie chyba wyprzedzić nawet bez moto bo wymieniam w Audi Wał Korbowy więc wiećie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Wto 14:45, 22 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
a jezeli mam kartery do 70 a chce włożyć cylka 90 to musze je rozwiertać
na mz nie mam prawka a jak narazie nie pozwolą mi starzy na cos mocniejszego ze wzgledu na policje
|
|
Powrót do góry |
|
 |
zyrafao2
Moderator

Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 3843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z Katowic Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 16:49, 22 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
No wiesz co, niemam pojećia ale jak sie niemye to coś kiedyś było na forum jeszcze przed odbudową to coś tam kiedyś było ale chyba beczie czeba go rozwiercać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Jacky
Street-race

Dołączył: 08 Sie 2006
Posty: 490
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kęty
|
Wysłany: Wto 17:54, 22 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
na pewno musisz je rozwiercic bo 70 to nie to samo co 90 ale do 90 to musi bys jakis lepszy wal niz do 70 jakis sportowy czy tuningowy albo wzmacniany
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Wto 21:22, 22 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
Jeśli ten Simek ma pracować w terenie to nie wiem czy warto montować skrzynie 5.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
MarioMz
WYMIATACZ

Dołączył: 24 Lip 2006
Posty: 827
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Legnica
|
Wysłany: Śro 13:21, 23 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
pewnie ze nie po co ci tam ta skrzynia 5 biegowa w terenie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
zyrafao2
Moderator

Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 3843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z Katowic Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 15:11, 23 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
No właśnie Skrzynia 5 biegowa i jeszcze w terenie jak juz chcesz 5 to najlepiej do jazdy ulicznej a nie do terenu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
gucio
Street

Dołączył: 04 Wrz 2006
Posty: 442
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Daszewic
|
Wysłany: Śro 17:03, 23 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
tak w sv90 skok tłoka wynosi 46mm a s70 i s51 maja 44mm a wiec przydał by sie wał o skoku 46mm (jest dostepny na RZT i u pana kniazia za 300zł chyba około)
ale znam kolesia co ma sv90 kaxnik 18N1 (orginalny gaxnik rozwiercany ) i dysza wiekrza i wał s70 mza z wypełniaczami i tez ma podobno fuul mocy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|