|
MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Pon 2:59, 20 Sie 2007 Temat postu: Tuning w ścigaczach 50ccm |
|
|
Witam.
Mam pytanie do osób które mają jakieś pojęcie o tuningu.
Mianowicie wkrótce zostanę szczęśliwym posiadaczem Aprili RS 50 extreme.
Jak wiecie maszyny te brzmią jak suszarka a ja chciał bym coś z tym zrobić.
Mam w planach wymianę tłumika z seryjnego na coś lepszego i tutaj mam problem gdyż nie znam się na tłumikach.
Czy ktoś może mi poradzić jaki tłumik dobrać do takiej maszyny?
Efekt o jaki mi chodzi to aby aprilka chodziła w miarę cicho i aby poprawić brzmienie, dodać jej trochę basu.
Oglądałem aukcje i widziałem tłumiki przelotowe oraz wyciszane.
Czy zmiana tłumika wpłynie na osiągi oraz spalanie motoru?
Z góry dzięki za pomoc
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
ostap
WYMIATACZ
Dołączył: 26 Maj 2006
Posty: 911
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie, podlasie
|
Wysłany: Pon 10:25, 20 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
zmiana tlumika wplywa na zmiane dzwieku, mocy i osiagow
tlumik przelotowy to montuje sie w 4t a to jest dwusowowy motorek, zmien sama koncowke na sportowa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Wto 7:05, 21 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
tzn jaką?
Końcówkę, czyli tłumik sportowy mam kupić?
Sorry ale ja jak na razie jestem ciemny w tym temacie...
|
|
Powrót do góry |
|
|
ostap
WYMIATACZ
Dołączył: 26 Maj 2006
Posty: 911
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie, podlasie
|
Wysłany: Wto 22:37, 21 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
ja tez jestem ciemny w tych sprawach - tuning scigaczy,
sa zestawy polini - wiekrzy sportowy cylinder itp
[link widoczny dla zalogowanych] tu sa czesci do skoterow i scigaczy 50ccm
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Śro 6:50, 22 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
jedno pytanie...
czemu jak wchodze na ta strone to kaspersky wyswietla mi koomunikaty o atakach wirusów z tej stronki...
Cylindra zmieniać nie zamierzam...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Śro 7:04, 22 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
Co do tłumików to dla czego nie daje się przelotówek do 2-sówowych silników?
|
|
Powrót do góry |
|
|
ostap
WYMIATACZ
Dołączył: 26 Maj 2006
Posty: 911
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie, podlasie
|
Wysłany: Śro 13:47, 22 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
bo dwosow musi miec opor
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pon 8:54, 03 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
To co sie stanie jak wsadzę przelotówkę do 2-sówa?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pon 13:13, 03 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
nie bedzie mial mocy i nie bedzie osiagal pelnej predkosci nie bedzie dobrze krecil czyli krotko mowiac bedzei zmulony
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|