Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE
Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

twardszy przód.
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Strona Główna -> Tuning motocykli
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Nie 20:41, 23 Lip 2006    Temat postu: twardszy przód.

Co moge zrobic z moja etka zebym mial twardszy przód???(chodzi o amorka) Jak jade na kole to przy upadku robi wielkie BUUUM!!!!!! Boje sie ze kiedys mi dolem wyjdą... Wymiana na inny nie wchodzi w gre.
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Nie 21:29, 23 Lip 2006    Temat postu:

zalej dużo oleju lub może daj jakiegoś gęstszego, mi raz jak miałem za dużo to na korzeniu simering aż wybiło i wszystko pochlapało, też jestem ciekaw czy są inne sposoby na twardszy przód Confused
Powrót do góry
matisl
Administrator
Administrator



Dołączył: 29 Sty 2006
Posty: 3175
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olkusz

PostWysłany: Nie 23:07, 23 Lip 2006    Temat postu:

Wesoly Wymień sprężyny na nowe. koszt 24zł, lub słyszałem, że coś ze sprężynami z jawy się kombinuje. Wylewj ten ole co masz teraz z amorków i zalej hipol, lub mixol. One są gęsste i będzie ok. Lub wsadź pawyk między wachlarz, a półke amorków wtedy to będzie sport racing Wesoly hehehehe

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pon 0:03, 24 Lip 2006    Temat postu:

a jak wymienic ten olej??? dam rade to potem zlozyc? jezeli mixol jest gestrzy od tamtego to tamten chyba jest jak benzyna. mixol jak sie rozgrzeje to jest prawie jak woda. za twarde tez nie moga byc bo jaszcze mi ten simmering wywali jak mi przód upadnie.
Powrót do góry
matisl
Administrator
Administrator



Dołączył: 29 Sty 2006
Posty: 3175
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olkusz

PostWysłany: Pon 12:12, 24 Lip 2006    Temat postu:

No to wlej hipol najlepiej. Tamten jest jak benzyna Wesoly

No to tak. Musisz dzwignąć przód. Odkręcić kołó, zacisk, błotnik i poluzować kierownice. Potem tam przy kierownicy masz takie duże śróby to musisz je odkręcić, bo tamtędy wlewasz potem olej. Potem bierzesz rurkowy klucz 10tke i wkładasz w gelenie tam gdzie ośka. Od spodu tam zobsaczysz takie nakrętki. to je musisz odkręcić. I gotowe. Wyjmujesz golenie i zmieniasz simmeringi


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pon 14:02, 24 Lip 2006    Temat postu:

ja u siebie niedawno sprężyny wymieniałem na nowe ale to nic nie da przód będzie i tak miękki
Powrót do góry
matisl
Administrator
Administrator



Dołączył: 29 Sty 2006
Posty: 3175
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olkusz

PostWysłany: Pon 22:10, 24 Lip 2006    Temat postu:

No to hipol wlej, lub coś podobnego

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Wto 10:07, 25 Lip 2006    Temat postu:

a co dokladnie mozna zrobic ze sprezynkami od jawy?
Powrót do góry
matisl
Administrator
Administrator



Dołączył: 29 Sty 2006
Posty: 3175
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olkusz

PostWysłany: Wto 12:04, 25 Lip 2006    Temat postu:

dokładnie to ja nie wiem Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pon 14:23, 31 Lip 2006    Temat postu: Re: twardszy przód.

virussmz napisał:
Co moge zrobic z moja etka zebym mial twardszy przód???(chodzi o amorka) Jak jade na kole to przy upadku robi wielkie BUUUM!!!!!! Boje sie ze kiedys mi dolem wyjdą... Wymiana na inny nie wchodzi w gre.
odkręc górne śróby i połóż na spręrzyny nakrętki o wysokosci jakis 15mm
Powrót do góry
matisl
Administrator
Administrator



Dołączył: 29 Sty 2006
Posty: 3175
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olkusz

PostWysłany: Pon 20:54, 31 Lip 2006    Temat postu:

no całkiem dobry pomysł. Lub nawet grubdsze można Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Czw 0:33, 03 Sie 2006    Temat postu:

panowie
(i panie ewentualnie Wink )
ja wiem jak to sie robi, ja wam wytłumacze Wink
w przpadku mz etz 250, trzeba odkręcić kluczami ampolowymi półke na zegary i kieronice odkręconą zdjać, tak żeby nie przeszkadzała przy odkręcaniu śrób które znajdująsie na zakończeniu(u góry) amortyzatorów, to samo robimy z odkręconą półką, następnie zdjmujemy plastikowe nakładki które (oryginalnie) powinny znajdować sie na śrubach, aczkolwiek mają one jedynie estetyczne znaczenie. Zapomniałęm dodać że wcześniej należy postawić motocykl na nóżkach środkowych i delikatnie obiążyć go do tyłu żeby ani agram ciężaru nie spoczywał na przednim amortyzatorze( w przeciwnym wypadku po odkręceniu śrub spręzyny wyskoczą w nas, a motor może się przewrócić). teraz możemy bez obaw przystąpić do odkręcania śrub-jest je odkręcić strasznie cieżko-dlatego dobrze jest użyć do tego jakiejśrurki-w formie przedłużki. śruba potem już odkręcamy normalnie, i gdy motor jest przechylony do tyłu to beż najmniejszych kłopotów zdejmujemy śrube i widzimy doś sporą i długą sprężyne. jeżeli chodzi o olej, to najlepszy jest taki który ma największą gestośc-czyli jest najmniej podatny na wszelkie sprężanie a do tego ma pewne właściwości smarne, więc najlepszą taką substancją łątwo dostępną jest olej(płyn) hydrauliczny. po znalezieniu odpowiedniej substancji wlewamy ją najzwyklej do otworu. i tu uwaga- BROŃ BOŻE nie wlewaj za dużo oleju- jak wlejesz za dużo to nie będizesz miał wogóle amortyzatorów, albo będziesz miał tak ze ci simeringi pójdą i olej będzie ci hlustał po kolanku, a to trudno umyć , najlepiej jest wlać 150ml do 200ml, a potem już po zakręceniu kierownicy sprawdzić i ewentualnie dolać. to cała filozofia, oparta na faktach Wesoly sam ją opracowałem metodą prób i błędów Wesoly




P.S. jak już wlałeś za dużo i wylał ci się ten olej na rozgrzane kolanko to jednym(jeżlei nie jedynym) spospbem jest starcie go taką szmatką jakby metalową(taką srebrną). ale lepiej wlać mniej
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Strona Główna -> Tuning motocykli Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin