|
MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Nie 20:41, 23 Lip 2006 Temat postu: twardszy przód. |
|
|
Co moge zrobic z moja etka zebym mial twardszy przód???(chodzi o amorka) Jak jade na kole to przy upadku robi wielkie BUUUM!!!!!! Boje sie ze kiedys mi dolem wyjdą... Wymiana na inny nie wchodzi w gre.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany: Nie 21:29, 23 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
zalej dużo oleju lub może daj jakiegoś gęstszego, mi raz jak miałem za dużo to na korzeniu simering aż wybiło i wszystko pochlapało, też jestem ciekaw czy są inne sposoby na twardszy przód
|
|
Powrót do góry |
|
|
matisl
Administrator
Dołączył: 29 Sty 2006
Posty: 3175
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olkusz
|
Wysłany: Nie 23:07, 23 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
są Wymień sprężyny na nowe. koszt 24zł, lub słyszałem, że coś ze sprężynami z jawy się kombinuje. Wylewj ten ole co masz teraz z amorków i zalej hipol, lub mixol. One są gęsste i będzie ok. Lub wsadź pawyk między wachlarz, a półke amorków wtedy to będzie sport racing hehehehe
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pon 0:03, 24 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
a jak wymienic ten olej??? dam rade to potem zlozyc? jezeli mixol jest gestrzy od tamtego to tamten chyba jest jak benzyna. mixol jak sie rozgrzeje to jest prawie jak woda. za twarde tez nie moga byc bo jaszcze mi ten simmering wywali jak mi przód upadnie.
|
|
Powrót do góry |
|
|
matisl
Administrator
Dołączył: 29 Sty 2006
Posty: 3175
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olkusz
|
Wysłany: Pon 12:12, 24 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
No to wlej hipol najlepiej. Tamten jest jak benzyna
No to tak. Musisz dzwignąć przód. Odkręcić kołó, zacisk, błotnik i poluzować kierownice. Potem tam przy kierownicy masz takie duże śróby to musisz je odkręcić, bo tamtędy wlewasz potem olej. Potem bierzesz rurkowy klucz 10tke i wkładasz w gelenie tam gdzie ośka. Od spodu tam zobsaczysz takie nakrętki. to je musisz odkręcić. I gotowe. Wyjmujesz golenie i zmieniasz simmeringi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pon 14:02, 24 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
ja u siebie niedawno sprężyny wymieniałem na nowe ale to nic nie da przód będzie i tak miękki
|
|
Powrót do góry |
|
|
matisl
Administrator
Dołączył: 29 Sty 2006
Posty: 3175
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olkusz
|
Wysłany: Pon 22:10, 24 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
No to hipol wlej, lub coś podobnego
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Wto 10:07, 25 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
a co dokladnie mozna zrobic ze sprezynkami od jawy?
|
|
Powrót do góry |
|
|
matisl
Administrator
Dołączył: 29 Sty 2006
Posty: 3175
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olkusz
|
Wysłany: Wto 12:04, 25 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
dokładnie to ja nie wiem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pon 14:23, 31 Lip 2006 Temat postu: Re: twardszy przód. |
|
|
virussmz napisał: |
Co moge zrobic z moja etka zebym mial twardszy przód???(chodzi o amorka) Jak jade na kole to przy upadku robi wielkie BUUUM!!!!!! Boje sie ze kiedys mi dolem wyjdą... Wymiana na inny nie wchodzi w gre. |
odkręc górne śróby i połóż na spręrzyny nakrętki o wysokosci jakis 15mm
|
|
Powrót do góry |
|
|
matisl
Administrator
Dołączył: 29 Sty 2006
Posty: 3175
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olkusz
|
Wysłany: Pon 20:54, 31 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
no całkiem dobry pomysł. Lub nawet grubdsze można
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Czw 0:33, 03 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
panowie
(i panie ewentualnie )
ja wiem jak to sie robi, ja wam wytłumacze
w przpadku mz etz 250, trzeba odkręcić kluczami ampolowymi półke na zegary i kieronice odkręconą zdjać, tak żeby nie przeszkadzała przy odkręcaniu śrób które znajdująsie na zakończeniu(u góry) amortyzatorów, to samo robimy z odkręconą półką, następnie zdjmujemy plastikowe nakładki które (oryginalnie) powinny znajdować sie na śrubach, aczkolwiek mają one jedynie estetyczne znaczenie. Zapomniałęm dodać że wcześniej należy postawić motocykl na nóżkach środkowych i delikatnie obiążyć go do tyłu żeby ani agram ciężaru nie spoczywał na przednim amortyzatorze( w przeciwnym wypadku po odkręceniu śrub spręzyny wyskoczą w nas, a motor może się przewrócić). teraz możemy bez obaw przystąpić do odkręcania śrub-jest je odkręcić strasznie cieżko-dlatego dobrze jest użyć do tego jakiejśrurki-w formie przedłużki. śruba potem już odkręcamy normalnie, i gdy motor jest przechylony do tyłu to beż najmniejszych kłopotów zdejmujemy śrube i widzimy doś sporą i długą sprężyne. jeżeli chodzi o olej, to najlepszy jest taki który ma największą gestośc-czyli jest najmniej podatny na wszelkie sprężanie a do tego ma pewne właściwości smarne, więc najlepszą taką substancją łątwo dostępną jest olej(płyn) hydrauliczny. po znalezieniu odpowiedniej substancji wlewamy ją najzwyklej do otworu. i tu uwaga- BROŃ BOŻE nie wlewaj za dużo oleju- jak wlejesz za dużo to nie będizesz miał wogóle amortyzatorów, albo będziesz miał tak ze ci simeringi pójdą i olej będzie ci hlustał po kolanku, a to trudno umyć , najlepiej jest wlać 150ml do 200ml, a potem już po zakręceniu kierownicy sprawdzić i ewentualnie dolać. to cała filozofia, oparta na faktach sam ją opracowałem metodą prób i błędów
P.S. jak już wlałeś za dużo i wylał ci się ten olej na rozgrzane kolanko to jednym(jeżlei nie jedynym) spospbem jest starcie go taką szmatką jakby metalową(taką srebrną). ale lepiej wlać mniej
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|