|
MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Pon 13:21, 04 Wrz 2006 Temat postu: Usprawnianie shl m11 |
|
|
Propo usprawniania silnika to co mógłbym jeszcze uczynic aby usprawniac(nie tuningowac bo to całkiem dwie rózne historje)Może wypolerowac korbowód i wał mam dwie głowice jedna juz splanowana a druga nie ale wiem że podnoszenie stopnia sprężania tylko skraca żywotnośc łozyska korbowodu.Więc z tego patentu zrezygnuje(chyba że sie myle to prosze o sprostowanie).A co z gaznikiem tej kwestji niezabardzo jeszcze rozważałem może ktos już coś kombinował bo jak wiadomo pegazy niesa najlepsze.Chyba że ma ktoś nowy ale dzisiaj to zatkość.Może jakiś inny ząłożyć może z jawy175 IKOVA albo mz150.Może z jakiegos nowego moto jakis np podciśnieniowy bo coś tam z junakami kombinowali (tam tez pegaz tylko gm, 26 u4)Chodzi mi aby zmniejszyc spalanie i jak najwiecej mocy uzyskać(wiem że łatwo powiedzieć ale czemu nie spróbować).Jak nic innego niezabardzo to może jak zregenerować pegaza mam tokarke i dostep do innych tego typu maszyn tylko jak to uczynic.Mam kilkanascie gazników dlatego bende eksperymentował.Mozna gdzieś dostac przepustnicę nową czy lepiej samemu wykonac.Moze inne dysze zastosować A Co z filtrem powietrza fabryczny siadkowy jest do kitu może stozkowy ale jak ma to nic niezmienic to niema sensu inwestować.Jak z ustawieniem zapłonu.Zrobione-polerka denko tłoka,skorygowane progi na drodze mieszanki powietrzno paliwowej oraz polerka krućca.Z góry dziekuwa za odpowiedzi
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
soldyy
Moto-Maniaq
Dołączył: 20 Lip 2006
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 20:53, 07 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
Ja też mam shl m11 i sądzę że ten silnik nie wymaga usprawniania chodzi bardzo ładnie. Mam tylko jedną sugestię: ustaw sobie późniejszy zapłon - moto ładniej pali i ma fajną moc nawet na dole obrotów, o maksymalnych nie wspomnę. A pozatym nie odbija kopniaka co jest żadkością. I bardzo mała przerwa na przerywaczu to podstawa w tym silniku. Chociaż z mojego doświadczenia wiem że sprawa zapłonu jest "indywidualna" dla każdego osobnego silnika.
Np. w romecie musiałem ustawić przerwę na przerywaczu tak mniej więcej na zapałkę tzn. ile się dało najwięcej inaczej wogóle nie chodził tylko się dusił a ustawiłem takiego potwora i luksusik. Wybry natury.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|