Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tebu
Moto-Maniaq
Dołączył: 17 Sie 2009
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jarosławiec Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 16:33, 26 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Żeby było łatwiej napisz jaką kwątę możesz przeznaczyć i co możesz zrobić sam.
Tak jak wspomniał Binladen Sałek wypuścił serie 5 artykułów pt: "Ukryte moce silników czterosuwowych"- naprawde polecam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
stegnacjuss
Moderator
Dołączył: 10 Lip 2010
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z nikąd Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 17:09, 26 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
witam zmiana tłoka i zwiekszenie kompresji ma ujemne skutki wieksza masa moze powodowac nadmierne wibracje i szybsze rozwalenie łozyska korbowego PozDrO
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
droppoll
Moto-Amator forum
Dołączył: 06 Mar 2010
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 19:52, 26 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
już niejeden silnik tuningowałem ale zawsze 2t a nigdy 4t mam w domu tokarkę, frezarkę i dwie wiertarki stołowe więc dużo moge zrobić. Muj ojciec jest mechanikiem i mi w tym pomaga. I pytam sie dokładnie jakie przeróbki zrobić by silnik 4t chłodzony powietrzem i olejem był mocniejszy
Poze quadem w domu mam motorynke, skuter kymco people, mz etz 150 i moje cacuszko YAMAHA R6
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
droppoll
Moto-Amator forum
Dołączył: 06 Mar 2010
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 20:05, 26 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Tomasz Sałek - ukryte moce czterosuwów nie mogę znaleźć czy ktoś z kolegów mógłby mi dać link albo całość wysłać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motorzysta86
Moderator
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 21:07, 26 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
porozmawiaj z ojcem swoim na tematy co Ci napisałem wcześniej.
poszukaj artykułów odnośnie tuningowania np silnika polskiego junaka.
Rozwiązania możesz użyć przy tuningowaniu swojego silnika.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
droppoll
Moto-Amator forum
Dołączył: 06 Mar 2010
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 23:47, 26 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Mam jeszcze jedno pytanie czy taki wałek coś da [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motorzysta86
Moderator
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 2:06, 27 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Daje to wzrost mocy przy większym zużyciu paliwa oczywiście.
Żeby tylko podpasował na wymiar, bo jak nie bedzie pasował to będzie kicha. Ostatecznie możesz sam wałek stuningować. Kupić wałek od producenta oryginalny i go napawać specjalną elektrodą do napawania. Wtedy jak masz tokarke możesz sam doświadczalnie stworzyć własną charakterystyke czasu otwierania zaworów.
Tą modyfikacje widziałem i była dosyć szczegółowo opisana w książce, a tytułu Ci nie powiem bo już nie pamiętam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
stegnacjuss
Moderator
Dołączył: 10 Lip 2010
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z nikąd Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 11:35, 27 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
witam tak jak pisze motorzysta junak to 4t a w nim opatentowali ludzie wszelakie przeróbki zeby uzyskac wiecej mocy itd tu masz link do forum na którym jest temat
19 km i wiecej piszą o różnych modyfikacjach [link widoczny dla zalogowanych]
luknij na pewno cos znajdziesz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
stegnacjuss
Moderator
Dołączył: 10 Lip 2010
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z nikąd Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 16:27, 27 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
chłopaki na tym forum szaleją poczytaj PozDro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mlody99
Moto-Senior
Dołączył: 09 Paź 2006
Posty: 235
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zamość
|
Wysłany: Pon 16:38, 29 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Ja bym się zorientował jakie silniki podchodzę do Twojego ATV,
najprostszy sposób tuningu to zmiana silnika na najmocniejszy,
jeżeli nie ma opcji zmiany silnika, albo wiąże się to z masakryczną rzeźbą to wtedy dopiero radze zabierać się do rzeźbienia w tej 150-tce.
Co do 4t to masz pełne pole popisu. Ja osobiście zacząłbym od gaźnika o wiekszym przekroju i gardzieli. Ostry wałek też dobry pomysł, ale dolny zakres obrotów bedzie padaka. Polerka kanałów też dobra sprawa. Zmiana zaworów na wieksze i docieranie.
Planowanie głowicy. No i oczywiscie cylinder 200 ccm. Radziłbym przed założeniem cylindra pożądnie go obrobić.
Wydech też dużo pomoże, ale żadnych strumiennic.
O doładowaniu raczej nie bedziemy mowic ...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
stegnacjuss
Moderator
Dołączył: 10 Lip 2010
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z nikąd Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 17:17, 29 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
ale polerka kanałów to wiesz ssacy nei wydechowy tak gdy sie ssacy wypoleruje to mieszanka sie zle rozprasza
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mlody99
Moto-Senior
Dołączył: 09 Paź 2006
Posty: 235
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zamość
|
Wysłany: Pon 17:33, 29 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
haha no tak, przepraszam, po wypolerowaniu kanału ssacego należy zarysowac go w kształcie spirali ( kilka rowków zakrecajacych wzdłuż kanału) i problem z główki
Pozdro.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|