Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
droppoll
Moto-Amator forum

Dołączył: 06 Mar 2010
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 22:11, 24 Lis 2010 Temat postu: Zmiana pojemności |
|
|
Mam pytanie ile da mi zmiana pojemności w quadzie ze 1500 na 200 ccm. Chciał bym sie coś więcej dowiedzieć o tuningu silników 4t.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
droppoll
Moto-Amator forum

Dołączył: 06 Mar 2010
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 22:13, 24 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
sory mała pomyłka ze 150 na 200
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
stegnacjuss
Moderator

Dołączył: 10 Lip 2010
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z nikąd Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 0:21, 25 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
hm zalezy jak masz zamiar i co zmodyfikowac sama zmiana na 200 to mała różnica ja tak sądze ale jesli wchodzą w gre inne przeróbki nie tylko zwiekszenie pojemnosci to nawet mozna uzyskac sporo wiecej niz na standardzie uu torche pomotałem hehe
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
droppoll
Moto-Amator forum

Dołączył: 06 Mar 2010
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 9:27, 25 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
No ale właśnie nie wiem co zrobić żeby mój 4t był mocniejszy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
stegnacjuss
Moderator

Dołączył: 10 Lip 2010
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z nikąd Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 9:57, 25 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
hm no to zmien ten cylinder jesli chcesz ja bym załozył jakis lepszy gaźniczek chyba ze juz zmieniałes tłumik chodz on różnie daje w 4t . Ale chodzi o takie lekkie przeróbki czy ostrzejsze np rozrząd głowica itd czy tego za bardzo nie chesz ruszać??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
droppoll
Moto-Amator forum

Dołączył: 06 Mar 2010
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 10:02, 25 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Ja myślałem nad nowym sportowym wałkiem rozrządu ale co dokładnie mogę zmienić. W kładzie mam silnik 4t (GY6) 150
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
droppoll
Moto-Amator forum

Dołączył: 06 Mar 2010
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 10:36, 25 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
powiedz mi co mogę zrobić te małe i te większe też przeróbki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
motorzysta86
Moderator

Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 21:13, 25 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
zmiany o 50 cm3 nie odczujesz i mocy Ci nie przybędzie. To po 1, a po 2
poszukaj sobie wyższego tłoka i zwiększ stopień sprężania w silniku tak jak to robi sie w junaku. Efekt jest piorunujący.
Stopień przeróbek zależy od chłodzenia Twojego silnika.
Jak masz ciecza to:
wałek (dłuższe czasy otwarcia zaworów)
tlok
głowica ( zwiekszenie średnicy zaworów)
powietrzem:
wydech (przekrój i długość kolanka wydechowego ma duży wpływ w 4T i oczywiście tłumik)
gaźnik (wieksza średnica gaźnika)
filter powietrza
pierścienie tłokowe (powlekane chromem, o niższym wymiarze)
sprzegło
Jest tylko jedno ale, po takich przeróbkach jak wyżej Twoj wał nie wytrzyma. Musiał byś kupić wzmocniony wał i lepsze łożyska wału.
wiecej nie przychodzi mi do głowy....
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez motorzysta86 dnia Czw 21:15, 25 Lis 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
droppoll
Moto-Amator forum

Dołączył: 06 Mar 2010
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 23:00, 25 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
a jak zmienię cylinder i głowice na 200 ccm dam twardszą sprężynę centralną i inną dysze w gaźniku. a jeśli chodzi o długość kolanka to co zmienić
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Binladen
Moderator

Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 793
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa/Dźbów/Dąbie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 23:57, 25 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Polecam przeczytanie artykułu pana S.Sałka , o tuningowaniu i modyfikowaniu silników 4T , polecam , jeżeli chcesz wrzucę specjalnie dla ciebie .Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
droppoll
Moto-Amator forum

Dołączył: 06 Mar 2010
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 0:13, 26 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
będe wdzięczny
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
motorzysta86
Moderator

Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 1:34, 26 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
już Ci mówiłem że różnice pomiędzy 150 a 200 cm3 nie odczujesz....jest to różnica około 1 konia mechanicznego.
droppoll jeżeli nic nie wiesz o tuningowaniu przeczytaj z kilka książek i wtedy zacznij coś robić. To moja dobra rada, bo to nie jest tak hop siup i zrobione.
Żeby silnik wytrzymał tunning trzeba masę części wymienić czyli tzw remont zrobić. To jest obowiązek chyba że chcesz rozbierać go co dziennie i składać
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez motorzysta86 dnia Pią 1:37, 26 Lis 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|