|
MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gucio
Street
Dołączył: 04 Wrz 2006
Posty: 442
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Daszewic
|
Wysłany: Pon 22:26, 18 Wrz 2006 Temat postu: Simson s-51 Enduro lub zwykły |
|
|
Piszcie wady i zalety
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
wojas3
Moto-Amator forum
Dołączył: 01 Lis 2006
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gubin
|
Wysłany: Śro 17:07, 01 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Enduro:
- zalety: można pojeździć w troche wiekszym terenie niż zwykłym , dla niektórych fajnie wygląda
- wady: w większości nie można otworzyć prawej klapy ponieważ jest zagrodzona rurą wydechową ,przez wyżej poprowadzoną rurę nie można zamontować bagażnika pocznego
Zwykły:
-zalety: Po przeróbkach wygląda bardziej jak Ścigacz ,można mieć bagaznik boczny , rura jest nisko , wieć sie nie oparzymy nawet bez osłony ,mamy dostęp do prawej puszki ( tam gdzie filtr powietrza ) , lepszy dostęp do silnika, zawsze można przerobić na enduro. Np. simson s51 komfort ma lepsze wyposarzenie
-wady:W wiekszym terenie możemy zachaczyć rurą ,
Jeśli wiecej jeździsz po lasach , łąkach itp - ENDURO
Jeśłi jeździsz przeważnie po mieście , zwykłych drogach - ZWYKŁY
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
gucio
Street
Dołączył: 04 Wrz 2006
Posty: 442
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Daszewic
|
Wysłany: Śro 20:04, 01 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
a ja mam enduro i tak jak wojas3 bym opisał simka ale kape boczna moge otwozyc tylko troche wyobraxni
i czeńściej śmigam po drogach publicznych niz w terenie:)
i nieopazyłem sie jak narazie rura wydechową
bardziej mi sie podoba enduro niz zwykły simeq:)
pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
wojas3
Moto-Amator forum
Dołączył: 01 Lis 2006
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gubin
|
Wysłany: Czw 9:30, 02 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Jeśłi ma sie osłone to na pewno się nie oparzymy , ale jak niektorzy nie mają , albo dawają pseudo sporty w mijsce zwykłej rury to można sie oparzyć . A Enduro tez wcale nie musi w terenie jezdzic , moze tylko po drogach , ale lubi też w terenie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
zyrafao2
Moderator
Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 3843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z Katowic Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 16:06, 02 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Jak sie dba o Simsona i o inne to ci się popsuje po 2Latach wystaczy dbać o motorek i bedziesz jeżdził a jeżdził.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
gucio
Street
Dołączył: 04 Wrz 2006
Posty: 442
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Daszewic
|
Wysłany: Czw 17:21, 02 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
nom wiem tylko ja nazywam terenem drogi asfaltowe wkouł mojej miejscowości są tak dziurawe że ummm jak jedziesz z 40km/h to skaczesz jak niewiem jedyna droga ktura naprawili ostatnio to nią cały czas śmiga nawet niezły odcineczek:) naniej kazxdy co ma motor sprawdza V-maxa:)
a ja dbam o mojego simka i co najlepsze sąsiad ma też simsona elektronik zwykły i ma na nim przejechane niecałe 6tys km wszystko ddr i nim tak jexdzi chyba 18 lat ale mówie raz dał mi się przejechać to ma takiego kopa !!! dałem temu simkowi odrzyć bo sąsiad na ryby i do sklepu nim jeździ i nie wiecej niz 40km/h(przepisy) i popatrzcie ile jeździ a tylko co zmieniał to olej świece i coś z elektryki i pierścionki tak to wszystko ddr
pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
zyrafao2
Moderator
Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 3843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z Katowic Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 20:04, 02 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Nieraz czeba dać cały gaz bo poto jest motor tylko nie jeżdzić nonstop na piżdzie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
gucio
Street
Dołączył: 04 Wrz 2006
Posty: 442
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Daszewic
|
Wysłany: Czw 21:54, 02 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
no ja mu dałem odzyc i sie kulłem nim około 70 było na liczniku:) nieźle nie:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pią 17:54, 03 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
wojas3 napisał: |
- wady: w większości nie można otworzyć prawej klapy ponieważ jest zagrodzona rurą wydechową |
bez przesady że nie mozna jak sie umie to niema problemu chyba że jest coś przerabiane
Każdą z wersji Enduro różni od typowego S-51:
- opony terenowe z kostką
- wyższa kierownica
- wyżej poprowadzony układ wydechowy
- dłuższy prawy podnóżek
- mniejszy bagażnik
- wodoodporna fajka (nie zawsze)
- rurki wzmacniające ramę
- wyżej chowająca się centralna podstawka
- pierwsze E miały też krótszy tylny błotnik
- obręcze kół są aluminiowe a nie stalowe chromowane jak w innych
Ja dodam że wyższe osoby powinny zdecydowanie wybrać enduro ze względu na wyższą kierownicę
|
|
Powrót do góry |
|
|
kamilion12
Gość
|
Wysłany: Sob 22:20, 11 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
hej mam pytanie czy jest możliwe przerobienie simsona s51 ( comforta) na enduro i w jaki sposob?
|
|
Powrót do góry |
|
|
gucio
Street
Dołączył: 04 Wrz 2006
Posty: 442
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Daszewic
|
Wysłany: Sob 23:04, 11 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
nie w temacie zachowaj pożądek na 4um ok???
a co do przeróbek to załatw sobie nakleiki od enduro i podnies wydech tyle co mozna zobić i jedynie jeszcze kierownice od enduro i przedni błotnik od enduro plasik:)
pozrawiam:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Nie 19:59, 12 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Jesli naprawde masz Comfort to musisz kupić
- koła aluminiowe z oponami terenowymi
- kierownica od enduro
- dłuższe linki sprzęgła, gazu, ssania i hamulca przedniego
- kolanko rury wydechowej enduro
- osłona tłumika i jego uchwyt
- dekiel filtra z wyprofilowaniem na tłumik (obejdzie sie)
- mniejszy bagażnik (obejdzie sie)
- rurki wzmacniające ramę i dospawać ich uchwyt pod bakiem
i wtedy bedzie można nazwać to Enduro
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|