|
MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
matisl
Administrator
Dołączył: 29 Sty 2006
Posty: 3175
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olkusz
|
Wysłany: Śro 23:08, 26 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
Mam nadzieje, że nas teraz nie opuścisz. Opuisz jak go podłączyć, może komuś się przyda jako tańsza alternatywa. A zmierz jeszcze miernikiem jakie ma ładowanie na poszczególnych obrotach. Bo mój elektroniczny słabo aduje coś i zastanawiam się nad zmiana bo chyba mu się przez zime coś pomieszało
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany: Sob 1:04, 29 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
co do podłączenia tego regulatora to jest prawie tak samo jak tego niby przystosowanego do MZ opis np tutaj:
[link widoczny dla zalogowanych]
miernikiem nie udaje mi sie zmieżyć napięcia bo świruje miernik, jak uruchomie silnik to na wyświetlaczu nic praktycznie nie widać skacze jak ogupiały, na poprzednim regulatorze było tak samo(na innym mierniku też tak było). Po jasności światła strwierdzam że regulator daje dobre stabilne wysokie napięcie , jest tani i dobry
Polecam gorąco hehe
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|