|
MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zyrafao2
Moderator
Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 3843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z Katowic Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 21:37, 01 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Fakt moze stuka ći bo wtedy są wysokie obroty i łancuszek jest jusz naćiągnienty i bije ći po karteże,lub masz może żle zapłon ustawiony
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany: Śro 23:11, 01 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
a sprawdzałeś czy ma luz na swożniu tłoka wystarczy 0,01 w ręku prawie nie wyczuwalne a pod obciążeniem stuka a w zakresie wysokich obrotów zanika, a pierścienie to metalicznie dzwonią jak byś miał jakąś lużną blaszkę w środku pozatym kompresja może być ale tłok może kolebać się na boki i też stuka ale to widać po przycieranym tłoku wojcio ifa.
|
|
Powrót do góry |
|
|
matisl
Administrator
Dołączył: 29 Sty 2006
Posty: 3175
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olkusz
|
Wysłany: Śro 23:15, 01 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
moze stukać też przepustnica w gaźniku. Prawie w kazddej mz tak jest. Kupno nowej nic nie zmieni, trzeba nowy gaznik
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|