Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE
Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Dziwny problem ze skrzynią w simku.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Strona Główna -> WARSZTAT
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Czw 21:31, 10 Maj 2007    Temat postu: Dziwny problem ze skrzynią w simku.

Kupiłem sobie nie dawno simsona po wielu perypetiach z nim udało mi sie wszystko naprawić i chciałem sie nim przejechać i pojawił sie taki problem że gdy wrzucam 2 niby sie wrzuca ale daje gazu i dzieje tak jak był by luz więc wrzucam jeszcze raz i to samo a za 3 razem w końcu sie udaje ale tu niespodzianka najprawdopodobniej wrzuca sie 4 i go muli więc redukuje i wrzuca sie 3 a jak zredukuje jeszcze raz to 2 wchodzi czego to może być wina ??Ja myślę że to może być wina synchronizacji ale nie znam sie na simsonach więc jak by mógł mi ktoś powiedzieć jak to sie ustawia był bym wdzięczny chyba ze macie podejrzenia że to coś innego . Mam też 2 problem ze simek mi przerywa nie wiem co to może być bo raz chodzi normalnie a raz przerywa ale raczej to nie jest wina gaźnika tylko elektryki
Powrót do góry
ostap
WYMIATACZ
WYMIATACZ



Dołączył: 26 Maj 2006
Posty: 911
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie, podlasie

PostWysłany: Czw 22:07, 10 Maj 2007    Temat postu:

z biegami to mususz je wyregulowac. dokladnej definicji ci niedaspisze ale na korpusie silnika pod gaznikiem masz taka nakretke odkrecasz ja i w srodku jest "takie cos" musisz je troche wykrecic albo wkrecic taka specjalna rurka jutro dam jak niezapomne fotke jak to wyglada - ja tak regulowalem a jak mozna inaczej wyregulowac to niech ktos napisze
z przerywaniem to ci wiele niepowiem bo na zaplonach sie slabo znam ale to moz byc kondensator lub przypchany gaźnik

PS: co do biegow to moze tez byc tak ze i dzwignia nieoddaje jak dajesz ja do dolu zeby wzucic bieg to musisz noga "pomuc wrocic" a jak wrzucasz bieg do gory to mocisz lekko cofnac w dol - ja tak mialem na poczatku


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Czw 22:44, 10 Maj 2007    Temat postu:

Zapomniałem napisać że to jest simson Sr.
Powrót do góry
gucio
Street
Street



Dołączył: 04 Wrz 2006
Posty: 442
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Daszewic

PostWysłany: Pią 10:32, 11 Maj 2007    Temat postu:

Silniki M501/701.Sposób regulacji:
1) Zdjąć pokrywę iskrownika (w skuterach SR50/SR80 zdemontować uprzednio podnóżek, a w modelu CE układ wydechowy)
2)Włączyć pierwszy bieg i odkręcić nakrętkę M8 wraz z podkładką znajdujacace sie po prawej stronie korpusu za gaźnikiem.
3)Wsunąć trzpień nastawczy w otwór wałka napędowego,kołnierz trzpienia musi stykać sie z czołem wałka.
4)Za pomocą nakrętki współpracującej ze śruba M8 wyregulować położenie osi obrotu dźwigni wahadłowej,przesuwającej klin, w tym celu obrócić nakrętkę kluczem nasadowym o około dwa obroty w prawo, a następnie ponownie w lewo-do chwili zetknięcia klina z trzpieniem wsuniętym do oporu i przytrzymanym ręką.
5)Ponownie obrócić nakrętka o jeden obrót w prawo-reguluje sie w ten sposób luz mechanizmu zmiany biegów, następnie, po założeniu podkładki, unieruchomić nakrętkę śrubą M8
6) Wyjąć trzpień nastawczy i założyć pokrywę iskrownika.
jeśli podczas jazdy motorowerem prawidłowe przełączenie z biegu należy nakrętkę obrócić o 1/2 do 1 obrotu w lewo.
Jezeli bieg ''Wyskakuje'' podczas przełączenia z niższego na wyższy to nakrętkę należy obrócić w prawo.
Wszystkie inne naprawy skrzynki przekladniowej nalezy wykonywać w autoryzowanej stacji obsługi.

text sciagniety z [link widoczny dla zalogowanych]

Miłego dałem ci XXX link gdzie jest opisany dokładnie jak ustawić skrzynie Wesoly


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pią 16:50, 11 Maj 2007    Temat postu:

a macie jakieś fotki bo z definicji nie za bardzo sie łapie
Powrót do góry
ostap
WYMIATACZ
WYMIATACZ



Dołączył: 26 Maj 2006
Posty: 911
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie, podlasie

PostWysłany: Pią 20:06, 11 Maj 2007    Temat postu:

musisz sie wczuc - przeczytaj kilka razy Mruga

gucio, a ten tekst nie jest przypadkiem sciagniety z ksziazki "Jeżdze motorowerem simson"? - robisz reklame swojego forum Jezyk Jezyk Jezyk


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gucio
Street
Street



Dołączył: 04 Wrz 2006
Posty: 442
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Daszewic

PostWysłany: Sob 23:04, 12 Maj 2007    Temat postu:

ale gdzie tam na forum mopim pisze ze to z jeżdze motorowerem Jezyk
wystarczy chyba nie Jezyk
b\niebede sie rozpisywał ze to z teog a to z tego.. Wesoly)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Nie 21:23, 20 Maj 2007    Temat postu:

więc tak próbowałem to ustawić ale nie wiedziałem którą śrubą mam kręcić żeby to ustawiać i sie ta skrzynia do końca rozregulowała jak by ktoś mógł zrobić zdjęcia i mi przetłumaczyć te instrukcje z tej książki własnymi słowami i jak najprościej jak do 5 letniego dziecka żebym zrozumiał co dokładnie zrobić będę wdzięczny
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Strona Główna -> WARSZTAT Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin