|
MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pioniu
Moto-Amator forum
Dołączył: 16 Sie 2008
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 19:44, 16 Sie 2008 Temat postu: ETZ 150 tylko 3500tys obrotow!!!! |
|
|
Tak jak w temacie, mam mz etz 150 i niedawno miala remont po zlozeniu odpalilem i nie wchodzila na obroty tylko na 3500tys obrotow, i wyzej to strzela z tlumnika i tak troszke przygasa.Myslalem ze to zaplon..pojechalem do mechanika zeby ustawil zaplon, i ustawil dobrze po odpaleniu jest tak jak wczesniej... wymienilem przerywacz kondensator i cewke butelkowa i dalej to samo!!!!! ciezko sie ja odpala czasami prz odpalaniu strzela z tlumnika..co robic?? mozliwe sa luzy na korbowodzie i wale?? albo krzywka jest inaczej zakrecona??? albo i gaznik??? Prosze o odpowiedz...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
pioniu
Moto-Amator forum
Dołączył: 16 Sie 2008
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 19:49, 16 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Jeszcze Kupilem nowa swiece Izolatora..i dalej nic..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
zyrafao2
Moderator
Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 3843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z Katowic Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 20:54, 16 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
To jest wina albo zapłonu ale jak mówisz że zapłon jest w porządku to wtrysk podaje za dużo benzyny
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pioniu
Moto-Amator forum
Dołączył: 16 Sie 2008
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 21:04, 16 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
czyli ze co?? ze gaznik jest dupnienty??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
zyrafao2
Moderator
Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 3843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z Katowic Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 9:42, 17 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Sorka nie wtrysk pojeba... mi się z autem, nie musisz zmniejszyć poziom paliwa w komorze pływakowej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
..::|v|ee::ee|<::..
Moderator
Dołączył: 30 Maj 2008
Posty: 252
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łosice
|
Wysłany: Nie 16:37, 17 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
dokladnie, jest cos gaznikiem, zla regulacja
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
matisl
Administrator
Dołączył: 29 Sty 2006
Posty: 3175
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olkusz
|
Wysłany: Nie 23:08, 17 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
wykrec swiece i kop w starter i zobacz, czy za kazdym ruchem tloka w gmp bedzie iskra
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pioniu
Moto-Amator forum
Dołączył: 16 Sie 2008
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 0:45, 19 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
jest zawsze iskra........i doszlem czego nie wchodzil na obroty.....problm byl przy przerywaczu na wale lozysko bylo tam wyjebane. Luz byl i przerywacz na wiekszych obrotach gubil sie, wal chodzil jak chcial...wydarlem lozysko nie rozbierajac polowek tylko sam stojan alternatora aby sie dostac do lozyska....w polowkach bylo troche luzo tak ze jak wejdzie lozysko to cale sie kreci moglem wkladac i wykladac..to wziolem blaszke ze szczelinomierza 0,10mm wyciolem pasek taki zeby objelo lozysko i z wielkim trudem wlozylem do polowek...i teraz wszystko OK. dziekuje wszystkim ktorzy probowali w jakis sposob pomodz w rozwiazaniu problemu...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|