Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE
Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Gażnik Bing 24N2 w CZ 175 (487)
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Strona Główna -> WARSZTAT / CZESKIE MOTOCYKLE
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawel2089
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 12 Lip 2010
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 13:19, 12 Lip 2010    Temat postu: Gażnik Bing 24N2 w CZ 175 (487)

Witam
Ostatni zastosowałem małą przeróbkę w mojej CZ, zamiast oryginalnego gaźnika Jikov wsadziłem Binga 24N2 (nawet nie było to takie trudne Wesoly wystarczyło dorobić króciec). CZ ładnie na nim odpaliła i dalej właśnie rozpoczyna się mój problem... Nie mogę jej wyregulować. CZ zachowuje się jakby cały czas chodziła na ssaniu(pomimo, że ssanie jest wyłączone) - kopci, ciężko wkręca się na obroty, bez gazu gaśnie.
Regulacja śrubami od wolnych i od paliwa nic nie daje - CZ nie reaguje na to. Z poziomem paliwa także próbowałem (myślałem, że ma za duży poziom), ustawiłem jej minimalny i nadal to samo.
Po przestudiowaniu książki serwisowej, kombinowaniu z ustawieniami, moje pomysły skończyły się Potrzebuję Waszej rady
Jedynie nad czym się jeszcze zastanawiam to to czy przez otwór na linkę do ssania gaźnik powinien dostawać powietrze...
Z góry dziękuję za wszystkie pomocne rady Wesoly


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Binladen
Moderator
Moderator



Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 793
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa/Dźbów/Dąbie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 21:00, 12 Lip 2010    Temat postu:

a pokombinuj z ustawieniem iglicy , moze to coś da , i powiedz czy ten gaźnik nowy czy używany , bo jeżeli nie reaguje na śrubki og gaziora , to chuba przepustnica do wymiany ale moge sie mylić , i jeszcze jedna rzecz , ten otwór na linke powinien byc przykryty takim gumowym kapturkiem bo jak dostaje wicej powietrza własnie przez tą dziurke to motor szaleje , i sprawdz czy ssanie sie nie przywiesiło , pozdro

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pawel2089
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 12 Lip 2010
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 22:55, 12 Lip 2010    Temat postu:

gaźnik jest nowy nie dawno go kupiłem i tak się zastanawiam czy czasem to nie jest jakiś chińskie badziewie....
Z przepustnicą też kombinowałem, właściwie żadnych efektów to nie przynosiło. Kapturek na ten otwór ssania mam, także lewego powietrza przez ssanie nie ciągnie. Hmm tłoczek od ssanie napewno się nie zacina na to tez zwróciłem uwagę Wesoly
Macie jeszcze jakieś pomysły co jest nie tak?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
OsteR9019
WYMIATACZ
WYMIATACZ



Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 23:10, 12 Lip 2010    Temat postu:

Może po prostu za duża dysza.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
stegnacjuss
Moderator
Moderator



Dołączył: 10 Lip 2010
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z nikąd
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 23:48, 12 Lip 2010    Temat postu:

tez tak uwazam jesli nawet dostaje za duzo powietrza przez otwór na linke to by nie kopciła za bardzo zmien dysze na mniejsza

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Piotrek175
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 03 Maj 2010
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 7:14, 13 Lip 2010    Temat postu:

Jak motor ci kopci to może być wina zapłonu, spróbuj go przyśpieszyć

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
stegnacjuss
Moderator
Moderator



Dołączył: 10 Lip 2010
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z nikąd
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 7:41, 13 Lip 2010    Temat postu:

ale jesli przed załozeniem gaźnika dobrze mu działała to po co teraz dłubac w zapłonie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Piotrek175
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 03 Maj 2010
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 9:04, 13 Lip 2010    Temat postu:

Objawy występujące w CZ wskazują na zbyt opóźniony zapłon, albo na za dużą ilość paliwa, spróbuj ustawić iglicę na najwyższy rowek lub (jak pisałem) przyśpieszyć zapłon

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pawel2089
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 12 Lip 2010
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 13:35, 13 Lip 2010    Temat postu:

zapłon na pewno odpada... jest dobrze ustawiony. Regulacja iglicy nic nie daje. Dysza główna też nie ma na to wpływu że ją zalewa, z resztą jest to nie możliwe przecież ten gaźnik jest od mz 150 a moja cz ma 175 pojemności... różnica między dyszami wynosi 8 (dysza główna mz 120, a cz 112) Hmm... jedna rzecz mnie zastanawia, jeżeli zdejmę gumowy kapturek z linki ssania i gaźnik bierze powietrze przez ssanie to CZ zachowuje się normalnie tzn reaguje na wykręcanie, wkręcanie śruby od składu mieszanki i od obrotów, nie kopci i wkręca się na obroty

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zyrafao2
Moderator
Moderator



Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 3843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Katowic
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 0:02, 14 Lip 2010    Temat postu:

Zmniejsz lub zwiększ poziom paliwa w komoże pływakowej i powinno być OK

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pawel2089
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 12 Lip 2010
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 12:24, 15 Lip 2010    Temat postu:

zmniejszanie i zwiekszanie poziomu paliwa tez nic nie daje
cos mi sie mocno wydaje ze ten gaznik to chinska masowka i dlatego CZ nie chce na nim dzialac


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Piotrek175
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 03 Maj 2010
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 16:37, 15 Lip 2010    Temat postu:

A czy jak założysz oryginalny gaźnik to cezeta działa normalnie?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Strona Główna -> WARSZTAT / CZESKIE MOTOCYKLE Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin