|
MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Binladen
Moderator
Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 793
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa/Dźbów/Dąbie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 14:06, 26 Cze 2011 Temat postu: Gaźnik JAWA 350 W MZ ETZ 150 |
|
|
Witam , poczytałem trochę o gaźniku jawy 350 w mz etz 150 , no i napaliłem się bardzo na taką zamiankę bo mój BVF już trochę zmęczony życiem jest a na binga narazie nie będę wydawał , dlatego poszukuję informacji co i jak w tym gaźniku zmienić , po prostu wszystko po to aby mz działała normalnie , czy wystarczy tylko zamontować , wyregulować mieszankę i jazda? Czy trzeba też poziom paliwa regulować , zmieniać dysze cudować itd?? Gaźnik jest nie drogi , myślę że do 100 zł bym się wyrobił , tylko gorzej z zespoleniem tego w całość , poustawiać tak żeby mz miała siłę jechać no i żeby nie paliła jak smok , pewien kolega zszedł z spalaniem do 4litrów na 100 , czyli dla mnie taki wynik jest zadowalający , tym bardziej że jak mówiłem mój BVF jest zmęczony życiem , proszę o wszelkie porady co i jak zrobić żeby to działało Pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
herrq666
Moto-Amator forum
Dołączył: 26 Cze 2011
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Białystok
|
Wysłany: Nie 14:13, 26 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Gażnik na ustawieniach i dyszach jawy możesz zakładać i tylko wyregulować pod etkę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Binladen
Moderator
Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 793
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa/Dźbów/Dąbie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 14:22, 26 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Wystarczy tylko regulacja mieszanki śrubką i to wszystko??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
herrq666
Moto-Amator forum
Dołączył: 26 Cze 2011
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Białystok
|
Wysłany: Nie 14:25, 26 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Kumpel tak założył, normalnie z jeżdżącej dżawy, tylko wyregulował i jest malina cud.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Binladen
Moderator
Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 793
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa/Dźbów/Dąbie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 14:27, 26 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
No to w takim razie niedługo zamotam coś takiego , a herrq666 zajrzyj do mojego tematu o silniku , bo miałem kilka problemów a chciałem silnik złożyć ,Pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kura256
Moto-Vip
Dołączył: 20 Maj 2011
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: Kielce Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 14:45, 26 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
co Ci pier...i ten amator. MZ ma o wiele większy rozstaw śrub gaźnika niż jawa dysza moze okazac sie za duza, i jak polaczysz gaznik z cylindrem? Przekladalem jak mialem jeszcze -nascie lat. oczywiscie! jak sie uprzesz to przelozysz ale bedzie trudno, a jak przelozysz to moga wystapic problemy w regulacji gaznika i spalaniu w mojej etce 150 nie whodzi gaznik w kruciec ssacy a ten gaznik przeznaczony jest do mz etz 150
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
herrq666
Moto-Amator forum
Dołączył: 26 Cze 2011
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Białystok
|
Wysłany: Nie 16:13, 26 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Kolego kura256, nie zamierzam się do tego odnosić, skoro nawet gaźnika nie potrafiłeś dopasować. Gażnik jawy reguluje się o dziwo znacznie lepiej niż oryginalny BVF. Kultura pracy silnika także znacznie się poprawiła.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kura256
Moto-Vip
Dołączył: 20 Maj 2011
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: Kielce Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 16:32, 26 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
po pierwsze nie jestem twoim kolega a po drugie temat nie jest o regulacji gaznika tylko o wsadzenia go do mz i jego dalszej eksploatacji
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
herrq666
Moto-Amator forum
Dołączył: 26 Cze 2011
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Białystok
|
Wysłany: Nie 19:10, 26 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Przepraszam, wychodziłem z założenia że wszyscy motocykliści są kolegami.
Poza tym z tego co przeczytałem z postu kolegi Binladena (mam nadzieję że Ty się nie obrazisz że tak Cię nazywam), chodzi o zamontowanie, jak i regulacjię tegoż gaźnika. Co do zamontowania to najmniejszy problem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kura256
Moto-Vip
Dołączył: 20 Maj 2011
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: Kielce Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 19:43, 26 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
dobra, ja mowie ze gaznik nie wejdzie idealnie. ale do odwaznych swiat nalezy binladen.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motorzysta86
Moderator
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 21:00, 26 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
herrq666 napisał: |
Kumpel tak założył, normalnie z jeżdżącej dżawy, tylko wyregulował i jest malina cud. |
to że założył i jeździ to nie znaczy że jest malina. dziwi mnie fakt że dysza z tego gaźnika pasuje mu do silnika o pojemności mniejszej niż Jawa TS....
Faktem jest że cylindry Jawy pracują na przemian czyli pojemność jednego to 175 cm3, ETZ ma mniejsze zapotrzebowanie....czyli zmniejszył on dawkę paliwa tylko czy wyjdzie mu to na zdrowie
Binalden do tego gaźnika można założyć 3 rożne średnice dysz głównych przez co łatwiej dopasujesz go do silnika, należy też zmienić dysze ssania by silnika nie zalewało. Kiedyś przekładałem coś takiego do wski 175...bez wymiany dysz silnik był zalewany na wyższych obrotach.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Irek
Moto-Amator forum
Dołączył: 25 Cze 2011
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Skarżysko
|
Wysłany: Czw 21:30, 30 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Ciekawe... i gaźnik od Jawy pasuje na króciec w MZ?
Ogónie to możliwe że będzie chodzić ale z dyszami kombinować trzeba jak nic.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|