|
MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mzRaptoR
Moto-Amator forum
Dołączył: 29 Wrz 2015
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 9:57, 30 Wrz 2015 Temat postu: gesty dym z wydechu mz 251 |
|
|
Witam,
chcialbym przedstawic wam moj problem z Mz. Kilka dni temu postanowilem wymienic olej w skrzyni biegów, tak więc zrobilem nalewając 900cc oleju przekladniowego Mobil SAE80W. Na drugi dzien po odpaleniu Mz z wydechu zacząl wydobywac sie dosc gęsty niebieski dym, przejechalem z 5km i wrocilem do domu, przy następnym uruchomieniu silnika mz na biegu jałowym zaczela kichac i prychac w tlumnik, rozgrzalem ją i przejechalem sie jakies 2 km, bylo dobrze lecz pozniej znowu strzelalo w tlumnik, dymilo tak samo gęsto. Stwierdzilem ze to musi być nieszczelnosc miedzy karterami. zdjąlem prawy dekiel a tam okazalo sie ze są odkręcone/niedokrecone śrubki, dokręcilem je. Pojezdzilem troche z myślą ze wypale olej ktory mogl zostac zassany do komory wału korbowego ale i tak nic to nie dalo, Mz nadal dymila tak samo i kichala. posprawdzalem uklad ssący , wszędzie jest szczelny.
Postanowilem rozpolowic silnik mysląc ze to jednak wina powstalej nieszelnosci miedzy polowkami silnika gdyz byla zalozona tam uszczelka po poprzednim wlascicielu a czytalem ze nie powinoo jej tam byc. Po zdjęciu zaplonu i wirnika zauwazylem troszke oleju przy zewnetrznej obreczy simeringa - nic z tym nie robilem.
skleiłem silnik na hermetic bez uszczelki, sechł on niemal 3 dni.
Wczoraj najpierw nalalem 200ml oleju przekladniowego i odpalilem motor, nie dymil ; potem dolalem kolejne 300ml oleju i po jakiś 2h odpalilem Mz na początku nie dymila a pozniej znowu gestym niebieskim dymem, troche rozgrzalem ją na luzie i wrzucilem jedynke nie miala sily wjechac do garazu, takiego muła miała....
Jakieś 3 godziny pozniej zachcialo mi się nią przejechac, odpalila normalnie 2 x na ssaniu i 3 kopniecie bez ssania i zajarała, przejechalem się, na początku kopcila ale pozniej bylo okej , a dodam ze po tym jak ją skleilem na hermetic nie strzela w tlumnik.
Aha i zapomnialem dodac ze motor mi nie trzyma wolnych obrotów , pali od kopa ale obrotów nie chce trzymac , gdy zajara to zaraz spada z obrotow i gasnie...
Cholera totalnie juz nie wiem co to moze byc, podejrzewam ze to niestety simeringi... a Wy jak myslicie? moze mi coś poradzicie xd
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|