|
MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Pią 21:51, 22 Cze 2007 Temat postu: Hamulec tarczowy |
|
|
ostanio zauwazylem w mojej etce ze klcoki trą o tarcze hamulcowa odpowietrzylem juz hamulec i dalej to samo jak pociagne mocno za kolo to zaledwie zrobi 2 obroty max co mozna zrobic aby klocki lepiej odchodzily ??
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
ostap
WYMIATACZ
Dołączył: 26 Maj 2006
Posty: 911
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie, podlasie
|
Wysłany: Pią 22:24, 22 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
olejem posmaruj
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ostap
WYMIATACZ
Dołączył: 26 Maj 2006
Posty: 911
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie, podlasie
|
Wysłany: Pią 22:31, 22 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
oczywiscie zartowalem
mam podobny problem z simsonem: mam hamulec z przodu bebnowy jak zrobie zeby kolo lekko chodzilo to hamulec jest slaby troche zwalnia nawet na zwirku kola nie zatrzyma, a jak zrobie zeby byl jako taki to wtedy ociera i nawet obrotu niezrobi..
co moge z tym zrobic zeby miec mocny przedni? kolegi simson kiedys z piskiem na asfalcie hamowal..
PS: nie chcialem robic drugiego tematu zeby nie zasmiecac wiec sie dopisalem, jak bys mogl zmienic tytul na "Hamulec przedni" a moze u ciebie trzeba klocki wymienic lub tarcze przetoczyc?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
patryk
MZ-RACERRRRRR
Dołączył: 21 Paź 2006
Posty: 667
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 22:32, 22 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
To napewno mu nie będą ściskać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Sob 1:18, 23 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
W tarczówce trzba rozebrać cały zacisk, poządnie wyczyścic wszystko z beudu, wyciagnać tłoczek, przeszlifowa drobnym papierkiem, nasmarować specialna pasta do zacisków można kupic taką w kazdym sklepie z częściami do samochodów, złożyc i bedzie lux, bo poprostu tłoczek sie zastał kiedyś w polonezie (w sumie w kilku) tak sie robiło bo gumki które utrzymują czystoś parcieja i leci brud do środka. to jest pewny patent. a'propo bębna to napewno trzeba szczeki wymienic, albo obica jeśli nie pomoze rozpychacz jest wytarty, ewentualnie linka może sie rozciagać.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Sob 13:18, 23 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
a zamiast tej pasty mozna smarem tam wysmatowac te tloczki ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
zyrafao2
Moderator
Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 3843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z Katowic Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 21:26, 23 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
To znaczy nie wiem jak w pizdzikach ale w samochodzie posmarowałem tłoczek smarem ale takim zielonym a zielony smar jest najleprzy do łożysk tylko to jest między nami dużo osób nie wie że zielony smar jest dobry do łorzysk a jednak
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ostap
WYMIATACZ
Dołączył: 26 Maj 2006
Posty: 911
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie, podlasie
|
Wysłany: Sob 23:36, 23 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
a co to za ruznica jakiego barwnika dadza? chyba ze to jest jakos inaczej..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jacky
Street-race
Dołączył: 08 Sie 2006
Posty: 490
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kęty
|
Wysłany: Sob 23:40, 23 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
hehe od kiedy to do smaru daja barwnik ? zielony czy nie zielony jeden hu* najlepszy jest towot
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Sob 23:53, 23 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
na wielu stronach umieszczone są rady jak dbać o hamulec...
[link widoczny dla zalogowanych]
przy okazji jak się będziesz zajmował hamulcem to rozsądne byłoby skontrolowanie stanu klocków hamulcowych (i ewentualna wymiana) oraz wymiana płynu hamulcowego.
a co do simpsonka to nie mam większych rad...jedyne co moge napisać (może nic głupszego się nie da) to pobawić się tym, rozebrać, wymienić część elementów, złożyć, wyregulować i tyle, poszukaj np. w instrukcji motorowerós romet o hamulcach bębnowych.
pozdrawiam.
Edit by Toniu
edytowałem link
|
|
Powrót do góry |
|
|
mz etz 251
Moto-Amator forum
Dołączył: 19 Cze 2007
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grabowo
|
Wysłany: Pią 0:34, 13 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
ja slyszalem ze najlepszy tawot jest czarny jak kto lubi
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mz etz 251 dnia Pią 0:37, 13 Lip 2007, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
mz etz 251
Moto-Amator forum
Dołączył: 19 Cze 2007
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grabowo
|
Wysłany: Pią 0:35, 13 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
[quote="mz etz 251"]
ostap napisał: |
oczywiscie zartowalem
mam podobny problem z simsonem: mam hamulec z przodu bebnowy jak zrobie zeby kolo lekko chodzilo to hamulec jest slaby troche zwalnia nawet na zwirku kola nie zatrzyma, a jak zrobie zeby byl jako taki to wtedy ociera i nawet obrotu niezrobi..
co moge z tym zrobic zeby miec mocny przedni? kolegi simson kiedys z piskiem na asfalcie hamowal.. |
Prawdopodobnie musisz wymienic cale szczeki hamulcowe... albo same okladziny pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|