|
MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
stegnacjuss
Moderator
Dołączył: 10 Lip 2010
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z nikąd Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 22:28, 25 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
a nie dokońca z tymi zębami masz racje wszystko kiedys sie zuzywa i rozbieżność moze po pewnym czasie wyjsc nawet do 2-4 zębów róznicy , synchronizacja ok to jest cos bardzo waznego ale wiesz jesli sam nie moze tego ustawic to w np mz tez nie mozesz jesli sie wie jak to sie robi to ustawi i to dosc dobrze
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez stegnacjuss dnia Pon 22:28, 25 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
mucha
Moto-Amator forum
Dołączył: 03 Paź 2008
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 20:49, 26 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Binladen napisał: |
Wszystko musi być dokładnie ustawione , jeden ząb to już za dużo , tam ma być maxymalnie pół zęba przestawione , inaczej moto będzie wariować a synchronizacja gaźników to ważna rzecz , to od niej zależy kiedy i jak i w jakiej ilości będzie podawane paliwo na dwa gary , np.na jeden gar podaje prawidłową ilość benzyny a na drugi nie , i o to problem zimnego gara , z tym musisz pojechać do specjalistycznego warsztatu , i żebyś nawet się nie tykał poziomu paliwa , to już jest ustawione fabrycznie specjalistycznymi urządzeniami tak jak inżynierowie przykazali , chyba że jesteś tak doskonały i chcesz poprawiać fabrykę w czym ci życzę powodzenia ,Pozdrawiam |
witam może i dobrze mi radzisz z gaznikami spószczałem paliwo z gażników ilosci paliwa były raczej prawie takie same ale może najpierw należałoby przeczyscic ten gaznik a dopiero ich syncronizowac no iczy może sie zawieszac membrana czy to raczej niemożliwe
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mucha
Moto-Amator forum
Dołączył: 03 Paź 2008
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 21:08, 26 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
mówicie o ustawieniu wakumetrami faktycznie nie ustawiałem jeszcze tego mz to prosta sprawa i można ja ustawic na słuch natomiast v4 to juz troche inny sprzet robiłem remont tego sinika bo korbowód wyskoczył bokiem czepiałem sie ciagle tych łancuchów ponieważ sam je ustawiałem cofnołem o 1zab ssacy w tył i teraz różnica jest o pół zaba w przeciwna strone i wydaje sie że temperatura przyrasta na 3,2.4 jednakowo natomiast 1 czyli przedni lewy wraz odstaje od normy chyba problem to gażniki tylko czy niejest zapchany jakis kanał
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Binladen
Moderator
Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 793
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa/Dźbów/Dąbie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 21:27, 26 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Czy ja dobrze słyszę? Robiłes remont bo korba ci bokiem wyszła? kurka , to jak ty ten motocykl katowałeś że pojawił się luz na panewkach i wyskoczył , kur, mam nadzieje że remont był przeprowadzony w miarę profesjonalnie , bo to nie jest mz że dokupisz łożyska i bedzie grać, tam panewki mają ściśle określony wymiar i trzeba trochę pomierzyć pod kątem zużycia elementów wału tak aby luz mieścił się w polu tolerancji dla danego czopu między panewką , a druga sprawa jeżeli był wykonywany remont taki jak opisujesz to zawsze gazior trzeba wyregulować i zsynchronizować tak aby równomiernie podawał benzyne bez strat , Także udaj się do serwisu HONDY i oni tam za jakieś 100-150 zł wyregulują ,Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mucha
Moto-Amator forum
Dołączył: 03 Paź 2008
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 21:30, 27 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
korba poszła u poprzedniego własciciela co do panewek pomiar ci nic nieda w hondzie wkłada sie panewki według specjalnej tabeli i kodach na bloku i wale korbowym natomiast silnik hodził poprawnie bez dokladnej synchronizacji problem pojawil sie niedawno ale juz doszle co jest pozdjeciu gażnikow w 1 dysza głóna byla zapchana jakąs sloma wiec nie mial prawa chodzic zastanawiam sie nad ssaniem czy tez jest zapchane czy nie bo chyba na ssaniu powinien pracować ale dzieki za sugestie te trafne i mniej trafne
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
zyrafao2
Moderator
Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 3843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z Katowic Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 12:55, 28 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
A słychać już łańcuch?? Jak tak to jest już zaciągnięty czyli do wymiany... I może być że jest troszeczkę przesunieta faza... Ale żeby nie dogrzewał silnik to wychodzi na jedno... Przestawiony rozrząd, rozkręć do łańcucha i do koła głowicy, wału i ustaw go na znakach i będziesz widział czy znaki się zgadzają czy nie jak nie to wiadome rozrząd przestawiony
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mucha
Moto-Amator forum
Dołączył: 03 Paź 2008
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 20:04, 28 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
łancucha jeszcze raczej nie slychac glosniej pracowal ale to pewnie dlatego że na 3 cylindrach lecialem prawie 140 km ale chyba go rozszyfrowałem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
zyrafao2
Moderator
Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 3843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z Katowic Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 17:31, 14 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Na 3 garach wow z taką prędkością i nie pokrzywiło zaworów lub korbowodów?? cud...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mucha
Moto-Amator forum
Dołączył: 03 Paź 2008
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 21:34, 15 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
witam nie pogieło ale to chyba dobrze dojechałem o wlasnych siłach
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
zyrafao2
Moderator
Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 3843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z Katowic Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 12:38, 18 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
No niby tak ale korbowody i zawory na garze który nie palił dostały po dup... I to bardzo bardzo ładnie popatrz jedziesz gaznik podaje paliwo w cylindry nawet na te które nie palą... zbiera się mieszanka i się zwiększa ciśnienie w układzie spalania... To ja kiedyś dostałem audi do roboty koleś jechał na 3 garach bo 4 nie palił i pomyśl co się stało Korbowód i zawór wydechowy skrzywiło że głowica pękła...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mucha
Moto-Amator forum
Dołączył: 03 Paź 2008
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 20:20, 24 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
masz racje ale moj gar nie pracowal bo gażnik nie podawał na niego paliwa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|